Przeszukano 110 140 350 wypowiedzi na 4 035 forach

pieniadze do polski - pozostałe wpisy

Soruj: wg trafności wg daty

Re: Jak tanio przelać pieniadze do Polski z UK

Ja proponuje wysylanie pieniedzy po przez przesylarke Ferrpay, pierwsze przelanie pieniedzy na rachunek w polsce jest za darmo, pozniej kazdy kolejny kosztuje 1.80 bez wzgledy na kwote jaka sie wysyla. Do tego na tej stronie nie kasuja za tzw. przewalutowanie, itp. a do tego maja zawsze najwyzszy

Re: Chce tanio przeslac pieniadze z Uk do Polski.

Witam. Są firmy które się ty zajmują, np -Zamiast drogiego western union i przelewów bankowych polecam firmy transferujące, właściwie jedną - TRANSFERWISE - KURS MAJĄ RZECZYWISTY, NAJWYŻSZY ZE WSZYSTKICH DOSTĘPNYCH NA RYNKU! pieniądze na koncie w polsce na drugi dzień. Rejestrując się przez ten

Jak tanio przelać pieniadze do Polski z UK

Cześć ! Sprawa wyglada tak,że jestem winna siostrze pieniadze . Nie szykuje mi sie w najbliższym czasie podróż do Polski tak wiec chciałabym je wysłać. Nie wyślę przelewem bo wprawdzie jest darmowy ale jak sprawdziłam sobie kurs przewalutowania to jest baaardzo wysoki. Szukam tak wiec trochę innej

Re: Jak tanio przelać pieniadze do Polski z UK

Przelew bankowy nie, z prostego powodu - jest bardzo drogi. Im więcej kasy wyślesz, tym więcej Ci pobiorą. Celuj w firmy transferowe. Ja polecam Sami Swoi, polska firma, korzystam z niej od 6 lat. Mają przekazy nawet za 99p a przede wszystkim super obsługe klienta. Po polsku :) Raz prawie zawału

Re: Jak tanio przelać pieniadze do Polski z UK

Zdecydowanie polec firme Opal Transfer wystarczy,ze zarejestrujesz przelew przed 13:00 a pieniadze sa tego samego dnia na koncie bez zadnych dodatkowych oplat nie to co w innych firmach jakies kolosalne ceny

Re: Jak tanio przelać pieniadze do Polski z UK

Polecam TRANSFER GO my.transfergo.com/pl/r/mpM8At Pierwszy przelew za free kolejne tylko 99pp Dobra wiadomość dla wszystkich osób wysyłających pieniądze z Wielkiej Brytanii do Polski ? teraz można skorzystać z

Re: Jak tanio przelać pieniadze do Polski z UK

Polecasz Ferpay bo masz z tego kase :D A ja przelewam od 6 lat z Sami Swoi, jak byl problem z bankiem to od razu zadzwonili i pomogli od tej pory jestem z nimi. Warto wyczekać u nich na promocje, bo są bardzo czesto.

Re: Jak tanio przelać pieniadze do Polski z UK

Polecam TRANSFER GO my.transfergo.com/pl/r/mpM8At Pierwszy przelew za free Pieniądze na drugi dzień!!!!! kolejne tylko 99pp Dobra wiadomość dla wszystkich osób wysyłających pieniądze z Wielkiej Brytanii do Polski

Re: Jak tanio przelać pieniadze do Polski z UK

Ja również polecam www.easysend.pl Możesz wypróbować za darmo, a potem przelew jedynie 2 funty niezależnie od kwoty. Polska, dobra firma i świetna obsługa. Nigdy nie ma problemu z transakcjami a pieniądze sa na koncie w maksymalnie 24h. Wypróbuj :)

Re: Jak tanio przelać pieniadze do Polski z UK

Najlepiej jest przelewac przez firme OPAL TRANSFER, bardzo dobry kurs, pieniadze tego samego dnia na koncie, tylko 3 f nie ma najmniejszego problemu z przelewami!

