Przeszukano 110 135 171 wypowiedzi na 4 035 forach

wysokosc okolo - pozostałe wpisy

Soruj: wg trafności wg daty

Re: standardowa wysokosc blatu kuchennego WATPLI

Wedlug wyczytanych gdzies przeze mnie danych, 'dobra' wysokosc blatu to 10 cm ponizej poziomu reki zgietej pod katem prostym. Takie tez mamy, po przebudowie kuchni ze standardow francuskich (gdzie osobnik o wzroscie okolo 170 cm moze spodziewac sie chronicznego bolu kregoslupa), i wszystko gra

Re: Z czego żyją ludzie którzy nigdy nie pracowal

najnizsza krajowa netto, to wg artykulu serwisy.gazetaprawna.pl/praca-i-kariera/artykuly/902068,wysokosc-placa-minimalna-od-stycznia-2016.html

Re: Tagine-pytanie

Kryterium porównawcze zawarte w pytaniu nie jest jednoznaczne. Tajine plaskie lub "waskie" nie ma wiele wspólnego z wysokoscia pokrywki (komina). Jesli chodzi o wielkosc (srednice) dna, oczywiscie "lepsze" sa te plaskie o srednicy okolo 30 cm. Chodzi tu glównie o adaptacje tajine do zródla ciepla

Re: do obiadu luz

kendo napisała: > okolo 14:30 zrobie kopytka do zeberek... ugotuje kasze do gulaszu i do jutra spokojnie moge sie obijac nie myslac o obiedzie ... Mnie az slinka cieknie kiedy to czytam, zazdroszcze panciowi takiego zarelka ... tylko, ze nie mam czasu nic takiego robic, bo nareszcie

Re: Lato...

przezyc zime, a jakby ogrzewanie bylo bardziej cywilizowane to w ogole :) wysokosc na jakiej mieszkamy (okolo 900 m npm) i bliskosc andow daje klimat dosc ostry, cieple dni, chlodne noce latem, ale np dzisiaj zachmurzenie, zapowidaja deszcz, burze

Re: Doradźcie:kompaktowa spacer./8mies/na każdy t

No fakt zapomnialam ze nipper niski jest, ogolnie sporo wozkow ma stala wysokosc okolo 105cm czasem z mozliwoscia wysuniecia, ale zeby miec wszystko amortyzacje, lekki, kompaktowy i dla wysokich to hmm moze byc ciezko. Ja w sumie mialam elita i uwazam ze to woz warty rozwazenia, teraz zima poki

jakie schody zewnetrzne polecacie beton czy metal?

witam, jakie schody polecacie zewnetrzne , bo chce dorobic jako wejscie z tarasu na balkon w domu jednorodzinnym, lepsze betonowe-tzw ta konstrukcja lekka bez wypelnienia podspodem,- czy metalowe, jak cenowo to wyjdzie, mi wyszlo ze najtansze metalowe to okolo 4 tys z monatzem, tyle samo tez za

Winnorosl UVA Italia (varieta'nerello vascalese).

Jutro sadze winnorosl jest sprowadzona z Wloch( w pojemniku liscie zdrowe i sa na niej zawiazki owocow) pien grubosci 7 cm, wysokosc do lozy 1.20 cm . Dolek jest juz wykopany byl nawietrzony, spadek okolo 15 stopni, podloze gliniaste z niewielka iloscia kamienia. W miejscu sadzenia dostanie ziemie

Martwi mnie moja czeresnia

Czeresnia. Smarkula. Samopylna. Gatunek Napoleon+ Van na jednym drzewku ( grafted czyli 2 w jednym) Wysokosc okolo 1.5 metra czyli modziak zasadzony okolo 1.5 roku temu. W zeszlym roku kwitla ladnie, jeszcze nie owocowala. W tym roku jeszcze nie wypuscila ani jednego listka, nie zazielenilo sie

Re: Zakyntos 2016

sie zbliżać wieksza jednostka. Minięcie sie z autobusem niewykonalne. Koniecznie przestrzegaj przepisów, bo choc policji nie widać to jak nabroisz a Cie łapną , to wysokosc mandatu przyprawia o zawrót głowy. Źle zaparkujesz co u nich często sie zdarza, to nie będą Cie szukać. Greckim zwyczajem

Re: A co, Cokol byl wolny ?

Hi Hansi, glowny monument jest ogromny, wokol tego monumenty sa kilkumetrowe sciete kolumny (plinty) z orlami przy bazie, Autorzy zamocowali popiersie Snowdena na szczycie tej plinty, co sparailo ze calu pomnik mial wysokosc okolo 4 metrow. Zostalo to wspaniale sfotografowane, a po krotkim czasie

Re: Zaginiony samolot

Jezeli skonczyo im sie paliwo, ekspeci oceniają,ze samolot tracąc wysokosc przez okolo 10-12 min, uderzyłby w tafle wody z szybkoscia ok. 600 mil/h czyli niczym w beton. Byłaby wielka eksplozja, skrzydła oderwalaby się a kadłub szybko zatonął.

