Przeszukano 110 365 868 wypowiedzi na 4 058 forach

pompka do penisa - pozostałe wpisy

Soruj: wg trafności wg daty

Re: czy pompki do penisa dzialaja?

Najskuteczniejszy na powiększenie penisa jest zabieg chirurgiczny, ale czy najbezpieczniejszy? Nie wiem. Najbezpieczniejsze są ćwiczenia, jeśli wykonywać je zgodnie z zasadami. Co do pytania o pompki - i tak i nie. Zresztą o pompkach poczytaj http://www.msfera.pl/o-pompkach-od-powiekszania-penisa

Re: jaki jest skuteczny sposom na powiekszenie pe

powiększających penisa na wiecejmeskosci.pl/jak-powiekszyc-penisa Co do pompek do pompki Hydromax różnią się od zwykłych, tym, że wykorzystują środowisko wodne przez co według producenta są skuteczniejsze i bezpieczniejsze.

czy pompki do penisa dzialaja?

jaki jest skuteczny sposob na powiekszenie penisa? pompki? cwiczenia , wieszanie ciezarkow? vig-rx? co sadzici eo tych stronkach? www.penisplus.com ,www.drjoelkaplan.com , www.enlarge-penis.com

Re: Suplementy diety dla mężczyzn

zgadzam sie tez powiekszylem sobie z 10cm na 17 cm i przestalem poniewaz dochodzilo do omdlenia duza ilosc krwi uderza na penisa i mozg ma niedotlenienie mozna sie przekrecic i wyladowac w trumnie powiekszac i proba sex do kremu uzywalem pompke bo sam krem rozciagal go na boki a z pompka ma fajny

Re: Jak powiekszyc penisa

Wcale nie jest to dziwne ja sam próbowałem i najlepsze są te wodne działają na zasadzie próżniowej, a powietrze używane w tanich pompkach zastępuje tu woda. Jest to bezpieczniejszy i delikatniejszy sposób powiększania penisa, daje też lepsze rezultaty. Może nie kosztuje tyle co zwykła ale jest o

Re: masturbacja

przeważnie pompki do penisa posiadają złe opinie ale ja używam przed stosunkiem i masturbacją. wkładam członka do specjalnej tubki i pompuję ciśnienie, krew przepływa szybciej i dłużej mogę uprawiać seks. polecam zerknąć bo wydłużyć członka nawet o głupie 2 cm też idzie. Wt, 11-08-2015 Forum: Partnerstwo i seks - masturbacja

Re: jaki jest skuteczny sposom na powiekszenie pe

to są jeszcze inne sposoby jak pompki czy ekstendery. Z pompek http://dyskretno.pl/pompka-do-penisa-bathmate/ polecił bym bathmate gdyż są na jej temat bardzo dobre opinie a sprzęt wygląda bardzo solidnie. Ekstendery są niestety dość drogie więc może lepiej wybrać tabletki lub pompkę.

Re: skuteczny sposób na powiekszenie penilarge

Oferujemy według indywidualnych potrzeb i upodobań, różnego rodzaju sposoby na skuteczne powiększanie penisa jak tabletki, żele, kremy, pompki, ekspandery, protezy, w sklepie: Tekst linka

Re: Jak powiekszyc penisa

Do niedawna powiększenie było możliwe tylko dzięki drogiemu zabiegowi ostrzykiwania kwasem hialuronowym lub za pomocą pompek, ale kto choć raz jej używał, wie że efekt jest marny i krótkotrwały. Medycyna poszła do przodu, to co do niedawna nie dawało nam spać i cieszyć się z seksu stało się możliwe

Re: Piękno większe niż rozmiar 38 - casting dla n

Za to twoja pompka do penisa ciebie nie , buhehheehhee:DDDDDDDDDDDDDDd

Jak powiekszyc penisa

Czy ktoś z was powiększał penisa pompką albo przy pomocy suplementów ? Czy waszym zdanie jest to dziwne?

Re: czy pompki do penisa dzialaja?

Polecam konsultacje - kolega Yosi ma odwrotny problem - może przepompował? forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=11207&w=13637049 -- po prostu S@lon

Re: czy pompki do penisa dzialaja?