Re: Chce tanio przeslac pieniadze z Uk do Polski.

zobacz tu: blog.kurencja.com/jak-najlepiej-przeslac-przelac-wyslac-pieniadze-za-granice/

Re: Jak tanio przelać pieniadze do Polski z UK

Najlepiej chyba otworzyć rachunek walutowy w banku(jeśli go nie masz)+konto walutowe w jakimś kantorze internetowym.Kupujesz walutę w kantorze,kantor przelewa Ci na rachunek $ i już spokojnie przelewasz do GB

Re: Chce tanio przeslac pieniadze z Uk do Polski.

Najlepszym i najtańszym sposobem na przesłanie swoich pieniędzy z Anglii jest internetowy serwis Transferwise. Jeśli użyjesz tego linku: transferwise.com/u/4af37 wtedy twój pierwszy transfer do ?3000 będzie za darmo. Każdy

Re: Jak tanio przelać pieniadze do Polski z UK

Najlepszym i najtańszym sposobem na przesłanie swoich pieniędzy z Anglii jest internetowy serwis Transferwise. Jeśli użyjesz tego linku: transferwise.com/u/4af37 wtedy twój pierwszy transfer do £3000 będzie za darmo.

Re: Chce tanio przeslac pieniadze z Uk do Polski.

Polecam TransferWise !! Maja najlepsze przeliczniki na rynku !! Ponizszy link pozwoli przeslac pieniadze do Polski za darmo do 3000 GBP transferwise.com/u/317d8 Warto !!

Re: Pieniadze z Polski

banki jaka niekorzystne kursy. Moja mama przewiozla nam do UK w gotowce ponad 8 tys funtow. Do 10,000 euro nie trzeba deklarowac. W moim banku tylko zapytali skad mam pieniadze, zgodnie z prawda odpowiedzialam, ze to oszczednosci z Polski, ktore przetransferowalam do UK na depozyt na zakup domu.

Re: Pieniadze z Polski

wszystko zalatwiacie w Pl, na polskiej ziemi z polskim prawem :) Jezeli jednak te pieniadze bedziesz chciala tu przewiezc/przetransferowac to bedziesz musiala zglosic to do Ravenue. Poprostu stajesz sie bogatsza o dodatkowe pieniadze, niewazne czy z darowizny, czy ze sprzedazy, czy ktos ci je podarowal i

Pieniadze z Polski

Dziewczyny, byl kiedys taki watek ale nie moge go znalezc... Moi rodzice sprzedali dom w Polsce i kupuja moje mieszkanie, rowniez w Polsce. CZy zaplace w UK od tego podatek? Czy zaplacilabym gdyby to byla darowizna? Komu to zglosic? Druga sprawa jak mam sciagnac te pieniadze do UK? Za przelew

Re: Pieniadze z Polski

londynwarszawaparyz napisał(a): > Mi sie wydaje ze wtedy podatek to rodzice zaplaca (od wzbogacenia) w PL. Ty zyj > esz tutaj i nie wiem dlaczego mialabys placic cos od tego, jezeli wszystko zala > twiacie w Pl, na polskiej ziemi z polskim prawem :) No wlasnie zle Ci sie wydaje, bo

Ziobro - defraudacja pieniędzy UE

www.newsweek.pl/polska/konwencja-solidarnej-polski-za-unijne-pieniadze,artykuly,400482,1.html O tej aferze już słyszałyście? Nie rozumiem czemu

Re: Ciekawe, co na to Rydzyk?

Acha, SKOK Holding "optymalizuje srodki" SKOKow w Polsce , ale klientom upadajacych SKOKow w Polsce pieniadze wyplaca Bankowy Fundusz Gwarancyjny. Wspinaj sie dalej na wyzyny hipokryzji.

Re: Skąd się biora te sumy?

Sam fakt ze sie odklada w Polsce na prezent dla kogos, bo trzeba dac duze pieniadze jest dla mnie ciekawy.

Re: Jak tanio przelać pieniadze do Polski z UK

A możesz jeszcze mi napisać jak szybko idzize tam przelew? Ile trzeba mniej więcej czekać na to aby pieniadze pojawiły się na drugim koncie?

Re: po powrocie z emigracji

Polska na Was czeka a konkretnie na wasze pieniadze ktorych w ogromnej wiekszosci nie macie.W Polsce jest jak w raju jak sie ma gruba kase.

