Przeszukano 110 356 266 wypowiedzi na 4 058 forach

tirowki - pozostałe wpisy

Soruj: wg trafności wg daty

tirowki

w akcie solidarnosci z narodem od jutra zaczynam ruchac wszystkie tirowki bez gumki....

My opinia o tirowki

Jestem obuzony jak slysze i widze woman litkih obyczajow u was to nazywajo tirowki bo sie z cienzarowcami zadajo przed wojo moja mather muwila mi ze takiem kutwom to lby na lyso golili i wyzucali do lasu pomalowane na niebiesko dzisiaj tez tak winno byc a wy jak uwazacie??????? -- CZLONEK

Re: tirowki

hotdoq widze ze cala twoja familija pracuje w tym biznesie tzn wszystkie damskie latorosle polskie tirowki to symbol UE w Polsce !

Re: Zakup 8-cylindrówki

> Na czym polega "fajność" jeżdżenia V8? > Na wyprzedzaniu tirów? Niektore tiry sa V8. Pewna grupa facetow nie rozumie na czym polega "fajnosc" bzykania kobiety. Niechby i tirowki:)

Re: "Tirowki". Myslalam, ze ich juz nie ma..

no to teraz pojawia sie pytanie , ktorej ematki maz podrozowal kilkuletnia astra w okolicach Bialegostoku? Mnie jezeli chodzi o tirowki zastanawia najbardziej, jak one moga poradzic sobie z wrazeniami wechowymi podczas wykoywania swoich czynnosci, przeciez ich klienci nie skorzystaja z prysznica

Tirowki

maja dzis powodzenie.Kazda miala towarzysza pod Skaryszewem.Jeden pan TST.Pewnie zona-jesli ma- jest dumna z wiernego i kochajacego meza.Obiadek ugotowany,kapiel przygotowana bo maz zmeczony z dalekiej pracy wraca.OHYDA

Re: czesc brat tirowki.

twe rozgoryczenie i poszukiwanie niestworzonych rzeczywistosci nie wplywa na twoj rozum kojąco, zmien sie czlowieku albo sie zabij,dada

Re: Ile tirowki biora za noc ?

Całą noc chcesz się bzykać? a może interesuje cię jedynie finansowa strona ile można wydoić w noc bo sam zastanawiasz się nad podjęciem tego zajęcia?

Re: Ile tirowki biora za noc ?

Spytaj się jakiejś przydrożnej, a nie zadawaj tu głupawych pytań. Tirówki z forów raczej nie korzystają.... -- Wykształcenie nie piwo, nie musi być pełne ...

no to pisłowie maja cienszko.

yoma napisała: > W sensie pisłowie wożą się tirami, zapewne powiązani w pęczki. no to ci pisłowie maja cienszko. Bo TIRowki to woza sie przyjamniej TIRami pojedynczo. Zaszlyszane na parkingu: kierowca - ile to u Ciebie kosztuje? TiRowka: - tradycyjnie - 50. a w Paszczu to 25.

Re: My opinia o tirowki

r jest z dobrej sanacyjnej family!!!!!111111Moje mathe -- CZLONEK GAZETOWEGO ZESPOLU WOLONTARIUSZY NA RZECZ PRAWA I SPRAWIEDLIWOSCI Burmistrz Gromkiewicz niszczy Warsaw.

Re: tirowki

to musisz byc czapajew dumny z siostry toc ona juz nie zwykla polska przydrozna ladacznica tylko euroku...!

Re: tirowki !!!

czosnek.pl napisał: > to najlepiej sprzedajacy sie towar w PL !!!! zgadza sie twoja siostra nizle dupy przy drodze daje widzisz ona odniosla "sukces" a ty jak byles nieudacznikiem tak nim nadal jestes.

Re: tirowki

czapajew,zes ty gieroj i paszczu nastawiasz to wiedzialem ale,ze twoja matka,siostry i ciotki poszly twym sladem hmmm ty to masz sile przebicia amoze o manone chodzi? co?

Kransnale i Tirowki

No coz za wspaniala inwestycja. Kazdy szkop zaliczy i Krasnale i Tirowki. Coz za wspaniala synergia powstanie w tym regionie.

Re: gdzie najblizej tirowki???

Często przy skrzyżowaniu Sikorskiego-Moniuszki, Wysockiego na szczycie, Wieniawskiego obok Billi, na Uczniowskiej. Siedzą w krzakach w białym busie :D

polskie tirowki !!

sa wszedzie ,,gdzie tylko droga miejska zamienia sie w podmiejska i jest otoczona laskami ,to juz sa !!!!!!!! juz stoja !! swiecac nagimi dupami ,i jaskrawo wymalowane kiwaja palcami w kierunku przejezdrzajacych aut !! FENOMEN w Europie !!! takiego zjawiska nie zobaczysz w Belgii czy D

"jedziemy na tirowki czy zabawimy sie a komendzie?

www.se.pl/wydarzenia/opinie/malkontent_325598.html -- Adaś mowi: Zwyciezyla bulbiasta dupomokracja bo ciesza sie Jaruzelski i Kiszczak, Urban, Łukaszenka i Putin..."I coz to bydlo sobie wyobraza, ze dla nich zmienilismy ustroj" kaszalot-bronka.pl.tl/Jaruzelski-_-doradca-Komorowskiego

Wymowny gest uczestniczek czarnego protestu.

