Przeszukano 110 360 968 wypowiedzi na 4 058 forach

skarb malucha - pozostałe wpisy

Soruj: wg trafności wg daty

skarb malucha

Może macie dziewczyny skarb malucha i z niego nie korzystacie? Ja nie dostałam w szpitalu , a bardzo zależy mi na naklejce do samochodu - jedzie z nami dziecko i "pamiętniku" . Czekam na propozycje wymiany :)

Skarb malucha dostałyście?

Taka paczka wypisowa Niebieskie Pudełko - Skarb malucha, którą młode mamy otrzymują bezpłatnie z rąk personelu medycznego w szpitalu wkrótce po urodzeniu dziecka. Dostałyście coś takiego? Ja niestety nie a chciałabym, może wiadomo czy jest jakaś możliwość otrzymania tego?

"Skarb malucha"

W związku z pytaniami o kosmetyki ja mam pytanie - czy już nie dają w szpitalach pudeł z próbkami i ulotkami, o wdzięcznej nazwie "Skarb malucha"?? 1,5 roku temu dawali i tam było min. pudełeczko Sudocremu, paczuszka chusteczek nawilżanych itp. -- ? !

Re: Uwaga na przedszkole Skarb Malucha, Skarbka z

Polecam poruszyć temat na forum okolic Skarbka z Gór: forum.gazeta.pl/forum/f,36264,Zielona_Bialoleka.html -- W życiu wszystko jest pożyczone

Re: Uwaga na przedszkole Skarb Malucha, Skarbka z

Witam Zgodzę sie w zupełności z moja poprzednicza we wszystkich kwestiach .nadodatek nasze dziecko w tym przedszkolu nabyło sie Rota wirusa i panie nic z tego sobie nie zrobiły Na pytanie mojego meza dlaczego jest tak zanieczyszczona woda w łazience jedna z Wlascielek odpowiedziała ze jest to duzy

Re: na co do kina z dzieckiem

Wczoraj byłam na Vaiana. Skarb oceanu z córką. Film bardzo nam się podobał. Polecam, ale nie dla takich zupełnych maluchów, a raczej dla starszych przedszkolaków.

Re: Skarb Malucha

"Jeśli rodzic zapisał do trzech przedszkoli...? Mnie wychodzi, że brakuje ponad 2000 miejsc". Nie chce mi się tłumaczyć i pisać, ale niestety źle wywnioskowałaś

skarb malucha

może ktoś skorzysta duzo fajności w jednym miejscu picasaweb.google.com/shina76 picasaweb.google.com/guirado.cristina i jeszcze inne rózności picasaweb.google.com/shinapunto miłego oglądania i igiełkowania

skarb malucha

Piękne wzory - dzięki wielkie za te stronki:-) Wcale się nie dziwię, że krzyżyki to moje hobby; nawet jeśli nierzadko haftujemy odtwórczo to i tak dzięki nam ten świat (nasz świat) staje się piękniejszy. Może filozoficznie to zabrzmiało, ale krzyżyki to piękna (trzy razy użyłam przymiotnika "pi

Re: Skarb Malucha na ul. Skarbka z Gór - Warszawa

Wspolczuje wam calej sytuacji. Gdzie udalo Wam sie znalezc inne przedszkole czy jest ich duzo na Bialolece? Jestem mama niespelna 2 letniej coreczki i niedlugo bede poszukiwac przedszkola :-) i wiem ze nie bedzie to Skarb malucha

Skarb Malucha na Skarbka z gór

Czy ktoś zna to przedszkole? Chyba będę dokonywac wyboru między Niezapominajką a Skarbem Malucha. Będę wdzięczna za opinie :) -- Roma mama Kacpra 13.07.2003r.

Re: Skarb Malucha na Skarbka z gór

Tez niedawno dokonywałam wyboru, ale co do Skarbu Malucha to zdyskwalifikował je... catering. Dlatego zdecydowałam się na Słoneczny Domek na Skarbka i na razie mój synek chodzi tam "na próbę".

Re: Skarb malucha dostałyście?

Dostałam, ale nie przy wypisie, tylko w drugiej dobie. Mialam cesarkę, spędziłam w szpitalu tydzień. -- Bądź dobry - każdy, kogo spotykasz, prowadzi ciężki bój. /J.Watson/

Re: Skarb malucha dostałyście?