Re: Jak tanio przelać pieniadze do Polski z UK

Masz dwie opcja. - standardowa - przelew idzie 1 dzień roboczy. Często jest tak, że po porannej wysyłce, pieniądze jeszcze tego samego dnia dotrą do Polski. - szybka - kosztuje 5 funtów, ale pieniądze są do 2h na polskim rachunku bankowym. Zwykle jest to szybciej niż 2h.

Re: Jak tanio przelać pieniadze do Polski z UK

Banki najwięcej zarabiają własnie na przewalutowaniiu.O wiele wygodnej będzie Ci skorzystać z usług jakiejś firmy, która zajmuje się nadawaniem takich przelewów zagranicznych.Dobrą ofertę w tym zakresie ma Easysend. Pierwszy przelew jest tam za darmo oraz mają korzystne przewalutowanie. Takie samo j

Familly Frost Polska ,jak odzyskac pieniadze

Jak odzyskac pieniadze od FAMILLY FROST POLSKA ????? mam wyroki moze ktos zna sposob na tego zlodzieja ?

Dobra zmiana

na stronie: www.naszdziennik.pl/polska-kraj/170429,urzedy-oddadza-pieniadze.html

Re: w jezyku polskim za rosyjskie pieniadze

więcej szczegółów o kremlowskich szczekaczach: wyborcza.pl/1,75478,15595045,Polscy_obroncy_Putina__krytykuja_USA__NATO__UE_i_polski.html -- Paranoja i

Re: w jezyku polskim za rosyjskie pieniadze

jak widać w Polsce pożytecznych idiotów łasych na kremlowskie zaszczyty i kremlowskie pieniądze nie brakuje. to Wielkie Dzieło niezmiernie rozbawia.jakaś odnoga koscioła rydzykowego? -- Paranoja i Schizofrenia siłą przewodnią motłochu.

w jezyku polskim za amerykanskie pieniadze

poki co i finansowanej przez nich propagandy nikt nie jest w stanie pokonac( w tym podporzadkowanej i zniewolonej polskiej) (taki jeden Murdoch-Australijczyk? ma w tym duzy udzial) nie ulega watpiwosci ze Rosja/Putin przegrywa bitwe na polu propagandy porazka w bitwie nie oznacza przegranej wojny

inny przedstawiciej Najwyższej KAsty

www.rmf24.pl/fakty/polska/news-fakt-sedzia-pozyczal-pieniadze-zadal-gigantycznych-odsetek-i,nId,2280963

Re: Chce tanio przeslac pieniadze z Uk do Polski.

Dobrą ofertę ma również easysend -> to jest ich www: easysend.pl Po zarejestrowaniu się pierwszy przelew jest darmowy, na tzw wypróbowanie usługi. Każdy kolejny przelew to koszt 2 funtów, przelew standardowy fast dociera na polski rachunek bankowy na następny dzień roboczy. Jeżeli ktoś chce

w jezyku polskim za rosyjskie pieniadze

„Obserwatorpolityczny.pl” i czasopisma „Obserwator Polityczny”) uważają za ważne, wspólne i mające znaczenie dla wsparcia naszych celów. Wiecej o portalu mozna poczytac w tym artykule: N, 21-12-2014 Forum: Świat - Rosja przyjmuje ciosy bez zbednych emocjei.

Przelew do Polski

Dziewczyny, pytanie moze glupie, ale nie mam żadnego doswiadczenia: jak najtaniej I najbezpieczniej wyslac pieniadze do Polski? Potrzebuje przelac spora kwote do instytucji, wiec moneygram i inne tego typu chyba odpadaja, bo o ile sie orientuje odbiorca musialby podac kod zeby pobrac pieniadze

Kto powinien drukowac polskie pieniadze ??????????

Polskie pieniadze powinien drukowac polski rzad a nie pupeciarska organizacja bedaca franchise Rothschildow.