Takiego gestu nie powstydzilybysie tzw.ulicznice i tirowki.Ten gest jednoznacznie pokazal,czego potrzebuja i o co walcza.- Ta zacisnieta piesc z wyprostowanym srodkowym palcem,uniesiona wysoko ponad glowa, przez kazda uczestniczke czarnego protestu,wyraznie pokazuje skad sie one wywodza

Re: Kransnale i Tirowki

> No coz za wspaniala inwestycja. Kazdy szkop zaliczy i Krasnale i Tirowki. Coz > za wspaniala synergia powstanie w tym regionie adlofiku kochany, przywieziesz chyba kilku naprutych svensonow coby sobie chopy odpoczely od tych wyplowialych kvinn.

TIROWKI

Mam pytanie : czy ktos kiedys widzial ladna Tirówke?? ja widze same brzydkie, grube brudne i w ogole zaniedbane. Zeby chociaz przecieztnie wygladaly..

Re: Tirowki

albo jakiegoś prawdziwka :) -- "Zobaczyć świat w ziarenku piasku , I raj w dzikim kwiecie .Zmieścić nieskończoność w dłoni i wieczność w godzinie "

Re: Tirowki

Weź mnie nie strasz... mój ciagle wraca pózno z trasy . -- Śpieszmy sie kochać ludzi... tak szybko odchodzą.

Re: Tirowki

to grzybiarki były :) -- "Zobaczyć świat w ziarenku piasku , I raj w dzikim kwiecie .Zmieścić nieskończoność w dłoni i wieczność w godzinie "

masz paszcze?

bo ostatnio jadac do kraju gdzies na parkingu slyszalem rozmowe wschodniej TIR-owki z polskim klientem: tradycyjnie: - 50 zl. w paszczu - 25 zl. sadzisz , ze byla z Moskwy ?

Re: Tirowki

Gość portalu: feliks napisał(a): > hehehehe wszyscy jesteśmy tacy sami, te same żądze:) no tak, ale niektórzy z nas, jak widać, są jakby bardziej niedor***i ...no, niedopieszczeni powiedzmy...

Re: Tirowki

A tobie czegoś nie barkuje ????????? -- "Zobaczyć świat w ziarenku piasku , I raj w dzikim kwiecie .Zmieścić nieskończoność w dłoni i wieczność w godzinie "

twoj dylemat jest wart tyle, ile biora tirowki

za pare zetow powie ci, ze jestes najprzystojniejszym, najmadrzejszym (nawet to), najwiekszym ruchaczem w Europie. Jedyny wysilek to wyciagniecie pogniecionego banknotu. Jesli decydujesz sie na darmoche, to trzeba nieco pracy wlozyc. No, chyba, ze jestes jaki Delon albo i Belmondo. Wtedy, bedzie la

Re: Tirowki

brazylion3 napisał: ale jak to powie Ewa to teoria:D:D:D:D:D:D:D:D: > DDD:D:D nie obraziłes sie chyba ? > ---------- > ,,B3 pamiętam,zezadeklarowałeś chęć uwaględnienia blondynek w swoich gustach,(...) bo już niemogę słuchać tego twojego skowytu..:):);)" -- "Zobaczyć świat

Re: Tirowki

ja się zawsze najbardziej boję takich, którzy mówią, że jacy to oni nie są święci. Dwa nie raz się zdziwiem, jak człowiek może pokazać swoje drugie oblicz pod wpływem róznych czynników, ale jak to powie Ewa to teoria:D:D:D:D:D:D:D:D:DDD:D:D ---------- ,,B3 pamiętam,ze zadeklarowałeś chęć uwaglę

dodatkowe koszty - tirowki???

; zlotych).Do tego pozostale koszty nastepne 100 zl.razem okolo 275zlotych,czyli > oklo 69 Euro.Intercity z Berlina do Warszawy kosztuje 100 Euro.Tam i z powrotem a te 100PLN dodatkowych kosztow to na tirowki :)))))))))))) Ale na autostradzie nie ma gdzie wjechac w krzaki, a na poboczu troche

Re: polskie tirowki !!

wazne ontek,ze wszystkie wiedzom ,gdzie ty rozklepane doopsko wystawiasz na pokaz hehe piekny to musi byc widok cus,jak row marianski hehehe

Re: polskie tirowki !!

!!!!heehehheeheeh!! prawda w oczy kole !!! dopierdo...lil wam Czosnek pl z grubej rury !! polskie tirowy to obciach Europy !!!!!!

Re: polskie tirowki !!

podobno lepszy byl widok jak ty z dupy kaziuka wylaziles dupe tak rozerwales, ze trzy dni chirurdzy zszywac musieli -- zaraz bonka tutaj podniece mowi maciora sciongajonc kiece

Re: polskie tirowki !!

takie zjawisko jest na porzadku dziennym przy ulicy Darlinghurst w Sydney, a dla Zupa i Ontariana tez cos sie znajdzie bo meskie gole poldupki sa wystawione do wiatru przy Oxford Street

Re: polskie tirowki !!

ja tam widzialem fajne Rumunki przy stacjach benzynowych, ceny nie znam bo jeszcze chwila gapienia sie w jej biodra a bym stara wyrzucil z samochodu.

Re: polskie tirowki !!

sensat jestes, zaklad ze slowo 'prostytucja' wprawia cie w nieopisana ekstaze. Jakbys mial zone to bys sie niczemu nie dziwil a tak - wystawiasz siebie na posmiewisko.

Re: polskie tirowki !!

donk napisała: > bo po nocach lazic przy szosie to trochu niebezpieczne. a ty skond to wiesz? sam zes lazil, czy maciora mowila? -- zaraz bonka tutaj podniece mowi maciora sciongajonc kiece

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - tirowki

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.

Regulamin