Piotr ma problem , a wy sobie zrobiliście gadu gadu. Może zmień partnerkę - jeśli jest taka możliwość. A pompkę zostaw pakersom mutantom po kuracji testoteronowej. Czytałem w jakiejś gazecie dla pań , że kobieta może sobie zwęzić . Szczególnie po porodach. Nie wiem czy to płatne czy nie. Więc

Re: czy pompki do penisa dzialaja?

najlepiej poczytaj sobie watki na ten temat na forum seksuologia. ale tylko te z odpowiedziami dra Depki, bo reszta nie jest raczej warta uwagi. obawiam sie ze sie troszke zawiedziesz. pozdrawiam -- monachijskie klimaty... mama, take me home! Metallica

Re: czy pompki do penisa sa lepsze od cwiczen?

Od jakich ćwiczeń....???? -- ***szkodnikus nieśmiertelnus*** ***społecznus debilus*** ***forumus weteranus***

Re: Nie żyje "matka" Davida

A ja sadze, po przeczytaniu kilku artykulow, ze sprawca glownym byl ojczym. Byly wojskowy. Bardzo pasuja do typowego wojskowego 'kocenia' kary, jakie wymierzano dziecku-kleczenie godzinami, biegi wytrzymalosciowe, wolne pompki, wsypywanie soli do ust, zamykanie bez mozliwosci skorzystania z toalety

Re: Problem z erekcją - podłoże fizyczne?!

Może powinieneś ćwiczyć przy pomocy pompki do penisa, sam mam taką automatyczną którą kupiłem w sklep intymny pl dodatkowo używam tez przed stosunkiem żelu Power4sex. Nie miałem jakiś bardzo poważnych problemów z erekcją, ale taki zestawik dodał mi większej pewności a i partnerka ma większą

Re: czy pompki do penisa pomagaja powiekszyc pra

Widziałem na biwaku jak panna lekko przesadziła pompując swemu partnerowi i zamiast bara bara miała materac do spania ;((( -- już dawno odleciał bezlot Pinguś

Re: chce rower gorski-max 1000pln

Wyglada mi to to jak pompka do penisa, chociaz nigdy nie widzialam pompki do penisa;) -- i nie wodz nas na pokuszenie

czy sa jakies skuteczne sposoby na powiekszenie

penisa? czy jelq dziala? a expandery i pompki? albo zastrzyki z igf 1 lub masc dht andractim nakladana na penisa?

Re: Zbyt duże libido

> kobieta plus sztuczny penis to jakieś trochę żałosne, wiem że za te słowa zaraz > posypią się na mnie gromy wyzwolonych kobiet, ale powiewa mi to :) nom penis jak penis, ale ładny wibrator, jajeczko, pompka, plugi czy vibe wcale nie wyglądają obscenicznie. -- www

Re: Problem z centymetrami...

też kupiłem sobie pompkę do powiększenia penisa i jak na razie nie mam zastrzeżeń do tego dokupiłem żel powiększający penisizer obie rzeczy w http://www.sklep-intymny.pl/product-pol-438-Pompka-Automat-perfect.html sklepie intymnym i efekty jak dla mnie są zadowalające

Re: Pompką ją!

wolałbyś pompkę od własnego języka? ;) -- Penis w erekcji nie ma sumienia.

Re: Sezon komunijny. Konsola za 1000 zł, Biblia i

> ja w tym roku kupuje synowi quada i skuter. Niech ma i sie uczy:) dorzuć jeszcze pompkę do penisa

Re: Znowu ksiądz oskarżony o pedofilię przed sąde

to nie mógł sobie kupić pompki do penisa i zabawiać się samodzielnie, jak przystało porządnemu księdzu?