Re: Co zrobić, by kot przestał być upierdliwy?

Spryskiwacz jest czesto stosowanym narzedziem korygujacym, ale nie zawsze dziala. Np.Kicia.Yoda zmruzy oczy, otrzepie sie i robi dalej co robila :) W jakim wieku jest kocie? Nasza Najwyzsza Wysokosc Kicia.Yoda tez miala takie zagrywki, tzn dostep do obydwu sypialni (trzecia poza zasiegiem, z

emama Ogrodniczka wie wszystko - Czeresnia drzewo

tak wiem ze to na forum ogrodnicze ale tam malo kto bywa. eMama wszak wie wszystko i na pewno poradzi Czeresnia. Smarkula. Samopylna. Gatunek Napoleon+ Van na jednym drzewku ( grafted czyli 2 w jednym) Wysokosc okolo 1.5 metra czyli modziak zasadzony okolo 1.5 roku temu. W zeszlym roku kwitla

do siatkarza

Hala spelnia wymogi wszystkie . Jej wysokosc w najnizszym miejscu to okolo 16 m .

Kabina prysznicowa

prysznicowa , masazer stup , siodelko , panel sterujacy swiatlami LED , wentylatorem , glosnoscia radia , mozna ustawiac dowolne stacje radiowe . Wentylator z glosnikiem odpornym na pare w gornej zabudowie kabiny , wysokosc calej kabiny okolo 210 cm. Cena zakupu 3000 zl. To nie Chinszczyzna ! Cena sprzedazy

Re: TFK Dot Rewelacja!

Dziewczyny, na moim profilu znajdziecie zdjecia Dota ze spiworkiem i pasazerem :-) Jasio ma 17 miesiecy, 13 kg i nosi rozmiar 86. Spiworek jest caloroczny, mozna odpiac wkladke polarowa ze srodka. Zobaczcie same :-) Wysokosc raczek dota 96 cm od ziemi do dolnego brzegu, i 109 do g

Wysokosc siedziska w Bee i Bee Plus

Chce kupic Bee na wakacje. Uzywke. Bee kosztuja okolo £70-150, Bee Plus £170-400. No i pytanie: jaka jest wysokosc siedziska w Bee w porownaniu z Bee Plus. Czy ja sie dobrze dopatrzylam, ze w starych Bee tez da sie regulowac glebokosc siedziska? Moj synek ma 14 miesiecy, chcialabym

Sprzedam konia na biegunach.

Witam! Sprzedam konia na biegunach.Stan dobry, po nacisnieciu na ucho rży.Wysokosc okolo 43cm.Cena 50zl! kontakt 881 202 883

Re: mieszkanie 68 m2 z antresolą

tym planie meble normalnych wymiarow, jak zreszta takze sprzet w lazience. I poprawilam schody, zeby sie na nich dalo wygodnie chodzic. Stara regula schodow jest 2*h+g=63 cm minimum, gdzie h=wysokosc a g=glebokosc. Wygodne H jest okolo 17cm. Deweloper napisal h=18, g=25, 2*18+25=61 niby 2 cm ale to

Szlakiem wygasłych wulkanów na fantastyczną wyp...

Najwiekszym wulkanem (strato-wulkan) w Europie byl Cantal (obecnie Monts du Cantal) we francuskim Masywie Centralnym. Jego srednica u bazy wynosila 60 do 80km a wysokosc mogla przekraczac 4000m. Swoja aktywnosc zakonczyl okolo 2 mln lat temu, czesciowo zapadajac sie do wlasnego wnetrza tzw caldera

Re: Majówka - dawajta tu zdjęcia Cepry Sakramenck

na wysokosc okolo 1600 m, mozna i czarnego niedzwiadka spotkac. "hej gory nase gory hej gory i doliny hej najpiekniejsze w swiecie goralskie sa dziewczyny".

Re: komunalne/socjalne

20tys kary za taki proceder powinni wlepiac za kazdy rok oszukiwania, czyli okolo wysokosc nielegalnego przychodu

Re: Dylemat Miszcza

wyjsc na dwor, co w sumie jest dobre, bo reszta bandy moze sobie swobodnie po chalupie pochodzic :) Ciagle tez sa calkiem udane stosunki Miszcza z Kicia.Yoda, niestety Pchla jest bardzo chetna do glebszej przyjazni z Kicia.Yoda, co bardzo zle odbierane przez Jej Najwyzsza Wysokosc. Pchla bije inne koty

Meble z ikei

Witam co powiecie na takie ustawienie mebli? Dlugosc scianki to okolo 3,5m, wysokosc okolo 2m dziekuje za opinie wm3

