Przeszukano 109 860 212 wypowiedzi na 3 953 forach

jak długo starania o drugie dziecko - pozostałe wpisy

Soruj: wg trafności wg daty

Re: Jak długo starałyście się o drugie dziecko?

O pierwsze dziecko staralismy się BARDZO długo ok.2 lat,od pół roku staramy się o drugie i jak na razie bezskutecznie:(A jakoś tak myslałam/miałam nadzieję że z drugim nie będzie problemow.Wydaje mi się że jestem tak zestresowana faktem,że z pierwszym było tak trudno że na pewno stres mnie teraz

Re: Konflikt serologiczny część II

Dziekuje za odpowiedzi, Happumum a mogłabyś mi powiedzieć nazwisko lekarza prowadzącego ciążę? Ile kosztowały cie wizyty i jak czesto? J.ostopinka jesteś szczeciara:) ja już się pogodziłam z tym konfliktem ale długo mi to zajęło. Jeszcze jedno pytanie kiedy starać się o drugie dziecko? Trzeba

Re: Lipcowe testowanie - nowe zycie na wiosne :)

Hej anetah86 ...Bardzo współczuję Ci stary :- [ psychika to bardzo potężny bodziec dla organizmu potrafi tak namieszać w hormonach że cho cho...ja też staram się o drugie dziecko długo i nie raz psychika płatała mi figla tak więc głowa do góry i czekaj cierpliwie do terminu@ trzymam kciuki :-)

Re: Sen dzieci urodzonych w lipcu i sierpniu 2015

Takie wybudzenia świadczą o przemęczeniu. Drugi czas mieliście chyba długi, co? Ja przy odmowie drzemki zawsze staram sie, aby CCC był o co najmniej godzinę krótszy od CCC jaki mamy przy 2 drzemkach. Jeśli u Was CCC przy 2 drzemkach jest 10.5h, to przy jednej powinien być nie więcej jak 9.5h. W

Re: jak to kiedyś było? co się piło

Miałam koklusz w którejś z młodszych klas podstawówki i kaszlałam bardzo długo, także wtedy, kiedy mi już pozwolono chodzić do szkoły. I pomagało picie na ten kaszel, więc pamiętam, że po pierwsze trzeba było się o odpowiednie "pozwolenie" starać od nauczyciela i od dyrekcji szkoły chyba nawet

Re: Decyzja o 2 dziecku. Za czy przeciw ?

Hej Madzia.166, staramy się z mężem o drugie dziecko już ponad pół roku i jak najbardziej rozumiem Twoje rozważania. Mieszkanie mamy podobnej wielkości, zarabiamy 5,5-6 tys. na rękę, samochód jeden, brak psa, nie mamy kredytu, ale za to płacimy za prywatną szkołę więc wyjdzie nam tych opłat między

Jak długo starałyście się o drugie dziecko?

Witam.W pierwszą ciążę zaszłam za pierwszym razem. Teraz mam prawie 2 letnią córkę. Teraz pracujemy nad rodzeństwem dla naszej pociechy ale jak na razie nic. Staramy się już 3 cykl. -- src="<a href="www.youngnutrition.net/member/tickers/33946/ticker4.png"" target="

Re: POZNAJMY SIĘ:)

Cześć! Fajnie, że jest już forum. Ja mam termin na 5 sierpnia, to moja druga, długo wyczekana, ciąża, mam już 8-letnią córkę. Na tyle długo wyczekana, że już porzuciliśmy starania i w zasadzie pogodziłam się z myślą, że będę miała tylko jedno dziecko. A tu taka niespodzianka, w ostatniej chyba

Re: Złapała pierwszego lepszego faceta... i zdziw

sayyida napisała: > > A może ci, co "długo i szczęśliwie > " włożyli w związek kawał ciężkiej pracy, długo i boleśnie się docierali, uczyl > i się ustępować i szanować odrębność drugiego człowieka? Może niekoniecznie zdą > żyli to zrobić ZANIM urodziły im się dzieci? >

Re: PROLAKTYNA POMOCY !!