Re: Pieniadze z Polski

leciałam samolotem z partnerem - więc na łebka mieliśmy bezpieczną ilość kasy :) -- - without women hell wouldn't be hell -

Re: Pieniadze z Polski

forum.gazeta.pl/forum/w,37418,126631644,,Sprzedalam_mieszkanie_w_PL_jak_przelac_kase.html?v=2 podobny watek z tego forum :)

Re: Pieniadze z Polski

Jacinda, wez to ostatnie zdanie jeszcze raz napisz pliz, co jest bardzo znane? Sorry ale malo domyslna dzisiaj jestem;-) Kanadyjska klawiatura, czy co;-)

Re: Pieniadze z Polski

Jak samochodem, to pewnie latwiej. Legalnie mozesz miec kolo £8,000 ze soba. Wieksza ilosc gotowki musi byc zadeklarowana. Kara za brak deklaracji to nawet £5,000.

Re: Pieniadze z Polski

Nie baw sie w zamiane zlotowek na fnty, wplaty na konto w pl, transfer, itp, bo bardzo duzo na tym stracisz. Lepiej zrob to przez posrednika. Wyzej ktos podal currency fair. Tego alurat nie znam, zle xe jest batdzo znane i zazwyczaj ma najlepszy kurs.

Re: Pieniadze z Polski

Nie odpowiem na pierwsza czesc pytania, ale co do kwestii transferu pieniedzy to polecam currency fair. Praktycznie caly depozyt przelalismy z mojego polskiego konta w mbanku na konto w hsbc tutaj. Prowizja to grosze, a kurs lepszy niz bankowy. www.currencyfair.com -- Leo 26.03.10

Re: Pieniadze z Polski

Hehe, to moja wina, bo w nocy pisalam i juz nie myslalam. Xe.com jest bardzo znane jako posrednik w przelewaniu gotowki z kraju do kraju. Maja zazwyczaj najlepszy kurs. www.xe.com/xetrade/ Ja akurat nie korzystalam, ale robilam research jakis czas temu, bo chcialam robic comiesieczne przelewy z uk

Re: Pieniadze z Polski

ja w maju 'darowałam' połowę mieszkania bratu a drugą połowę sprzedawałam jego dziewczynie. Kasę wymieniłam w kilku kantorach i przewiozłam gotówkę fizycznie ze sobą jak wracałam z urlopu. -- - without women hell wouldn't be hell -

Re: Pieniadze z Polski

Podbijam bo również jestem zainteresowana. Pamięta ktoś tytuł tego drugiego wątku? -- http://www.pah.org.pl/auto/5d6fd976864464e1a938b51c9dba99f4_w_0_h_0_c_0.jpg

Re: Pieniadze z Polski

Nie wiem jak z podatkami itp. ale ja przelewalam pieniadze z konta walutowego w Citibanku na normalne konto tutaj - nie ma znaczenia czy to tez citibank by byl jako ze to sa dwa rozne banki, Citibank w PL i tutaj. Najwiecej zachodu bylo z wymiana zlotowek na funty jako ze bank mial nieszczegolnie

Re: Pieniadze z Polski

To moze mi tez ktos madry podpowie, bo po przeczytaniu watku zaczelam sie zastanawiac. Zmarla tesciowa, zostalo po niej mieszkanie wlasnosciowe, w Polsce, bedzie przeprowadzone postepowanie spadkowe, polowa tego mieszkania jest mojego meza, druga polowa jego siostry. Beda sprzedawac. Kasa na pol

Re: Pieniadze z Polski

> Czyli wychodzi, ze najtaniej byloby zalozyc konto walutowe w Polsce, zamienic z > lotowki na funty w kantorze. To ryzykowna opcja. Banki maja kurs funta nizszy i wymieniaja, zdaje sie nam, niekorzystniej niz kantory, ktore wiecej placa za funta. Ale przy wymianie duzych kwot, skad wiesz

Re: Pieniadze z Polski

Jeszcze jest cos takiego jak rollover relief od CGT, jesli faktycznie CGT trzebaby zaplacic - bo pamietaj, ze podatek zaplacony w PL mozna odliczyc od potencjalnie naleznego w UK. Ale to sa bardzo skomplikowane sprawy, ktore zaleza od roznych indywidualnych okolicznosci, dlatego zawsze radze ludzio