Re: Zaginiony samolot

alexa0000 napisała: > Jezeli skonczyo im sie paliwo, ekspeci oceniają,ze samolot tracąc wysokosc prz > ez okolo 10-12 min, uderzyłby w tafle wody z szybkoscia ok. 600 mil/h czyli ni > czym w beton. Byłaby wielka eksplozja, skrzydła oderwalaby się a kadłub szybko > zatonął. A co

Re: materac z ikei

Trzeba zobaczyc na stronie dokladnie model i zadzwonic na magazyn oni powiedza czy jest zrulowany czy nie.Moze tez byc na stronie napisane, wiem, ze kiedys cos takiego sprawdzalam. Czesc jest w zrolowanych paczkach wysokosc na szerokosc materaca a obwod gdzies okolo 60cm, moge sie mylic o kilka cm.

Nowy Trawnik Kiedy Dosiewanie ??

Posiełem trawe sportową z iławy siewnikiem przysypalem ziemią pewnie troche nierównomiernie, zwałowałem, trawa po prawie 3 tygodniach ma wysokosc okolo 7 cm i miejscami ładnie miejscami ma pustawe place czy teraz mam dosiewac czy jeszcze czekac ??

Sasiadka

Okolo 17-tej zadzwonila do mnie sasiadka mieszkajaca nade mna z pytaniem, czy przejalbym i przekazal jej sasiadowi paczke, ktora odebrala z zyczliwosci a musi nagle wyjechac. Oczywiscie, nie ma sprawy. Przed godzina zaskoczyl mnie glos silnika samochodu stojacego przed budynkiem. Zaskoczyl

Re: Kto ma szczupłego kota?

: okolo 42 cm wiadomo wartosc zmienna wysokosc liczona do karku okolo 28 cm ale to tez jest zmienne :) obwod liczony za przednimi lapami okolo 37 cm waga jak pisalam 5- 5,5kg -- Kicia.Yoda 4 lata z nami

Kredyt gotówkowy z dochodem zagranicznym

Witam, Mam pytanie o porade odnosnie kredytu gotówkowego. Czy mozliwe jest uzyskanie kredytu gotowkowego w wysokosci okolo 25 tys zl na podstawie dochodów zagranicznych? Od 5 lat pracuje w Wielkiej Brytani i posiadam umowe o prace z wynagrodzeniem okolo 14 tys zlotych netto. Mieszkam na terenie

Re: Bj Elite dlaczego mam nie kupic? Porownanie d

Cholera... Traina nie mialam ponoc jest wiekszy od uj Nigdy... A gdzie w de kupilas? Widtialam za okolo 1600 cos Sama juz nie wiem Jaka jest wysokosc oparcia? Mi podoba ten caly czarny... -- http://www.suwaczki.com/tickers/klz9tv7385hljm4u.png http://www.suwaczki.com/tickers/zem320mmgsul9ah5.png

Re: ile sie mozna upierac, ze modelowanie w 3D

Chcialbym tylko zauwazyc, ze jest znana grubosc brzozy, grubosc i wytrzymalosc skrzydal, miejsce uderzenia skrzydlem w brzoze, predkosc samolotu, wysokosc nad ziemia. Dlugosc skrzydla to okolo 15 metrow, jak urwala sie 1/3 to zostalo 10 metrow, a samolot byl 5-6 metrow nad ziemia. Musialby najpierw

Re: RWF do VW Passat Combi

zedycowane :) bedzie Izi Plus, starczy na dluzej, nowy model (nowy fotelik combi x4 ma byc okolo czerwca i bedzie nizej osadzony jak plus, konstrukcja bardzo podobna). Porownalismy i combi i plusa, plus ma bardziej wysuwany zaglowek, inna max wysokosc pasow, jest na pasach ale pasy sa tak samo

Re: kredyt - zarobki 5200 netto

ojciec zarabia ~20k miesiecznie, jednakze ma 62 lata. Czy mozna go dolaczyc jako kredytobiorce? Dodac nalezy, ze posiada takze kredyt na wlasny dom, jego wysokosc to okolo 2k miesiecznie.

Widzialem Wislok w olszynkach kilka razy

Kilka razy w swoim zyciu widzialem Wislok plynacy przez olszynki. Stojac na ulicy Szopena na chodniku widac bylo wode na zjezdzie do olszynek a w olszynkach bylo okolo 3 metry wody. Zastanawialismy sie tez czy Wislok wyleje na ulice Rzeszowa poprzez ulice Spytka Ligezy ktora byla calutka juz pod

Re: odsprzedam stemple budowlane

wysokosc 3,0m okolo 230-250 sztuk, okolice Ostrodzkiej tel. 0 506 068 499

Re: Masz 20 tys. zł? Możesz mieć własne źródło pr

To raczej u ciebie cieniutko z mysleniem tak jak napisali poprzednicy nie odrozniasz mocy 1 kilowat od kilowatogodziny, a cena 35 groszy jest to cena samego "pradu" do ktorej dochodza dodatkowe oplaty trudne do zidentyfikowania na fakturze realna cena 1 kwh to okolo 80 groszy podziel