Ja bez upominania sią dostałam jak i inne dziewczyny. Nie wiem czemu u was trzeba sie dopominac, skąd macie wiedzieć ze powinnyście dostać. -- Zuzia (18.12.2001), Kornelia (07.07.2007)

Re: Skarb malucha dostałyście?

Nie wpadłam na pomysł żeby się upominać, haha, myślałam, że to akcja marketingowa więc tej firmie powinno zależeć żebym to dostała. No trudno jakoś to przeżyję:)

Re: Skarb malucha dostałyście?

szkoda ze sie nie upomnialas ja tak zrobilam w dniu wypisu bo raczej nikt mi tego nie zaproponowal a fajne rzeczy sa.moze jak polozna cie odwiedzi to zapytaj

Uwaga na przedszkole Skarb Malucha, Skarbka z Gór

Chciałbym podzielić się swoimi spostrzeżeniami na temat przedszkola Skarb Malucha, a właściwie przestrzec przed nim. Moje dziecko chodziło tam przez półtora roku, najpierw na pół etatu, a od września 2007 na cały dzień. Na początku przez długi czas byliśmy bardzo zadowoleni z przedszkola, gdy

Re: Skarb malucha dostałyście?

Dostałam, a prócz tego niebieskiego jeszcze dwa inne a w zamian musiałam wypełnić po ankiecie do każdego pudełka. Teraz przysyłają mi co jakiś czas paczuszki a w nich poradniki i próbki. Dostałam już z Hippa, Nutricia 2 razy, Nestle. Dzwonili też z Pampersa pytając o rozmiar pieluszek jaki nosi moje

Skarb Malucha na ul. Skarbka z Gór - Warszawa

Chciałbym podzielić się swoimi spostrzeżeniami na temat przedszkola Skarb Malucha, a właściwie przestrzec przed nim. Moje dziecko chodziło tam przez półtora roku, najpierw na pół etatu, a od września 2007 na cały dzień. Na początku przez długi czas byliśmy bardzo zadowoleni z przedszkola, gdy

Re: skarb malucha

Witaj, mam taką naklejkę. Mogę ci ją wysłać za cokolwiek. Pamiętnika w zestawia niestety nie było. Pozdrawiam, Maria kontakt na maria@korbi.com.pl

Re: skarb malucha

-- Szymon href="tickers.TickerFactory.com/ezt/d/2;10722;121/st/20060319/n/Artur/dt/ 6/k/0bf7/age.png" target="_blank">tickers.TickerFactory.com/ezt/d/2;10722;121/st/20060319/n/Artur/ dt/6/k/0bf7/age.png</a>

Re: skarb malucha

pamiętnik nadal aktualny -- <a href="tickers.TickerFactory.com/ezt/d/2;10722;121/st/20030219/n/Szymon/dt /6/k/fd34/age.png">Szymon href="tickers.TickerFactory.com/ezt/d/2;10729;104/st/20060319/n/Artur/dt/ 6/k/3edc/age.png">Artur </a>

Re: skarb malucha

pamiętnik - tak to się nazywało , miałam w swoim pudełku przy poprzednim porodzie, tym razem wcale skarbów nie rozdawali :( taka rozkładana harmonijka z reklamą firmy Gerber , można tam wklejać zdjęcia, zapisywać ważne daty :) sympatycznie ogląda się po kilku latach :) może ktoś ma i jest zbyt

Re: Po wywiadówce - niesamowita zmiana

klasa akurat zawsze była chwalona. Teraz dzieciaki też dostały panią uczącą w gimnazjum, która nie pracowała z takimi "maluchami" i też jest podobnie zaangażowana ;). W sumie taki nauczyciel to skarb.

Re: "Skarb malucha"

ooo tego to jeszcze nie wiedziałam wogule (pierwszy raz będe rodzić)a jak byłam w tym szpitalu zwiedzać porodówke to szczerze mówiąc jakoś nie przyszło mi do głowy o to zapytać... musze zadzwonić i sie zapytać. Dzieki za info!

Re: "Skarb malucha"

Ja dostałam wielkie niebieskie pudło, w środku były próbki min. kaszek, jakiś obiadek w słoiczku, łyżeczki z melaminy, 1,5 litra wody mineralnej, mały Domestos (!!!), malutkie pudełeczko sudocremu, malutka paczuszka chusteczek, i kilogramy broszurek reklamowych, poradników (min. fajny i przydatny

OLEJUSZKA-Skarb Malucha na ciemieniuchę-zamienię!