Re: Pieniadze z Polski

Znowu wprowadzasz w blad, bo w brytyjskim systemie podatkowym jest fundamentalna roznica miedzy darowizna a dochodem ze sprzedazy nieruchomosci. Darowizny pieniezne np nie podlegaja opodatkowaniu, z wyjatkiem sytuacji, kiedy darczynca umiera w okresie 7 lat od darowizny, wtedy darowizna wlaczana je

Re: Polska nie kupi śmigłowców Caracal

Doskonale. Lepiej wydac te pieniadze na odbudowe wlasnego przemyslu lotniczego, który do niedawna dobrze sie rozwijal, dopóki nie zaczeto go topic.

Re: Ciekawe, co na to Rydzyk?

Astra, jezeli nie wyprowadzono do SKOK Holding srodkow nalezacych do czlonkow SKOK w Polsce, to czyje pieniadze tam wyprowadzono? Powiesz mi wreszcie na czym polegala "optymalizacja srodkow" poprzez pieniedzy ze SKOKow w Polsce do SKOK Holding w Luksemburgu? Lopatologicznie- CO konkretnie dalo

Re: Pieniadze z Polski

"Czy zaplacilabym gdyby to byla darowizna?" Darowiznę zgłaszasz w Pl z dwóch powodów ( 3-ci Urząd Skarbowy Warszawa-Śródmieście) bo aktu darowania dokonano na terenie RP i masz obywatelstwo Pl. Masz 6 miesięcy na zgłoszenie darowizny żeby nie płacić podatku- nie ma ograniczeń kwotowych- mu

Re: Pieniadze z Polski

jest bardzo skomplikowane i nie ma dwu takich samych przypadkow. Jesli chodzi o pewniaki, to podatek zaplacony w Polsce od tej transakcji mozesz odliczyc od ewentualnego podatku naleznego w UK. -- "Tylko Wyścig Pokoju - tam się walczyło z Ruskimi i Niemcami. A to to nie wiadomo kto z jakiego

Re: Pieniadze z Polski

dzieje w wypadku sprzedazy za granica, a Ty dalej swoje ;-) Na temat tego, czy w PL trzeba sie rozliczyc czy nie, to sie nie wypowiadam, bo sie nie znam na polskim prawie podatkowym. Ale na brytyjskim troche tak :-). To, czy sie trzeba rozliczyc w PL czy nie, nie ma wplywu na brytyjski obowiazek

Re: Pieniadze z Polski

lianis napisała: > To moze mi tez ktos madry podpowie, bo po przeczytaniu watku zaczelam sie zasta > nawiac. > Zmarla tesciowa, zostalo po niej mieszkanie wlasnosciowe, w Polsce, bedzie prze > prowadzone postepowanie spadkowe, polowa tego mieszkania jest mojego meza, drug > a

Re: Prezes Pierdziołek

Niby Polska to duzy kraj, sporo ma ukończone studia za pieniadze na gónianych szkółkach ale, ze taka banda debili dorwała sie do władzy to chyba eksperyment socjologiczny? Jakiś reality Show USA kręcą?

Fundacja Konrada Adenauera

Niedawno PiS pomstowal ( a za nim tutaj wiernie jak zwykle Astra) , ze "Rzeplinski obchodzil za niemieckie pieniadze 30 lecie TK w Gdansku" Teraz nasza polska Telewizja Narodowa za te same niemieckie pieniadze urzadza III edycja Akademii Dziennikarstwa! Fundacja Konrada Adenauera w Polsce we

Re: Ciekawe, co na to Rydzyk?

astra18 napisał: > maria421 napisała: > > > Acha, SKOK Holding "optymalizuje srodki" SKOKow w Polsce , ale klientom u > padaja > > cych SKOKow w Polsce pieniadze wyplaca Bankowy Fundusz Gwarancyjny. > > A niby kto ma to zrobić, skoro podlegają KNF? OK

Afera Ziobry zatacza....