Re: Kozaczki Geox 23, CH, - Warszawa

materiał na butach to goretex, sa nieprzemakalne, wieczorem zribie wiecej zdjec, generalnie na pierwszym zdjeciu widac przod w srodku na wysokosc dwoch cm okolo sa z tego marialu co widac na zdjeciu a dalej jest taka miekka wysciola. Butki sa w stanie idealnym nowe kosztuja ok 240zł. Nie pamietam

Re: Mam pytanie do mam z UK

Wysokosc zasilkow jest zalezna od wysokosci zarobkow Twoich i meza. Jesli bedziecie sie starac np. o Child Tax Credit to istotna jest wysokosc alimentow. Zasilkiem niezalzenym od zarobkow jest Child Benefit (teraz okolo 18 funtow tyg.).

betonowa wylewka na drewnianym starym stropie

witam remontuje strych w 100-letniej kamienicy.. neiwiem co mam zrobic z podlozem pod laznienke ..jest tam drewniany strop 30x15 belki stropowe w odleglosci niecalego metra od siebie i stare deski.chcialem zerwac deski wyrownac do belek polozyc folie i wylac beton na okolo 9m2 na wysokosc 5 cm

tygrysek z Kubusia Puchatka

na baterie wydaje dzwiek wysokosc okolo 25 cm. zamienie na ksiazki do klasy 3 lub 4 szkoly podstawowej, spoddnie na 98, moga byc oceplane na zime, magda.

Re: oooo Kicia

W watku o szczuplach kotach pisalam tez o Kici, bo sie w sumie kwalifikuje. Waga 5- 5,5 w zaleznosci od pory roku (zima wazy wiecej bo futro grubsze a mniej siedzac na dworze troche wiecej je) wymiary: dlugosc liczona od ucha do nasady ogona : okolo 42 cm wiadomo wartosc zmienna wysokosc

Re: TFK Dot Rewelacja!

Wysokpsc raczek: To sa takie rogi, dolny kant 96 cm, görny koniec 109 cm wiec trzemam reke na sredniej wysokosci ok. 105 cm. Ja jestem 174 cm wysoka i na boso siega mi raczka do wysokosci okolo pepka :-) Siedzisko jest na wys. pupy dzidzi wezsze i do göry coraz szersze szerokosc

DNA ojcostwo sad pomozcie!!!!

Witam. Chcialam sie dowiedziec czy ktos sie orietuje ile kosztuje sprawa w sadzie i od czego zaczac? Nie jestesmy malzenstwem. W urzedzie jest podany jako ojciec ale dziecko ma moje nazwisko. Chcialabym ustalic sadownie jego prawa wobec dziecka i wysokosc alimentow oraz oczywiscie dowiesc mu, ze

Re: Jednak humbug + Monkey Business?

no stawiaja je na wybrzezach anglii, po dwoch latach obserwacji meteorologicznych. maja one osiagnac wysokosc okolo 130 metrow, co gwarantuje dosc silne wiatry. nie wiem wiec czy podane moce nie biora pod uwage wszystkich czynnikow o ktorych wspomniales.

Re: jak tam prognoza na zimę Skyddad ? II

Opad sniegu rekordowy juz wystapil.Z powodu podwyzszonej temperatury zaczal snieg topniec.St Anton Arlberg stracil okolo 10cm tzn ostani pomiar w gorach dal tylko juz 5m 35cm. Milo tak troche pozartowac. Od Piatku zaczyna wchodzic w Alpy prawdziwa zima.Spadki temperatury wszedzie .Tylko wysokosc

Oddam za darmo dzialajaca lodowke

Jest to stara radziecka lodowka. Wysokosc lodowki okolo 150cm. Lokalizacja okolice Akademii Ekonomicznej ul. Arianska. Tel 0602 819 644.

Re: Smolensk - pozostalo juz tylko jedno pytanie

Wiemy na pewno ,ze wysokosc odczytywana na obydwu przyrzadzach byla poprawna , drugi pilot lub nawigatow tuz przed zachaczeniem o drzewo podaje prawidlowa wysokosc 20 m. Tez uwazam ze zaloga mogla zapomniec o jarze przed lotniskiem glebokim na okolo 60 m ale powtarzam ze podstawowym pytaniem jest

Re: Jak zaistnieć w biznesie? Z dotacją

Poreczyc musisz tylko wysokosc pozyczki Czyli raptem okolo 19k zlotych. Dwoch poreczycieli nawet obniza ta stawke po 9.5k kazdy. Nie widze tutaj problemu 'mieszkania pod mostem'. ;)

Re: kredyt bez BIK

Jestem zainteresowany kredytem bez bik wysokosc okolo 3 tys mam umowe na czas nieokreslony prosze o kontakt podaje takze nr kom 792565020 pozdrawiam

betonowe schody

czy ktos orientuje sie ile moze kosztowac wylanie betonowych schodów okolo 10 schodkow, na wysokosc 1,5m?