Witam, ten preparat jest naprawdę skuteczny-u nas sprawdził się po 1 aplikacji! Z 30 ml zostało ok.połowa. Zamienię najchętniej na witaminę C,rutinoscorbin albo inny drobiazg.

Re: skarb malucha - pytanie

A moge spytać co jest w środku? :-) -- Mariola i Mój Mały ="lilypie.com/days/050505/3/5/1/+10"

Re: skarb malucha - pytanie

dostalam od razu w pierwszy dzien w szpitalu,zaarz po narodzinach,bardzo fajna sprawa:) -- Pozdrawiam ciepło Ala Dominik z tatą

skarb malucha - pytanie

mam pytanie czy jak rodziłyście swoje pierwsze dzieciątko, to dostalyście prezent od położnej - niebieskie pudełko? Co myślicie na temat takich prezentów?

Re: skarb malucha - pytanie

elgosia napisała: Na > drugi raz prezenty zgarnę, ale NIC NIE PODPISZĘ I NIE PODAM SWOICH DANYCH. zapomnialam zupelnie o tym,jzu tydzien po wyjsciu dzownial do mnei pani z commerciala:(brr...teraz tez wezme i nie podpisze,albo dam inne nr telefonu,jakies z kosmosu:) -- Pozdrawiam ciepło A

Re: skarb malucha - pytanie

Ja też niestety nie miałam przyjemności dostać taki prezent. Ale myslę że to fajne - możesz wybróbować właśnie te produkty. Chociaż najczęsciej już masz pełen zestaw w domciu :)) -- Agnieszka, Dominika (26.11.2001), Kubuś (~01.05.2005) www.TickerFactory.com/ezt/d/1;16;28/st/20050501/dt/6/k/6580/p

Re: skarb malucha - pytanie

rozne probki produktow np. krem bepanthen,Sudocrem,proszek do prania Lovella,2 pielsuzki pampers,chusteczki pampers,herbatka na kolke,mnostwo ksiazeczek,broszurek,ulotek..te go bylo mnostwo,oczywiscie wszystko w imiopakowaniach,ale bardzo fajne:) -- Pozdrawiam ciepło Ala Dominik z tatą

Re: skarb malucha - pytanie

Pudełko fajne, ale dają do tego kartkę, że sie odebrało i ja głupia podpisałam. Odtąd dzwonili do mnie producenci, ubezpieczyciele, agencje nianiek, dostawałam mnóstwo ulotek. Całe szczęście się wyprowadziłam i już mnie nie nękają. Na drugi raz prezenty zgarnę, ale NIC NIE PODPISZĘ I NIE PODAM SW

Re: Skarb Malucha na Skarbka z gór

w Niezpominajce jest pani Viola, rewlacyjnie gotuje - wiem, bo była impreza integracyjna, kiełbaski (drobiowe) z grila, dwa domowe ciasta, sałatka. pozd. Ania -- Moje dzieci są radosne dzieki temu, ze ja jestem w miarę zadowolona z życia :)

Re: Skarb Malucha na ul. Skarbka z Gór - Warszawa

Witaj Przenieśliśmy córeczkę do Słonecznego Domku, to ta sama okolica, przysłowiowe "parę metrów" dalej. Jesteśmy jak na razie b. zadowoleni, to w zasadzie inna jakość w stosunku do SM. Zajęcia z angielskiego, teatrzyki, wyjazd na konkurs baletowy w kwietniu, zajęcia z ceramiki, fajn

Re: Uwaga na przedszkole Skarb Malucha, Skarbka z

To, że do przedszkola są przyprowadzane chore dzieci mimo pisemnych zakazów to generalna praktyka, która występuje zawsze i wszędzie, i na prawdę trudno mieć pretensję do przedszkola, bo panie przedszkolanki nie są od oceny stanu zdrowia dziecka. Myślę, że w nowym przedszkolu na pewno nie będzie

Re: Elea spacerowa, do kiedy?/ wozek dla babci?