Re: Naszyjnik

afortunada napisała: > naturalnie, to znaczy jak ? może zasysaniem? skoro są pompki do penisów;D

Może rating?

może oczekiwać. ======================================= Jeszcze rozwinę. Tak jak państwa są oceniane i dostają rating, tak każdy facet będzie mógł zgłosić sie do agencji ratingowej, pokazać swoje osiągnięcia, dyplomy i poprosić o swój rating. W tymże ratingu nie wystarczy powiedzieć, że 20 pompek czy

Re: Nieoperacyjne zwiekszenie penisa-cena pompki w USA

Nie wiem,czy pompka jest do dostania w Europie. W Stanach, w aptece kosztuje $129.99.Bylam i sprawdzilam. Skutecznosci dalej nie znam.

Re: jaki jest skuteczny sposom na powiekszenie pe

na pewno nie pompka, to nie jest dobry sposób na powiększanie penisa ... lepsze są kremy. a najlepszą metodą jest nauczenie się odpowiednich technik i takie podejście do partnerki, by jej latały centymetry, a myślała tylko o tym, co ją czeka w łóżku ;) mówie to, bo sama wiem po sobie - naprawde nie

Re: Wargi sromowe. Temat tabu.

"powiększanie penisa", pompek na allegro - karzełki to wszystko kupują pod stołem a oficjalnie bredzą coś sobie na pocieszenie, że może być "mały ale wariat". Trolle to oczywiście posiadacze małych lub przeciętnych penisków oraz laski, które rzuciły się na kasę faceta, a nie jego fujarę i teraz jakoś próbują

Re: Czytanie a higiena

. Poza tym odwracając Twoją tezę - wyobraźmy sobie hipotetyczną sytuację. Jest facet, który poznał bardzo ładną blondynkę. Mają seks. Po grze wstępniej następuje zbliżenie. Po kilku minutach facet czuje, że jego penis jest jak pompka dmuchająca dziurawą piłkę plażową. Blondynka jest wiotka. Facet próbuje

Re: Arystokracja forumowa.

Ja?? Ja zaczęłam obrażać dziewczyny w tym temacie?? Ja?? :shock: Przestań tego konika walić, gdzie popadnie i jak popadnie - nie sprzężesz. Twoja skucha, frajerze z pompką :P -- Penis w erekcji nie ma sumienia. anielska.blog.pl/

Re: Kobieto co Ty zrobiłaś z drogami na Zaborzu

Moze sie przyda jako tester: Zbiorniczek, pompka i dwa cylindry - tak wygląda hydrauliczny penis, który jako pierwsi w Polsce wszczepili lekarze z Kliniki Urologii Szpitala Klinicznego nr 1 w Zabrzu. Pacjent, który cierpiał z powodu zaburzeń erekcji, będzie teraz mógł normalnie uprawiać seks

Re: Odechcialo mi sie juz jezdzic na nartach

Mi pomogla pompka do penisa i wibrator analny, oczywiscie kupilem je w www.snowshop.pl Czego i Michalowi zycze.

Re: powiększanie piersi chińską bańką

pompki do penisa i łechtaczki, ale muszę cię zmartwić, owe organy potem wracają do pierwotnych rozmiarów :) -- No więc to forum jest dlatego zabawne że nigdy nie wiadomo za co oberwiesz / ewag12

Re: Google pokaże Chrome OS

Gość portalu: Ciekawski napisał(a): > Ciekawe czy powiesi się podczas prezentacji jak Windows... nie nie powiesi sie tylko wyswietli od razu reklamy pompek do powiekszania penisa

Re: Przydasie

="http://toolguyd.com/milwaukee-m18-fuel-brushless-sawzall/" target="_blank" rel="nofollow">toolguyd.com/milwaukee-m18-fuel-brushless-sawzall/ druga mala, Bosha-niezastapione do przyciecia czegos na wysokosci. Pile tarczowa. Pile do plytek, chlodzona woda. Ostatnio pompka wysiadla jak cielam granit do kuchni. Sonicrafter:

Re: A co potem ?

może ma pompkę do penisa -- Chcecie żeby wasi synowie wyrośli na ludzi? Wychowujcie ich na baby =D

Re: Marna kondycja trzydzietoparoletnich mezczyzn

A ja nie lubię dużych, bom delikatna, więc dla mnie im mniejszy tym lepszy, serio, serio. :D A dla wymagających są nakładki na penisa, nakładki powiększające, pompki ssące, które na pewno na obwód wpływają, wszystko się da, tylko trzeba umić.