Re: WOZKI PODWOJNE-porownanie MB Duet z EW Duo

pewno nie da sie go obrocic jedna reka. Ja zeby go prowadzic w prostej linii potrzebuje obu rak. Podejzewam, ze uzytkownik MB, ktory nie kozystal EW bedzie zadowolny z parametrow MB • Podbijanie EW- z moimi dziecmi na pokladzie (okolo 25 kg) jestem w stanie jedna reka podbic nawet przy wysokim

WOZKI PODWOJNE-porownanie MB Duet z EW Duo

robie nim zakupy w supermarkecie I na zielonym MB jest mniejszy I zgrabniejszy. rynku. Wg producenta MB ma raczke na tej samej wysokosci co EW, niemniej jest to wg mnie przeklamanie. Osoby wysokie moga czuc dyskomfort pchajac MB. Wysokosc gornej krawedzi budy w EW jest znacznie wyzej niz w MB przez co

Eksperci: Nie wiadomo, jaka była rzeczywista wy...

zderzenia z drzewem na wysokosci okolo 10 m. Ta wysokosc wydaje sie zgodna z obrazem scietego przez samolot drzewa. Barometryczna kalibracja wysokosci dzialala poprawnie. Eksperci. Hmm...

Re: A nie masz ochoty na cos innego ?

zachowywac sie tak jak kot, trzymajac kamerke 7 cm nad podloga i wskakujac z nia na wysokosc 5 metrow. > W opisie jest "wspaniala" ;-) Mysle,ze jest bardzo dobra. Ja mam troche starszy model, od sprzedawanego obecnie. Przypuszczam,ze obecny model jest lepszy od starego,ale nie mam problemow z

Re: po skutkach go poznacie

Z fizyki miales buta w liceum, czy po prostu chodziles na wagary zamiast na lekcje? Tramwaj generacji 105N jest wozem wysokopodlogowym, w zwiazku z czym wysokosc podlogi nad glowka szyny wynosi w tym typie okolo 80cm jesli mnie pamiec nie zawodzi. Wysokosc podlogi w Combino wynosi okolo 36cm

Re: pytanie o grubosc sciany?

projektu jeszcze nie mam a co decyduje jakie sciany maja byc w projekcie?dom bedzie maly 8na 8 metrow a wysokosc w najwyzszym miejscu okolo 7 metrow -- www.suwaczek.pl/cache/07fbce46d6.png

Re: Antonov 124 Rusłan na Okęciu

ja za to widzialem w czwartek okolo 19:20 jak wylatywal nad jerozolimskimi. myslalem ze to cos zaraz spadnie, dymilo sie ostro i wysokosc niewielka :-)

Jak wysoka jest finansowa piramida?

Wysokosc (virtualna wartosc) swiatowej finansowej piramidy oceniana jest na okolo 750T USD (T oznacza 12 zer). Piramida ta jest zbudowana na okolo 7T "realnych" assetow, tzn okolo 1000 USD na jednego mieszkanca planety. Globalny produkt brutto jest oceniany na okolo 50T. Tak wiec

Re: dodatki pielegnacyjne ZUS , a doplaty do czyn

O tym to ja wiem , chodzi mi o uzasadnienie -dlaczego ?.Mam dodatek pielegnacyjny , ktory praktycznie nie stanowi mojego dochodu , gdyz wydaje go na potrzeby lecznicze , itp.Ta sama funkcje spelnia zasilek z pomocy spolecznej i nie rodzi to skutkow podwyzszania dochodu nie wplywajac na wysokosc

Re: wiarygodna ruska buda

byly na wysokosci okolo 3 metrów i to z duzymi przechyleniami. W koncu zrezygnowal i odszedl. To pierwsze podejscia wygladalo dosyc dramatycznie. Odczekalismy 10 minut i uslyszelismy, ze podchodzi drugi raz. Wyszlismy wszyscy, razem z nasza stewardessa. Tym razem jednak Rosjanie zupelnie nie trafili w

Re: BETA HCG -Wasze wyniki dla porównania!!!

wydaje sie, ze wysokosc jest prawidlowa. ja mialam w 6tym okolo 11tys, a na poczatku 8ego 34tys i wszystko ok. te widelki sa naprawde bardzo szerokie. wazne chyba, zeby roslo stale. pozdrawiam...