Nie potrafię Ci doradzić czy wózek sprzedać bo dla malucha jest fajny. Odwracane, ładnie wyprofilowane siedzisko. Z całą pewnością nie jest lekki (ponad 14 kg spacerówka). Z fotelikiem dobrze się sprawuje. Jednak dla dużego dziecka ponad rocznego może być wąski (i cieżki). Dla większego dziecka

Re: Oko Laser dr Rowiński - nie polecam!!!

Ja już od 4 lat jeżdżę z synem do dr Rowińskiego. Wybraliśmy go głownie przez polecienie mojej mamy która już od x-lat jest pod jego opieką. Pan doktor nie zajmuje się maluchami ale nam się udało. Mój skarb miał badane dno oka, gdy miał niespełna 4 lata, nie można było go uśpić do badania, więc

Zimowisko 2016 dla dzieci 6-12 lat pod Warszawą

jest ukryty tu Skarb Skrzatów. Jeśli nie chcesz ziewać z nudy do nas przyjedź na tydzień długi. Zimowisko 2016 - polecam, kameralnie, ciepło, blisko, po powrocie dzieci będą mówić tylko o tym www.podkogutem.pl

Re: Sanatorium Cegielski Dąbki 2017

opieką (o ile chciały zostać). Mój syn miał wtedy 4 lat i chętnie zostawał a córka za żadne skarby nie chciała.... Mieli klocki, zabawki, kredki.... Trzeba też wiedzieć , że przychodziły tam też maluchy którym lekarz zabronił wychodzić na dwór bo np gorączkowały, czy miały anginę...... Więc my

Re: Aferę taśmową przemilczeć. ŚLUBUJEMY!

Sprzedaż firmy skarbu państwa za 600 mln, która ma obroty 4 mld, to jak kupić Mercedesa w cenie malucha. żaaadna afera! -- "Tylko w momentach wyborów i przed wyborami naród odzyskuje suwerenność" Nałęcz

Re: Kawaleria i skrzynia skarbów dla maluchów

Byłam, zjadłam, wrażenie bardzo średnie. Wystrój ok, bardzo życzliwy personel, jedzenie fatalne. Co do menu dla dzieci istnieje chyba tylko w wyobraźni autorki artykułu. Czyżby artykuł sponsorowany? Pzdr, Marta

Re: ivf październik/listopad wątek szczęśliwy

Kama skarbie domyślalam się że jesteś pogrążona w smutku, nie przypuszczałam że tak ci źle...tyle cie kochana :-* ja wiem że masz siłę, że maluchy czekają i że się ułoży :-* Lavenda nie wiem co napisać...myślami jestem z tobą :-*

Re: dzień babci - kwas z pieniędzmi..

Dzieci pojmowały swoje pieniądze jako skarb, a niekoniecznie jako środek do zadowolenia mamy (bo czy babci to już nie wiem) Ty narzuciłaś im oddanie skarbu, to szczerze ponarzekały nie rozumiejąc (zwłaszcza 5latek ) zalezności "utrata skarbu-uszczęśliwienie??? babci" Laurki powinny wystarczyć a

zimowisko dla dzieci pod Warszawą

jest ukryty tu Skarb Skrzatów. Jeśli nie chcesz ziewać z nudy do nas przyjedź na tydzień długi. podkogutem.pl

Kawaleria i skrzynia skarbów dla maluchów

mam odchowane już dzieci, wiem, że był to czas ogormnych wyrzeczeń - cieszę się, że jest ta akcja, cieszę sie, że ci którzsy chcą chodzić z dziecmi do knajpek, będą mogli. A ja sie cieszę, pisze to bez urazy, jak i wielu innych... omijac szerokim łukiem knajpki pełne wrzasku, krzyku... - to dobra

Re: In vitro / transfer zarodków 2015 cz. 3

skarb_ik Racja po serii badań, zastrzyków koniec już etapu zależnego od nas :-( Ja mam za sobą podejście pt. NIE UDA SIĘ :-( Po porażce wcale mniej nie bolało mimo, że byłam na to przygotowana :-( Zostały mi 2 podejścia :-) Trzeba wierzyć, bo po co to jak spisujemy maluchy na straty od samego

Re: Pasierbica w ciazy cz. 3

chce isc za zadne skarby, ksiazek, pism na temat pielegnacji malucha nie czyta, maz obiecal oplacic jej pomoc niani przez pierwszy miesiac, potem mam sobie sama radzic, a niania bedzie sie dzieckiem zajmowala jak ona bedzie na uczelni (przechodzi na studia zaoczne). A i jeszcze ona myslala, ze jak

Re: Ch.. d... i kamieni kupa...