Re: Zmarł motorniczy, który w upał zasłabł w prac

na twoje kompleksy jest pompka do penisa, nie wiem tylko co zrobić z twoim patologicznym wzrostem, może wyższe obcasy?

Re: Wielkość penisa w pożyciu małżeńskim

Cóż ja tam mogę powiedziec, że przy małym penisie trzeba trochę poczytac. Trzeba zobaczyc jakie pozycje są najlepsze, w których najgłębiej będzie wchodził. Po za tym dużo tutaj zależy od faceta starań, bo może inaczej rozpalic swoją kochankę ;) Kiedyś miałam faceta który stosował tzw pompkę - no

Re: roznica miedzy cwiczeniami a pompka?

> wiec po co sie meczyc czy nie > latwiej uzywac pompek? Nie męcz się. Przywiąż pompkę do penisa. A najlepiej kilka pompek.

Wydłużanie penisa sposoby i metody...

Jak wydłużyć penisa normalnymi metodami (czyli wykluczam przyżądy takie jak pompka do penisa itp) czy masturbacja wydłuży penisa

Re: Wielkość penisa w pożyciu małżeńskim

; urologa, androloga, seksuologa ) No nie żartuj, a te wszystkie systemy, ciężarki, pompki do wydłużania penisa to może być ściema ????? _____________________________________ Facet niedojrzały to facet który myśli inaczej niż kobitka która z definicji jest dojrzała - by kawitator

zanik czucia w

ostatnio robiąc pompki na poręczach na triceps zacząłem odczuwać przy każdym powtórzeniu coraz mocniejsze "kopnięcia prądem" na penisie(jakby taki impuls elektryczny, punktowy, nie rozchodzący się po penisie). Tak jakby ktoś mnie strzelał jakimś kabelkiem (coś podobnego do tego cpykacza

czy medycyna naturalna moze powiekszyc penisa?

pytam calkiem powaznie , bo jak wiadomo wsztstkie metody tzw naturalne pompki, rozciagacze,kremy,tabletki, nawet cw jelg , nie dzialaja , kosztuje to kupe pieniedzy a efekt oprocz lepszergo ukrwienia zerowy lub nawet negatywny czasem, jedynie operacja dziala ale niestety nie zbyt naturalnie

Re: Dobra. Zróbcie test :P

ale to nie powód, żeby taką operację robić. Czy...jak powiesz facetowi, że mógłby mieć dluższego penisa, to od razu poleci po pompkę? :))

Pomniejszają ....

... portfel pacjenta. Układ krwionośny sprawny Brak doświadczenia na temat pompek do penisa.

bardzo maly członek-czy sa skuteczne sposoby aby p

pytam calkiem powaznie , bo jak wiadomo wsztstkie metody tzw naturalne pompki, rozciagacze,kremy,tabletki, nawet cw jelg , nie dzialaja , kosztuje to kupe pieniedzy a efekt oprocz lepszergo ukrwienia zerowy lub nawet negatywny czasem, jedynie operacja dziala ale niestety nie zbyt naturalnie

Re: Długości penisa

Twój penis o takich wymiarach to trochę mały.Masz jednak 17 lat i nadzieję,że może jeszcze urosnąć.Kiedy skończy się okres dorastania wówczas już nie będzie szans na wzrost członka. Może gdybyś teraz intensywnie i regularnie stosował pompkę próżniową miałbyś szanse na powiększenie swego

Re: Co za program wczoraj w tv widzialem

To cale ustrojstwo jest w srodku, pompka i zbiornik z plynem jest w mosznie, balonik w penisie. I pokazane bylo dokladnie jak rozcinaja penisa i co z nim robia.