"Palikot to chamidło", czyli nienawiść po żałobie

Dziwi mnie fakt, ze do tej pory nie przeanalizowano pochodzenia silnej mgly. Czy byla pochodzenia natiralnego czy chemicznego. Aby wytworzyc mgle w kwadracie 10 km2 wystarczy okolo 600 kg chemikaliow rozsianych na wysokosc od 2 do 3 tys m. Czas opadania mgly ok 1,5 godz. Czy ktos ma informacje

Re: Nietypowy sufit w salonie - jakie oswietlenie

byłby jeszcze rzut całego salonu. Wysokosc po zrownaniu bylaby okolo 2,5m. Wiec za nisko moim zdaniem zeby zrownac... caly salon to tylko kat wypoczynkowy z kominkiem i tv. Stol bedzie w jadalni obok.. rzut dorzucam do profilu. dziekuje

Re: Wybudowanie domu parterowego be piwnicy ile k

piwnica nie jest be ! dom z piwnica kosztuje niewiele wiecej, jezeli sciany fundamentowe robi sie z bloczkow betonowych to maja one wysokosc 1,2 a zeby zbudowac piwnice to trzeba dorzucic jeszcze metr aby miala wysokosc okolo 2,2 m- dodatkowy koszt to okolo 7-10 tys. w zaleznosci od wykonczenia

Centrum im. Adama Smitha: równe emerytury od pa...

Pomysl dobry ale trzeba pamietac o tym, ze na wysokosc kanadyjskiej emerytury skladaja sie nastepujace skladniki; CPP - Canada Pension Plan (wypracowana emerytura) plus OAS - Old Age Security (dodatek dla wszystkich Kanadyjczykow (nie tylko), w wysokosci okolo 490 $ ale uzalezniony min. od lat

Re: Depozyt

Pytanko: kupuje 0,1 lota euro, czyli 10000 euro, depozyt 1%, czyli 100euro, czyli okolo 360pln - czy taka bedzie wysokosc depozytu zabezpieczajacego dla tej transakcji? z gory dzieki:))

Re: czego sie dowiedzialem z raportu

> to zauwazyli by APM-y.A nie, igor, to niemozliwe. APMy co prawda ustawili nie tak jak mi znajomi wojskowi tlumaczyli (do gory) tylko w kiedunku 3 stopni, ale to nic a nic nie dalo, bo przy widocznosci poziomej na poziomie pasa okolo 200m z odleglosci 1.2 km nawet na poziomie pasa nic nie

Tanszy? Nie dla wszystkich

Dla mnie np. wcale nie bedzie tanszy, poniewaz wynajmuje jednopokojowe mieszkanie w Krakowie za okolo 800 zl/miesiac. Wysokosc mojego podatku nic sie nie zmieni, bo kwota jaka dostaje za wynajem jest niska. Zmieni sie natomiast osobom, ktore wynajmuja wieksze mieszkania, czyli zamozniejszym

Re: lód - temat dla ludu miast i wsi

#mediaviewer/File:Diagram_fazowy_lodu_wys_cisn.svg Ja interpretuje problem nastepujaco. Linia od punktu A do tego kwadracika na srodku obrazka, te interesujaca Cie zaleznosc przedstawia. Z tego mozna z grubsza wnioskowac o maksymalnej wysokosci slupa lodu, ktora jest odpowiednikiem cisnienia okolo 200 MPa czyli z grubsza okolo 20 km. Chociaz

Re: Jakie ograniczenie prędkości (2.0). Epilog

> Ale to ty twierdzisz, ze placisz nie mniej niz inni. Ja mam udowadniac twoje tw > ierdzenia? Wysokosc podatkow od paliw ustala UE. To wystarczy, aby zauwazyc, ze choc placimy mniej, to nie tyle mniej, zeby dalo sie wytlumaczyc przepasc infrastrukturalna dzialaca Polsce z innymi krajami

Re: Wieżowce przyszłości eVolo

paruje i skrapla sie na sciankach stozka i splywa do kola. Czysciutka slodka woda! Oczywiscie zeby mialo to efekt globalny musialoby to byc wielkosc takiego wiezowca (promien kola 20m, wysokosc okolo 40m) i musialoby tego byc tysiace!

Re: sponsorowanie meza, kanada?

Pierwsza sprawa jest jest wysokosc dochodu sponsora czyli Twoj ktory musi wynosic okolo $30 tys. rocznie liczony z ostatnich 12 miesiecy .

Re: Samolot lecial ... ponizej poziomu lotniska?!