...coraz szersze kręgi, a Ziobro zwany ,,Zerem'' milczy. To jestem w stanie zrozumiec, ponieważ wie, ze grunt pod nogami sie pali, ale dlaczego milczy Jarosław Kaczynski, czego sie boi? Mimo milczenia szefa Solidarnej Polski o aferze MELD w Europie jest coraz głośniej. Oprócz duńskich mediów

Re: a z jeszcze innej kasy uciekło

widzisz Czekajacy pieniadze na gieldzie sa wirtualne. Jeden klik, czasami komunikat i ich nie ma. Te warszawskie pieniadze sa realne: dostala je waska grupa ludzi, ktorzy wiedzieli jak wydoic publiczna kase korzystajac z luk prawnych. Te pieniadze powiekszyly dlug Polski i Warszawy, ktory trzeba

Re: Chce tanio przeslac pieniadze z Uk do Polski.

Witam. Zamiast drogiego western union, kombinowania z paypal i przelewów bankowych polecamfirmy transferujące, właściwie jedną - TRANSFERWISE - KURS MAJĄ RZECZYWISTY, NAJWYŻSZY ZE WSZYSTKICH DOSTĘPNYCH NA RYNKU! pieniądze na koncie w polsce na drugi dzień. Rejestrując się przez ten link:

Gorzelik szkodzi Polsce za pieniadze Polskiego Pod

Gorzelik szkodzi Polsce za pieniadze Polskiego podatnika Promocja filmu "Polskie obozy koncentracyjne" przez RAŚ 2 lutego 2012 roku w Katowicach wyemitowano kontrowersyjny film o tytule "Polskie obozy koncentracyjne", który sugeruje, że w Łambinowicach istniał "polski

Dlaczego chcą nas rejestrować ?

www.fakt.pl/pieniadze/finanse/narodowy-bank-polski-uchwala-uszczelnienie-vat-kto-ma-ile-sztabek-zlota/ftzxsmx O co tu chodzi ?

Re: Rząd PiS będzie monitorowany przez UE.

pieniadze beda niedlugo papierem toaletowym a Polska ma wegiel i rolnictwo

Re: Ciekawe, co na to Rydzyk?

maria421 napisała: > Acha, SKOK Holding "optymalizuje srodki" SKOKow w Polsce , ale klientom upadaja > cych SKOKow w Polsce pieniadze wyplaca Bankowy Fundusz Gwarancyjny. A niby kto ma to zrobić, skoro podlegają KNF? > > Wspinaj sie dalej na wyzyny hipokryzji. Pracuj i szukaj

Re: 1-wsza ciąża w wieku 40 lat- tak,tak,jestem z

Masz juz "chlopa"? Przeciez niedawno pytalas jak poderwac kolege z bloku. Jednoczesnie spotykalas go codziennie (a on mieszka w Polsce) oraz mieszkalas w Szwajcarii, gdzie robilas kariere a w wolnym czasie sprzatalas za pieniadze. Nic z tego nie rozumiem.

Re: na swieta bezdomna-pomocy

bierzesz pod uwage powrot do Polski? masz pieniadze na bilet? rodzine w Polsce? niewiele czasu Ci zostalo...jest w Twojej okolicy polski kosciol?

Re: Jak rząd chce zachęcić młodych z dobrą płacą?

Juz to gdzies olena opisala, ze zyja nadzieja na lepsze jutro. Wiekszosc ludzi ktorzy przyjezdzaja do UK mieszkaja po 3 w 1 pokoju, pracuja ponizej kwalifikacji I zaciskaja pasa. Zaoszczedzaja pieniadze by wyslac pieniadze do Polski gdzie zona dom buduje, zbieraja na kredyt w Polsce ( nadal

Re: Roma locuta

Teraz to tylko poczekac za UE decyzje, moze tylko zablokowac pieniadze przeznaczone dla Polski a to ludzie sami zrobia reszte.

Re: hojni darczyńcy Ziobry - zestawienie niekompl

Zmobilizuj siły Elciu, bo robi się ciepło :) http://www.newsweek.pl/swiat/polityka/afera-finansowa-w-solidarnej-polsce-pieniadze-defraudowano-tez-w-danii-i-na-litwie,artykuly,400924,1.html?src=HP_Alert_red a nawet gorąco

Inwestorzy tracą zaufanie do Polski!