Re: Pewien zwyczajny Eryk napisał

Pewien sprytny koleś w Myślenicach kupił pompkę do zwiększania penisa. Podejrzewając podróbę, nos napompował na próbę, no i teraz ma ksywkę Kubica. --

Re: Wąska szparka

Klasyczne sprawdzone maetdy są najlepsze po co zwężać jeśli można przedłużać! W sieci jest odwieczna krwiożercza walka miedzy zwlennikami przedłużania penisa za pomocą wieszania cieżarków i podciśnienia - pompki. Naprawdę obie strony dysponują rażącymi kontraargumentami! www.ebooki.jelcyn.com/pdf/metody_powiekszania_penisa-pompki.pdf

Re: powiększanie piersi chińską bańką

Na operację się nie wybieram, bo chcę żyć, bo mam dzieci" od powiekszania piersi sie umiera a dzieciatosc zwieksza ryzyko? ja rozumiem, ze to powiekszanie ma dzialac jak pompka do penisa :P ta ? gdzie ty taka banke znajdziesz zeby cala piers objac ?

"Legia gola", "Żydzi do gazu" - tak się bawią k...

Gdyby kibice Legii mieli założone tęczowe koszuli i skakali trzymając się za penisy - tzn. z sąsiadem, gdyby śpiewali "ch** w d*** homofobom", wtedy... wtedy może GW wnioskowałaby o nagrodę dla was. redaktorek to frajer pompka w bańce po mleku do Warszawy przywieziony- gdyby było inaczej

Co za program wczoraj w tv widzialem

Tytul: a girl's giude to XXIst century sex Najlepszy moment: operacja wstawienia specjalnej pompki w penisa w celu pomocy z klopotami erekcji. Jest pompka, pompka jest w mosznie pomiedzy jadrami, ktora sie pompuje jakis plyn hydrauliczny. Zbiornik z plynem tez jest gdzies w mosznie. I plyn pompuje

co naprawde jest w stanie powiekszyc penisa

kilka cm naprawde, czy to prawda , czy penis nie bedzie chudszy wtedy? a co pani sadzi o ostatnim hicie w usa pompce wodnej www.sexyuroda.pl/product-pol-113-Hydropump-Bathmate-Hydrauliczne-Powiekszanie-do-7cm-REKOMENDUJEMY-.html czym rozni sie od tradycyjnej? co z powyzszych metod jest kompletnie

Skuteczne metody powiekszania penisa

kilka cm naprawde, czy to prawda , czy penis nie bedzie chudszy wtedy? a co pani sadzi o ostatnim hicie w usa pompce wodnej www.sexyuroda.pl/product-pol-113-Hydropump-Bathmate-Hydrauliczne-Powiekszanie-do-7cm-REKOMENDUJEMY-.html czym rozni sie od tradycyjnej? co z powyzszych metod jest kompletnie

do DR.-skuteczne metody powiekszania penisa

kilka cm naprawde, czy to prawda , czy penis nie bedzie chudszy wtedy? a co pani sadzi o ostatnim hicie w usa pompce wodnej

pompki prozniowe

Witam.Zastanawiam sie nad pompka powiekszajaca/pogrubiajaca w celu powiekszenia penisa,moje pytanie jest nastepujace-czy owy gadget jest warty zakupu oraz czasu na wykonywanie cwiczen??

Re: Równopurawnienie także w łóżku

Lisa - chodziło akurat nie o pompkę do penisa, no ale powiedzmy że nie zakumałaś, jako sławna dziennikarka spędzająca cały dzień na forum nie musisz o tym wiedzieć... :) -- Zapraszam na moją stronę - www.ecoego.pl

Re: Równopurawnienie także w łóżku

Spoko, nie ma konieczności stosowania pompki do penisa. Mięśni pochwy też ćwiczyć nie muszę, żeby poczuć cokolwiek. Ale dziękuję za troskę. -- Za to, co jest, wznieśmy szkło, by to życie jakoś szło... A ty, pijany chwilą, łapczywie chwytaj dzień!