Mnie zapisał 3 dziennie, ale już po miesiącu przyjmowania byłam w ciąży z pierwszym dzieckiem, a wcześniej długo bezskutecznie się starałam, w drugą ciążę zaszłam po pół roku brania Bromergonu (ale już mniejszą dawkę). Do Bromergonu idzie się przyzwyczaić, po pewnym czasie już żadnych skutków

Re: Jak katoliczki leczą niepłodnosc

moi znajomi, którym starania niewychodziły (a faktycznie sa żarliwymi katolikami) po prostu adoptowali dziecko, a niedługo potem drugie. są wspaniałymi rodzicami. jednocześnie znajoma powiedziała, ze gdyby wczesniej się zorientowała, a nie w okolicy (28-) 30-tki, że coś jest nie halo, to by

Re: Problemy z mową po pierwszym dniu w przedszko

obawy o utratę pracy ) i młodszy jest zachwycony. Jak ja bym przyłapała przedszkolankę na kłamstwie miałaby u mnie poważnego minusa i na pewno zwróciłabym jej uwagę, że nie życzę sobie okłamywania mnie. Panie chrzania głupoty, że dla dziecka najlepiej od razu na długo. Najlepiej to jest stopniowo. Mój

Re: Jak długo starałyście się o drugie dziecko?

kurcze nawet nie wiedzialam ze sie staram i juz bylam...w polowie marca drugie ;-)

Re: Jak długo starałyście się o drugie dziecko?

przy pierwszej ciąży staraliśmy się dwa razy a teraz już 10 raz i jak dotąd bez rezultatów.

Re: Jak długo starałyście się o drugie dziecko?

Przy drugim dziecku udało się szybciej niż przy pierwszym, bo już za pierwszym razem, a przy pierwszym: za drugim:-)

Re: Jak długo starałyście się o drugie dziecko?

moja coreczka skonczy 3 latka w lipcu 1go. A o druga staramy sie 8 cykl. Mam nadzieje, ze w koncu sie uda.

Re: 15.5mies przechodzenie na 1 drzemkę przy krot

Ja bym proponowała przesuwać o 30 min co 3-5 dni, zaczynając od 4h. U mnie jak przesadziłam to od razu było widać że już za długo. Starałabym się też przesunąć na te 12.30 (przesuwając poranne wstawanie), bo wydaje mi sie że to takie crib hour - wszystkie dzieci śpią, więc ja też powinnam

Re: Jak długo starałyście się o drugie dziecko?

ja starałam się około 10 miesięcy ,jestem w 8 tyg. a mój synek ma 7 lat .trzeba niestety być cierpliwym !!! pozdrawiam was serdecznie !!!

Re: Jak długo starałyście się o drugie dziecko?

pierwsza ciaza za pierwszym razem potem w 13 m odstawienie od piersi zeby zaszac starania i w tym samymmiesiacu ciaza -- Alicja 01.05.2004 Amelka 04.03.2006

Re: Jak długo starałyście się o drugie dziecko?

Pierwsza ciaża była za pierwszym razem.Nasza córeczka w marcu skończy 3 latka.Teraz starania trwają od sierpnia i nic...Pozdrawiam.

Re: Jak długo starałyście się o drugie dziecko?

U na spierwsze dziecko po 4 latach starań. Przyczyna m.in. dość wysoka prolaktyna. Drugie dziecko z czystego przypadku. Nie wierzyliśmy, aby się udało za szybko, czyli bez jakichkolwiek starań czy też zapobiegań. Nasza niespodzianka pojwiła się w niecałe 3 m-ce od odstawienia starszego

Re: Jak długo starałyście się o drugie dziecko?

hej! my z pierwszym też poszlismy na zywioł i udało się za pierwszym razem, drugie też poszło łatwo, jak policzyłam dni to wstrzeliliśmy się w termin (niestety po 5 dniach od odkrycia ciaży było po wszystkim) teraz znów się staramy. zobaczymy co wyjdzie. niedziela jest dniem zwiększania

Re: Jak długo starałyście się o drugie dziecko?