Wysokosciomierze cisnieniowe okreslaja wysokosc nad poziomem lotniska (zwana QFE) lub morza (zwana QNH).Mozna do nich wprowadzac korekte cisnienia. Powyzej pewnej wysokosci, zwanej transition altitude, uzywa sie standartowej wartosci 29.92inHg i wtedy wysokosc podaje sie jako flight level

Re: jak tam prognoza na zimę Skyddad ? II

Czwartek 29.XII.2011 Zaczyna padac,jutro megaopad i w sobote ciut mniejszy. Jest troche chlodniej.Zaczyna wiekszosc resortow miec juz minus podczas dnia. Wysokosc sniegu jest zroznicowana : Salzburgerland- w gorach okolo 80cm do 1m. Tirol- rekord bije Lech Alberg, Zurs Alberg,St.Anton Alberg

Re: Cyprysik Lawsona Ivonne

Mieszkam w Danii wiec cena pewnie wyzsza niz w Polsce. Zaplacilam 120 zl za 3 sztuki, wysokie na okolo metr. Informacje z ulotki dolaczonej do drzewka wiec powinny byc prawdziwe. Osiaga wysokosc 7 metrow po 10 latach.

Re: kolejna bajka, nie artykuł....:)

, zawsze jest tam czesc prawdy, facet realizuje dochod na Cyprze nie wpolsce gdzie ma tylko 10% dochodu. Poza tym wysokosc kredytu okresla bank a nie kredytobiorca i wynosi okolo 70% rocznych wydatkow osobnika w prporcji do przychodownp jak tktos ma dochod w miesiacu 5 tyz zl i wwszystkie wydatki ma 4

Re: Space exploration

Pewnie, ze by byly. Popatrz co sie dzialo przez cala wiosne w Quebecu - rzad prowincji chce podniesc czesne za uni na srednia wysokosc jednej kawy na miesiac (okolo $1.50 - 2.50 w zaleznosci od kierunku) - protesty na ulicach trwaly pol maja i caly czerwiec, ciag dalszy sie szykuje na wrzesien gdy

Re: cd.

jest to pomnik nieznanego zolnierza. W krypcie pochowani sa zolnierze z czasow 2 wojny swiatowej. wysokosc pomnika okolo 50 metrow. Pomnik wybudowany w latach 60tych, kiedy zalozono park Flamengo.

Re: 3800zł robocizny?

1500 za wyrownanie? z tego co mowisz to powierzchnia scian ma okolo - przyjmujac ze wysokosc to okolo 2.60 m - (zaokraglajac w gore) 50 m2 , to wychodzi 30 zl za metr2! kradziez w bialy dzien... skandal kiniol pozdrawia

Stawki

Wysokosc stawki zalezy od regionu. 28,000 to dosyc duzo. Ja z ciekawosci pol roku temu poprosilem o materialy rekrutacyjne. W Essex na poczatku dostaje sie okolo 20,000 a detektyw dostawal okolo 40,000 (zaleznie od doswiadczenia). -- "Nie ma takiego okrucieństwa ani takiej niesprawiedliwości

Re: ile jedza Wasze 2 latki

czas (miala okolo 2 latka) jadla tylko 2 posilki dziennie + kubek mleka i owoce. Bylam u dietetyczki bo mi sie to wydawalo troche malo ale ona zupelnie mnie uspokoila i powiedziala ze jesli dziecko rosnie na wysokosc oraz rozwija sie i nie jest apatyczne to wszystko jest w porzadku. Mala ma prawie 5

Re: Chcesz szybko mieszkanie!

inaczej, prosze mi podac wysokosc raty dla kredytu na 250.000 w chf na 30 lat, z 1% marzy, 0,8% prowizji mam rate okolo 1076zl, dacie mniej?

Re: same klamstwa

> Położeniu brzozy odpowiada miejsce pierwszego impulsu. Drugi nastąpił ćwierć se > kundy później. Samolot leciał z prędkością ~75m/s. Ty piszesz, że w 0.75s przel > eciał 140m. no widzisz? wreszcie zaczynasz kojarzyc problemy raportow. TAWS 38 jest 140 metrow za brzoza, wysokosc TAWS 38

problem z szyjka macicy

Jestem w 6 tyg ciazy, to moja 3 ciaza. W pierwszej mialam problem z szyjka macicy. Od 5 miesiaca zaczela sie skracac prawdopodobnie przez twardniejacy brzuch, rozwarcie zaczelo sie okolo 8 miesiaca. Druga ciaza poroniona w 11 tyg. Szyjka to wrecz moja obsesja. Przy kazdej wizycie w toalecie

ble ble ble ble

Chcialbym dowiedziec sie, w jaki sposb zostanie zmniejszony dlug publiczny. Obecnie wynosi on okolo 815 mld zl. www.dlugpubliczny.org.pl/pl By zmniejszyc go do 52% w 2012r. nalezy splacic okolo 30mld zl. (nie liczac odsetek W ubieglym roku deficyt wynosil 45 mld. zl. (7,1% PBK) www.bankier.pl

Roza pachnaca i koniecznie zolta!

Brakuje mi w ogrodzie zoltej rozy. Najlepiej pnaca lub taka ktora dobrze sie rozrasta. Wysokosc okolo 180 cm. Roze chce posadzic przy metalowym ogrodzeniu i pozniej prowadzic ja po nim. Z lewej strony mam rozowa z prawej bordowa obie kwitna w czerwcu a zolta powina kwitnac w lipcu. Te ktore juz

Re: maty trzcinowe na balkonie - sprawdzą się???