Re: Prezent dla męża - PILNE

pompka do penisa moze byc ciekawa:P warto poszukac w sklepach internetowych:P -- Nie maczaj swego pióra w biurowym kałamarzu!! szpilka na owłosionej nodze

Re: zadowolenie w wzwod

ludzie, on jest po zawale, być może ma złogi cholesterolowe również w naczyniach krwionośnych penisa. w takiej sytuacji to mu chyba nawet viagra nie pomoże. czas do urologa. może tylko pompka w jądrach plus implanty (nie żartuję). a tak a propos koledzy forumowicze -- pierwsze kłopoty ze

Re: porno

po uwzględnieniu kontekstu-uważam, ze masz spoko faceta bo nie powiedział Ci, ze ma często ochotę na inne panienki tylko właśnie jak TY nie możesz. I rozumiem to inaczej niż Ty-jak nie pasują Ci pornosy to kup mu pompkę do penisa-czy to Cię uspokoi bo nie będzie tam innych kobiet? Nie

Re: młody zonkosiu

Są teraz takie fajne pompki próżniowe na penisa, coraz lepsze leki powodujące wzwód, prezerwatywy opóźniające wytrysk (z lidokainą, uwaga), protezy prącia, hipnoza... Panie Cymański, są szanse, naprawdę są!

Najważniejsze rzeczy w życiu to

Pozdrawiam wszystkich zafascynowanych polityką ale.. Najważniejsze rzeczy w życiu to żel do włosów pompka do powiększania penisa Pismo Święte Ja mam wszystkie te rzeczy dlatego jestem szczęśliwy Laki

Re: Łi, jeden dzień i noc mnie nie ma,a Berta awa

Nic, nie sądzę, żeby jakiś sprzedawca środków na potencję i pompek do powiększania penisów znalazł to forum i zaczął spamować reklamami. ;D Za dobrze się ukryliśmy. ;P -- Tu poszalejesz bez cenzury: forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=64121

Re: Powiększenie penisa

Metod jest wiele, tabletki są chyba najpopularniejsza, bo nie ma nic prostszego niż po prostu przyjąć codziennie tabletkę. Nie oznacza to, że jest jedyną metodą, możesz również wykonywać ćwiczenia, używać pompki czy ekspandera. Najlepiej poczytaj sobie o każdej z nich na -

PYTANKO DO WSZYSTKICH !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Co myślicie o stosowaniu tzw. "pompek do penisa", czy są bezpieczne? Proszę też o dopowiedź Pana Doktora.

Przedłużanie Penisa

Witam. Chcę udać się do seksuologa w sprawie leczenia przedwczesnego wytrysku. Jednak martwi mnie również problem długości lub bardziej grubości mojego członka. Chciałbym zapytać Pana Starowicza, czy jest możliwość trwałego pogrubienia penisa bez interwencji Chirurgicznej? Na rynku jest mnóstwo

Re: Król męskich kompleksów

A serwisy typu cock.pl powiększają kompleks małego penisa u mężczyzn, żerują też na tym różne sex-shopy, sprzedając pompki i leki "powiększające" - to po prostu biznes.

Re: Tak , maja obowiazek odebrac

widzisz wydaje mi sie ze ty mowisz o pompce ssacej w celach np powiekszania penisa czy temu podobnych zastosowaniach. Ja pisze o pompce ssacej wykorzystywanej w modelarstwie czy np elektronice. No ale tak tro juz jest jak sex jest jedyna rzecz ktora interesuje czlowieka i dziwic sie pozniej ze

jaki jest skuteczny sposom na powiekszenie penisa

oprocz operacji, co pani sadzi o pompkach,n rozciaganiu,cw jelg,kremach, itp , co z tych rzweczy jest w stanie naprawde odrobine np o 2 cm wydluzyc lub poszerzyc penis? np urolodzy rekomenduje tzw extendery czyli rozciagacze noszone przez 6 mioesiecy po pare godzin dziennie sa w stanie namnozyc

A TO widziałyście, czy tylko ja taka zapóźniona?

Dzis trafiłam przypadkiem i trochę mi szczęka opadła :D Chyba jednak na offtopy toto lepsze :P www.sklep.vesvacuum.pl/product_reviews.php?cPath=9&products_id=12& O pompkach do penisa słyszałam, ale o tym nie :D

Re: powiększanie piersi chińską bańką

wyniku czegos tam? Banka chinska powieksza piersi tak samo jak pompka do penisa powieksza czlonka.Wynik pozytywny tylko w glowie tego ktory stosuje:-D

Na tym się nie skończy!......