Sprzedaż firmy skarbu państwa za 600 mln, która ma obroty 4 mld, to jak kupić Mercedesa w cenie malucha.Żadna afera, prawda? -- "Tylko w momentach wyborów i przed wyborami naród odzyskuje suwerenność" Nałęcz

Re: jak to wszystko pogodzic.... :)

no wlasnie Babcie/Dziadkowie to skarb...kiedy moja przyjezdrza do nas widze ile moge zrobic, wyrwac sie ...inny swiat :) -- http://suwaczki.maluchy.pl/li-44889.png

Ferie dla dzieci od 6lat - Jeśli nie góry to co ?

wywrotka piachu. Pióra, futra, słoma, jaja i zabawa doskonała. Dla maluchów i starszaków jest ukryty tu Skarb Skrzatów. Jeśli nie chcesz ziewać z nudy do nas przyjedź na tydzień długi. www.podkogutem.pl

Re: Najbardziej bezczelni ludzie - watek lajtowy

dzien. Po prostu pewnego dnia zjawila sie z grafikiem kiedy jej dziecko bedzie u mnie. Miala na caly miesiac rozpiske kiedy i u kogo. A wiadomo, ze grudzien to czas, kiedy kazdy wolny dzien to skarb. Inna znajoma zarzadala oplaty za opieke po czym ta sasiadka stwierdzila, ze to jej powinna doplacac, bo

Potrzebujemy Waszych głosów

Prosimy, wyślijcie smsy o treści MALUCH.78 na numer 71466 (1,23zł), potrzebujemy 200 glosów by nasz maluch był na 5 miejscu w akcji nto "Maluch na okładkę". Przyznajcie sami, że zasługuje przynajmniej na te 5.miejsce ;) Oto nasz Skarb: www.nto.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/99999999

Misia skarbie zdjęcia maluchów wklejamy na inne fo

rum. Tu masz linka: fotoforum.gazeta.pl/72,2,621,55270029,55270029.html -- Julka Szymcio Szczęście

Re: Bardzo proszę Moderację o interwencję...

cieć to skarb :-) -- Chaotyczna neutralna.

Re: Misia skarbie zdjęcia maluchów wklejamy na in

anyagu napisała: niech będzie tak, że każda z pań, która prezentowała tu swój brzyszek pokażę trzy zdjęcia dzidziusia. > Pozdrawiam Ok, ja nie mam co pokazywać, dla mnie już jest inne forum, me dzieciątka już za duże, więc każda z Pań, która prezentowała tu swój brzuszek niech pokaże zdj

Re: Misia skarbie zdjęcia maluchów wklejamy na in

dakota123 napisała: > rum. Tu masz linka: > fotoforum.gazeta.pl/72,2,621,55270029,55270029.html Nie, nie, nie masz racji!! Ja proszę, naoglądałam się brzuszków i jestem ciekawa co z nich wyszło, niech będzie tak, że każda z pań, która prezentowała tu swój brzyszek pokażę trzy zdjęcia dzi

Re: ciemienucha

u malucha ciężko ją zwalczyć czasem, trzeba przeczekać, aż da się usunąć do końca, do pielęgnacji stosując właśnie olejki, np. ten Skarb Matki.

Re: Dobre kosmetyki w dobrych cenach

dobre kosmetyki - wszystko w jednym sklepie :) www.denicarte.pl -- http://suwaczki.maluchy.pl/li-32719.png Maja moje małe kochane Cudeńko ( 13.09.2008, 5.30, 3760g) http://suwaczki.maluchy.pl/li-52394.png Amelia mój maleńki skarb (06.05.2011, 21.00, 3470g)

Re: Pracodawcy!!!!!!!!!!!!!!!!