PiS doprowadzi Polskę do ruiny. tvn24bis.pl/pieniadze,79/inwestorzy-traca-zaufanie-do-polski,602163.html

Tu jest z pewnoscia ciekawy reportaz

tylko ze trzeba miec czas i cierpliwosc go przeczytac :P Ja tego jeszcze nie zrobilam ... Pokazuje jak w Polsce mozna robic pieniadze, i to wielkie ...

polska propaganda za niemieckie pieniadze!

polska polityka historyczna za niemieckie pieniadze. Polskim problemem na Slasku jest, ze ich historia zaczyna sie w 1945. Reszte musieli sobie wymyslic.

Przygotowuja sobie droge ewakuacyjna

Przygotowuja sobie droge ewakuacyjna. Wszystko rozumie tylko dlaczego za pieniadze EU, ktora wiecznie sie w sprawy polskie wpierwdziela? tvn24bis.pl/z-kraju,74/szydlo-o-drogach-w-polnoco-wschodniej-polsce

Re: Polska pozycja/udzial w EU

1.melord napisał(a): > Padly pytania(w Sejmie rowniez), dla kogo wybudowalismy za ciezkie miiardy ZL p > ort w Swinoujsciu? > Dla Ukrainy czy dla Polski?....nikt inny za te pieniadze gazu brac nie chce. > Wiadomo...Ukraina nie placila Ruskim za gaz,jeszcze kradla. > Nic

Re: Pisięta - pogodna demencja

tvn24bis.pl/z-kraju,74/jak-odzyskac-pieniadze-ze-skok-polska,622338.html

Re: 5 000 000+, czyli pierwszy sort

. Pooburzasz się czy jeszcze poczekasz? -- "Nie pozwolimy obcym zawłaszczyć macic naszych kobiet. Polska będzie taka jak my. Bo to nasze dzieci będą ją urządzać" - scher na forum emama

Dlaczego pisi zrezygnowali z smiglowcow?

Bo tym gnojom budzet sie sypie. Inwestycje w Polsce hamuja. Niedlugo fani 500 plus zobacza ze dostali iluzoryczne pieniadze bo gdzie indziej pis obetnie. Ale trzeba wydawac na obrone terytorialna miesiecznice.

Re: Polak trzyma pieniądze w polskim banku

Pieniadze trzymam w polskim banku, staram sie kupowac polskie produkty , lokalne lub wyprodukowane przez polskie firmy robie tak od lat. Bank wybrany przez przypadek.

Re: kanadyjski przetarg na flote

No nie policzylem podatku, owszem, ale ok. 30% PKB w Polsce tworzone jest przez tzw sfere budżetową, za którą budzet płaci a nie wycioaga z niej pieniadze. -- ________________________________________ "Tanks decide battles, unless aircraft are around."

Ukraińcy z "wdzięczności" za naszą pomoc blokują

zywnosc i twardo broni tych sankcji...nie chca zrec nawet polskie jaPka!!! - skandal (cale szczescie Bialorus sie zlitowala i bierze) Dziwie sie polskim wladzom,ze dalej pchaja pieniadze w ten skorupowany kraj,rzadzony przez oligarchow w wiekszosci nieprzyjaznych Polsce,poplecznikow odradzajacego sie

Zrenica oka

Studia doktoranckie mnie uwolnily od rocznego szkoleniu wojskowego po dyplomie. Koledzy byli i sie niezle bawili. I moge, porucznicy rezerwy, przeczolgac mnie - starszego szeregowca. A pominawszy moj wlasny los. Polska jest niepodlegla i tej niepodleglosci trzeba strzec jak zrenicy oka. Jesli

szkodliwy wpływ ZUwP na imigrantów z Ukrainy

?zobacz/szycht-polska-daje-ukraincom-pieniadze-a-milczy-gdy-czcza-upa-czy-zadaja-przemysla-video" target="_blank" rel="nofollow">www.kresy.pl/wydarzenia,polityka?zobacz/szycht-polska-daje-ukraincom-pieniadze-a-milczy-gdy-czcza-upa-czy-zadaja-przemysla-video -- Zły to ptak, co własne gniazdo kala.