Pod koniec kadencji tego postokrągłostłowego "nocnozmianowego" Sejmu już bez Vat-u będą też: Afrodyzjaki, Feromony, Kremy powiększające penisa, Kremy stymulujące, Opóźnianie wytrysku, Kulki analne, Kulki rozkoszy, Lalki, Lalki męskie, Lewatywa, Masturbatory, Nasadki, Penisy, Pierścienie

Re: czy którąś z Was przedłużała sobie włosy???

Chyba żadna... Ale bywa tu taki jeden, co sobie penisa przedłuża, pompką chyba! -- Niech żyje HypnoŻaba... Niech żyje HypnoŻaba... Niech żyje HypnoŻaba...

Re: watek wylacznie dla trolli i ogonow

prezentujesz tu tak chamskie teksty, to mozesz i pompki szukac. mnie to powiewa. nawet swoja dzielnica VIPow mozesz sie chwalic ;D hahahahahaha Autor: res-men ˘ 19.09.13, 14:55 cisnienie spada - choroba sie uaktywnia - wszędzie resmen :-) fiucie blady a jesli to nawet ja to co z tego ? zdradziłem <zabiłem

roznica miedzy cwiczeniami a pompka?

tzn na takiej samej zasadzie bo podczas cwiczen chodzi aby doprowadzic jak najwui\iecej krwi do penisa a pompki jak wiadomo dzialaja tak samo czyli pomuja w penisa wiecej krwi niz normalnie wiec po co sie meczyc czy nie latwiej uzywac pompek? moze kto smi wyjasni roznice??

Pompka ???

Taka pompka sluzy chyba do utrzymania erekcji? Czy Twoj penis z 14 cm w stanie zwisu osiagnal 22 cm w stanie zwisu? Dopiero to moznaby nazwac PRZEDLUZANIEM!

pompka czy cwiczenia???

tzn na takiej samej zasadzie bo podczas cwiczen chodzi aby doprowadzic jak najwui\iecej krwi do penisa a pompki jak wiadomo dzialaja tak samo czyli pomuja w penisa wiecej krwi niz normalnie wiec po co sie meczyc czy nie latwiej uzywac pompek? moze kto smi wyjasni roznice??

Re: Najlepsze kawałki tutejszych i nietutejszych

odzywać przez kilka dni, tak przycupnie w kąciku, odczeka tę gorszą passę i jak wróci to z hukiem! :D:D:D I znowu zrobi z siebie kretyna z pompką http://emots.yetihehe.com/1/haha.gif http://emots.yetihehe.com/1/haha.gif http://emots.yetihehe.com/1/haha.gif -- Penis w erekcji nie ma sumienia. anielska.blog.pl/

Re: faceci maja zawsze wieksze potrzeby seksualne

hahaha a wszyscy seksuolodzy, urolodzy, viagra, pompki do penisa itp. to wielkie oszustwo? Tak? Taki zabieg marketingowy? Po co piszesz takie bzdury?

Re: Regulamin forum

Sama powiedz, czy Twoje wnioskowanie jest w ogóle logiczne?.. Zresztą jeśli uważasz, że wątek Pawła był 'reklamą prostytutek' to powtarzasz słowa Jana-w. bo dla mnie wstawienie w watku pompki do > penisa jest rownie smieszne Dla Ciebie jest śmieszne? Chodzi mi o to reklamy takie jakie

Re: temat: mężczyzna, który nie może.

paraliż dolnej części ciała (uraz rdzenia kręgowego) W pozostałych przypadkach stosuje się leki lub pompki umożliwiające osiągnięcie i utrzymanie wzwodu. W skrajnych przypadkach endoprotezy hydrauliczne wszczepiane do środka penisa, których z zewnątrz nie widać.

Re: Nigdy nie odnosze sie per Pan, Pani na forum.

a niby czemu, bylebyś nie pisał o siurach i pompkach do penisów oraz, że kobiety to huje(pis.oryg), to sadzę, ze będziesz jak najbardziej w porządku.

Pompka, suplement, cokolwiek... Pomocy: mój penis jest za mały!

Pompka, suplement, cokolwiek... Pomocy: mój penis jest za mały!

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - pompka do penisa

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.

Regulamin