Takie podejście mają nieodpowiedzialne firmy. Dla szanujących się pracowników lojalny, odpowiedzialny pracownik to skarb, o którego warto dbać. Prawdą jest jednak, że podatki są wysokie dla wielu przedsiębiorców jest to prawie druga wypłata pracownika. Bez społecznej świadomości brandu, firma nie

Re: melduje sie :)

potocza, poniewaz to dopiero poczatek ale mam nadzieje, ze bedzie dobrze. Mam nadzieje, ze wiecej osob sie odezwie. Pozdrawiam Ala -- 1IVF-21.09.2012 udane, niestety nie na długo; Aniołek +03.10.12- nasze szczęście żyło 7t3d:( 2IVF-06.04.13 nasz największy skarb - córcia:):):) 3 crio - nieudane:( 3IVF

Re: przedszkole Wilanów

Gorąco polecam kameralne Przedszkole Elemelki na ul. Vogla w Wilanowie. Moje dwa skarby uczęszczają tam od grupy żłobkowej, i jestem baaardzo zadowolona. Czułość, dobroć, pyszne obiadki Cioci Wiesi :), nauka poprzez zabawę, radosne dzieciństwo to to czego moje Maluchy tam codziennie doświadczają

Re: Baza pod Cienie

.30, 3760g) http://suwaczki.maluchy.pl/li-52394.png Amelia mój maleńki skarb (06.05.2011, 21.00, 3470g)

Re: Takie tam marudzenie

moją małą na dłużej niż kwadrans dostałam dopiero niemal po dobie. Ale wszystko się ułoży. Z pewnością. Z każdą godziną będzie bliżej do chwili, gdy będziesz miała swój skarb przy sobie. Powodzenia!

Re: zmiany w życiu przedszkolaka

nauczycielka to skarb, można trafić na różne nauczycielki o czasem dziwnych a czasem wręcz szkodliwych metodach wychowawczych. Piszę z doświadczenia, my musieliśmy ewakuować się z przedszkola w trybie pilnym po tym jak na adaptacjach (!) byłam świadkiem tresury maluchów. Teraz mamy super przedszkole, młody

Re: testowe

http://suwaczki.maluchy.pl/li-23228.png -- Roksanka - 2.10.2008. Mój największy skarb:-)

Re: pp pliko 3 jako tania podwieźdupka - ok?

a który bedzie głelbszy dla takiego malucha pliko3 czy si? - bo wizualnie si wydaje sie płytki, ale moze to zludzenie -- Moje skarby: Jula 26.12.2011 i Łukasz 9.03.2014

Re: TEST

s -- http://suwaczki.maluchy.pl/li-23228.png Roksanka - 2.10.2008. Mój największy skarb:-)

Re: TEST

http://suwaczki.maluchy.pl/li-23228.png -- Roksanka - 2.10.2008. Mój największy skarb:-)

Re: zabawki dla 7 miesiecznego niemowlaka

A ja polecam kostki mamimami.pl/home/1021-piramida-wieza-10-kostek-zwierzeta-janod.html Są super! i starczą na dłużej. Teraz mam będzie budowała wierzę, a maluch tylko rozwalał. Z

basen

Gdzie można iść z tamkim maluchem na basen?? Macie jakies doświadczenia?? Pozdrawiam -- Nadia ur. 17.08.2008 - nasz skarb kochany!!

Re: Muszę się pochwalić :)

Gratulacje! Chodzący Maluch rzeczywiście ma wielką frajdę :-) Pamiętam jak Olga zaczęła chodzić. Taki mały krasnal z wielkim bananem na ustach :-) -- Mój Skarb Dwa Słodziaki

Re: in vitro wrzesien/październik'15 wątek szczęś

Kasiaturek to skandal i hamstwo tak cie potraktować :( jestem zła!!! W takiej sytuacji oczywiście bierz L4!!! To ja należe do tych co mają szefową-skarb :) o wszystkim wie, wspierają mnie zresztą wszyscy w pracy,kibicują mi i jak się nie udaje to ze mną płaczą, wszyscy wiedzą, szefowa ostatnio

Re: Dwulatek i lekarz

, jeśli bardzo panikuje, to na początek sama podróż, oglądanie z zewnątrz). Budowanie nowych skojarzeń wymaga nieraz dużej inwencji i udawanego entuzjazmu. Można np. bawić się, że szpital to wyspa skarbów, których szukacie w środku (przygotowujesz skarby z papieru) i od razu czas w poczekalni szybciej

Re: Wybaczylibyście? ;)

Pati, dzieci z natury swojej, nigdy nie są obciążeniem. Jeśli ktoś tak uważa, to wiej od kogoś takiego jak najdalej. Dzieci są Skarbami :-) Mój najstarszy Skarb skończył dziś 20 lat, drugi (a raczej druga) ma jutro 18-tkę, a trzeci(a) właśnie słucha tęsknych piosenek, więc chyba się zakochała

Re: nowe posiłki w 20 tygodniu?