> Na balkonie mam barierkę wysokosci okolo 100 cm i do tej barierki > bylaby przymocowana ta mata, ktora ma wysokosc 180 cm. No i pytanie > czy ta trzcina sie nie zniszczy i utrzyma na wietrze? czy nie > polamie sie przy pierwszej wichurze? > Bede bardzo wdzieczna za odpowiedzi

Re: Jeśli nie w łózku rodziców to gdzie?

Idealnie ta sama wysokosc (tata_kaspra przerobil fabryczna), i lozeczko dokrecone do naszego na sztywno. Kasper akceptowal takie rozwiazanie do okolo 5 miesiaca, potem juz musial byc z nami - wyprowadzil sie na swoj materac w naszej sypialni jakis miesiac-dwa temu. jako noworopdka karmilam go na

Przeprowadzka w okolice Chicago

Maz stracil prace. Mieszkami w dziurze w WI. Chce przeprowadzic sie do jednej z pobliskich miejscowosci w okolocach Chicago ze wzgledu na wiekszy rynek pracy. Maz juz ubiega sie o jakies prace. Ja jeszcze nie bo o prace w ksiegowsci latwiej. Patrzylimy na miejscowosci okolo 40 min od Chicago. Jest

Do womysi V

Womysiu znalazlam chetnego, ktory jest w stanie przerobic mi moja nieszczesna szafke Rtv. Mozesz mi podpowiedziec, jaka wysokosc maksymalna powinna byc jej przy dlugosci 150cm. Ja sobie pomyslalam tak okolo 45cm, wowczas tv powieszony. Dobrze kombinuje?? I jeszcze jedno. Jesli jakims cudem

Alimenty

Witam. Moj byly (partner nie maz) zarabia cos okolo 12 - 13 tys na reke plus roczne premie - wysokosc hmm roznie od 10 - 20 tys. (tzw. nagroda roczna), na dziecko z poprzedniego zwiazku placi 1000 (przynajmniej mi tak powieidzal), ja zarabiam okolo 1100 zl z czego polowe zabiera mi moj zaklad

Re: bankructwo firmy - co z pracownikami?

Nalezy sie tzw statutory redundancy payment. Wysokosc zalezy od wieku i przepracowanych lat w firmie, ale z grubsza sprowadza sie to do jedno-tygodniowych zarobkow za kazdy rok, po minimum 2 latach przepracowanych. Istnieje gorny pulap, gdzies okolo £300 za tydzien max. O szczegolach

Belgia tylko dla wytrwałych

Koszty zdrowotne sa refundowane nie w calosci, a pewien procent - ktorego wysokosc zalezy bodajze od rodzaju kosztow leczenia. Ale fakt, ze podstawowe uslugi medyczne maja chyba ten odsetek na poziomie okolo 80%. Niemniej ogolnie swiadczenia socjalne sa tam niesamowite, to fakt - przynajmniej w

Re: Jaka lodówka - hity i buble

jola1-7 napisała: > MR SMOK_Twoja lodówka ile ma szuflad,jaki typ?Szukam lodówki z > dolnym zamrażalnikiem z dwoma szufladami cichej ,energooszczędnej i > dobrej.Może ktoś poleci up + z opcja automatycznego odmrazania i odszraniania. Tez takiej szukamy. Wysokosc okolo 160 cm

Szwedzi do dzieci!

Kompletna bzdura jesli chodzi o wysokosc zasilku macierzynskiego. Owszem, czesc stanowi 80% wynagrodzenia, przy czym pulap maksymalny to okolo 409.000 SEK dochodu brutto rocznie (zarabiajac wiecej nie otrzyma sie wiecej zasilku), ale spora czesc dni to tak zwane "

ETUI NA KOMORKE, SOWA OPIS PO POLSKU

nie bylo zszywania bokow. Tak w kolo kontynuuj, az bedziesz miec odpowiednia wysokosc do swojego telefonu.(wyjdzie taki worek). OCZY 1 rzad: (czarnym kolorem) 3 oczka lancuszkai i wbijajac sie w pierwsze oczko lan. zrob 10 polslupkow nawijanych. 2 rzad: (bialym kolorem) po dwa polslupki nawijane w

Narty w ciepłych krajach

mieszkam w Pd Kaliforni, dzisiaj wczesnie rano jest zimno okolo 10 stopni, ale kolo poludnia jest prawie 20 stopni, na narty moge pojechac blisko okolo 2 godzin do Big Bear( Snow Summit, sporo wyciagow , chyba 12 , wysokosc 2400 m) i faktycznie mozna pojechac w tym samym dniu nad ocean , okolo

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - wysokosc okolo

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.

Regulamin