Popatrzmy ekonomicznie

malym lotnisku we mgle i ginie z setka polskich elit? Nikt. Nikt kto ma pieniadze nie zainwestuje w taka awanturniczosc. A zatem potrzebne jest spokojne tlumaczenie, ze nie tylko awanturnicy sa w Polsce. Sa tez normalni, analizujacy spokojnie i nie opetani checia zniszczenia wszystkiego czego dotkna

Re: czy widzieliście kiedyś księdza w tramwaju ?

rirei napisał(a): ksiądz i tramwaj, dobre sobie , w Polsce sukienkowi Maybachami jeżdżą _______________ ales ty zakompleksiony,po cholere kupowales DACIA ?,za te pieniadze kupilbys odemnie piecioletniego Opla -- ZEN

Re: Kiedy PIS zażąda odwołania niegodnego papieża

muzulmanskimi "uchodzcami" jest problemem niemieckich decydentow za ktorego rozwiazanie wzieli pieniadze od Soros'a.Niemiecki eksport muzulmanskiego problemu do Polski sie nieuda,nawet za cene opuszczenia EU I NATO. -- ZEN

Czy rząd PO fałszował staystykę gospodarczą ?

tvn24bis.pl/pieniadze,79/wzrost-pkb-w-polsce-zawyzony,641810.html Tak twierdzi przynajmniej grupa Capital Economics.

Re: Polska nie kupi śmigłowców Caracal

al.1 napisał: > Doskonale. Lepiej wydac te pieniadze na odbudowe wlasnego przemyslu lotniczego, > który do niedawna dobrze sie rozwijal, dopóki nie zaczeto go topic. >

Re: Mojezakupy.net opinie?

jakie 14 dni.. nie widzisz, ze tylko chca przedluzac w czasie? przeciez to polska firma**** a nie z antarktydy... kazda firma oddaje pieniadze w 3,4 dni. bez rzadnych maili, pytan.. ustaw.. a tu co k... no ja mam nadzieje, ze do jutra oddadza mi kase!

Re: Wiadomosci z podanym tematem dyskusji

muzulmanskimi "uchodzcami" jest problemem niemieckich decydentow za ktorego rozwiazanie wzieli pieniadze od Soros'a.Niemiecki eksport muzulmanskiego problemu do Polski sie nieuda,nawet za cene opuszczenia EU I NATO. -- ZEN

Re: Czy jesteście za UE ?

muzulmanskimi "uchodzcami" jest problemem niemieckich decydentow za ktorego rozwiazanie wzieli pieniadze od Soros'a.Niemiecki eksport muzulmanskiego problemu do Polski sie nieuda,nawet za cene opuszczenia EU I NATO. -- ZEN

Re: Sila panstwa

polski_francuz napisał: > W rozmowie padla uwaga o stosunkach miedzy kolegami we Francji i Wloszech. >Chdzilo o stosunki miedzy kolegami na uniwersytecie, ale, jak sadze, mozna to >rozszerzyc na cale spoleczenstwo. po rozmowie z kolega z Wloszech , uogolniasz , wyciagasz wnioski

Re: Mozna juz wracac do Polski?

Radzic ? Alabama chce zlozyc w Polsce kosci i pieniadze :-) Czym chata bogata :-D Radze najpierw rzucic kostka :-D A moze monetOM ?

Re: 'skorzysta amerykanska gospodarka'....

polska hucpa pieniadze z UE wydaje gdzie chce. -- Дa здрaвcтвyет мир вo вcем мире! Дa здрaвcтвyет дрyж

Re: Rasistowska Warszawa.

szalona-matematyczka napisała: Policjant mi powiedzial, ze zegarki a > lbo kradzione, albo oni czekali, az wyjme pieniadze i wtedy zrabuja mi cala por > tmonentke , Co ci zrabują? -- Polska jest jak matka-alkoholiczka: sprzeniewierzy na wódkę ostatni grosz wydłubany ze skarbonek

Ursus najpierw podbił Etiopię. Teraz szykuje się do kolejnej szarży. Polska firma ma plan

Ursus najpierw podbił Etiopię. Teraz szykuje się do kolejnej szarży. Polska firma ma plan

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - pieniadze do polski

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.

Regulamin