Dzięki dziewczyny. Sama też nie byłam przekonana do pomysłu pani doktor;-) Skoro tak ładnie przybiera, jest radosny to moje mleczko mu starcza. Bacznie obserwuje nas co prawda przy jedzeniu i sobie mlaska ale to przecież jeszcze mały skarb i całe życie jedzenia przed nim. Tak maluch urodził się 7

Re: Opiekunka do dziecka

dzieckiem. O zgrozo, biedni naiwni rodzice i biedne dziecko, bo jeśli zajmuje się choćby w połowie tak strasznie jak swoim dzieckiem to maluch będzie miał traumę do końca życia. Po tym co słyszę na co dzień nigdy w życiu swojego maleństwa nie oddałabym pod opiekę obcej osobie, bez sprawdzenia jej. To nie

Re: "zerówki" szkolne

Masz rację w jednym, przedszkole jest dla maluchów. 5-latek to duże, samodzielne dziecko i może spokojnie iść do szkoły i bardzo dobrze sobie tam poradzi (moja poszła jako 4-latka, bo jest z końca roku, mówi, że za żadne skarby nie wróciłaby do przedszkola).

Re: Środa

Maju ! Gratuluję takiego kulturalnego dziecka ! No na prawdę skarb :))) I jaki duży nen Wasz skarb, no no, może będzie większy od mojej Lenki ??? -- www.maluchy.pl] http://suwaczki.maluchy.pl/li-24083.png

Re: Tanie torby do wózka

Dziewczyna znajoma z klubiku dla malucha ma te pierwsza - wyglada rewelacyjnie, na czarnym wozku rewelacja. Nie wiem jak z materiałem ale wyglada niezłe i ona uważa ze jest super praktyczna. One zdaje się kiedyś były w Biedronce bo ona tam kupiła. -- Moje skarby: Jula 26.12.2011 i Łukasz 9.03.2014

Spanie na brzuchu- pytanie techniczne ??

Dziewczyny poradźcie Mała od 3tygodnia życia śpi wyłącznie na brzuchu. Kolki, wzdęcia, problemy z kupą i gazami dały się nam we znaki i dziecko tak się przyzwyczaiło do spania na brzuchu że teraz za żadne skarby świata nie da się odłożyć na plecy ani na boczek. Wiem że to może być niebezpieczne i

Re: Jaki lek na goraczke dla 3 tygodniowego niemo

za mały. Najskuteczniejsze jest jednak rozebranie malucha. Jak masz jakiekolwiek podejrzenie że dziecko chore to jednak konsultuj z lekarzem. Bezpieczniej. -- KUBA UR. 22 MARCA 2005r. godz 9:10 mamy swoje skarby, mamy coś czego nie zabiorą nam:)

Re: Olinek ma już 9 miesięcy :)

ale odlotowy!!! śliczny maluch :) pozdrawiamy cieplutko -- mój malutki ukochany skarb :)

jak nauczyć jeść nabiał?

jak uczyć malucha jeśc nabiał. Moja 18 miesięczna córcia za żadne skarby nie chce nawet spróbować kefiru, maślanki czy twarożku. Z nabiału zjada jogurty Nestle (na deser), albo naturalne bio (jako dodatek do potraw), serek Bieluch naturalny na kanapkach i ser żółty. Na inne rzeczy nie chce patrzeć

Re: Polskie książki dla dwulatka

Kurczę blade Chotomskiej z ilustracjami Lutczyna w wydaniu polsko-angielskim - mój 2,5-latek uwielbia. Pomysłałabym jeszcze o Gałgankowym skarbie, Od A do Z Minkiewicza (chyba powinno być jeszcze dostępne?), a z Pawlaków dla takich maluchów np. Ja, Bobik. Od około 3 trzech tygodni wielkim hitem u

Królewna Śnieżka

, wesoła kolorowanka oraz mnóstwo innych niezwykłych zabaw ucieszy każdego malucha!

Królewna Śnieżka pozwala sprawdzić swój refleks podczas Słodkiego Konfiturowania, wykazać się dobrą pamięcią i spostrzegawczością - jak również zmysłem artystycznym przy komponowaniu własnych

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - skarb malucha

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.

Regulamin