U nas przy pierwszej dzidzi napracowaliśmy się 4 m-ce,teraz jestem w ciąży i wyszło za pierwszym razem.

Re: Jak długo starałyście się o drugie dziecko?

Na pierwszego synka czekaliśmy prawie 2 lata, Szymon skończył w tej chwili 2 lata w brzuszku następny synek, tym razem za "pierwszym podejściem":-) pozdarwiam

Re: Jak długo starałyście się o drugie dziecko?

kurcze teraz to jestem wystraszona Piotruś to nasz złoty strzał Od kwietnia chcemy zacząć przytulanie na kolejnego bobasa Mam nadzieję że znowu będzie szybciutko :) trzymam za Was kciuki -- Piotruś

Re: Jak długo starałyście się o drugie dziecko?

Ja tez w pierwszą zaszłam momentalnie a teraz już 5 cykli i nic:)powoli zaczynam się dołować że moze coś nie tak , aktualnie robie badania hormonalne.

Re: Jak długo starałyście się o drugie dziecko?

Moja druga pociecha jest młodsza o 14 lat ale nie mam 40 raz się nie udało ale po krótkiej przerwie ok.Nie staraj się robić wszystkiego na siłę nam się udało przypadkiem

Re: Jak długo starałyście się o drugie dziecko?

przy pierwszym to był trochę "wypadek przy pracy" Teraz Zuzu ma już rok i szybko chcielibyśmy mieć drugie. Staramy się teraz 2 cykl - zobaczymy - trzymajcie kciuki. -- Pozdrawiamy, Asia i Zuza :) zuzawka.blog.onet.pl/ GG 2977998

Re: Jak długo starałyście się o drugie dziecko?

Po pierwszej ciąży brałam Femoden przez 2 lata i 4 miesiące.I właśnie teraz w tym upatruję przeszkód z zajściem w ciążę.Starania trwają od lipca.@ po odstawieniu pigułek mam dalej b.nieregularnie(ponad 40 dniowe cykle).A wszystko miało unormować się po 3-4 miesiącach od odstawienia....

Re: Jak długo starałyście się o drugie dziecko?

Mamy 5 letnią córeczkę i zaczeliśmy starać się o rodzeństwo dla niej :) To nasza pierwsza próba- jeszcze nie wiemy czy się udało. W pierwszą ciążę zaszłam bez problemu, w pierwszym cyklu. Pozdrawiam i powodzenia życzę

Re: co o tym myslicie

Dziękuję za odpowiedzi i kolejna sytuacja: Po pierwszym dziecku ze względów zdrowotnych przez długi okres nie mogłam zachodzić w ciążę. Gdy już jako tak o się pozbierałam i zaszłam - poroniłam, co mocno przeżyłam właśnie ze względu na ten długi czas oczekiwania na w ogóle możliwość starania się o

Re: Jak długo starałyście się o drugie dziecko?

an_z okolo dwoch lat sie staraliscie??to jak ci sie udalo zajść?bo ja wlasnie zmoim staramy sie 2 lata i lipa:(czy to przez stres mnie blokuje?Pozdrawiam i cekam odp.

Re: Jak długo starałyście się o drugie dziecko?

Hej!Calkiem mozliwe ze stres Cię blokuje,przynajmniej w moim przypadku tak chyba było.Napiszę do Ciebie na maila gazetowego,bo moja historia jest długa i nie wiem czy tu się zmieści:)

Re: Jak długo starałyście się o drugie dziecko?

Pierwszy synek bezproblemowo. Jak zaczeliśmy chcieć to od razu sie udało w przypadku drugiego było jeszcze inaczej. Nie do końca jeszcze chcieliśmy, zabezpieczaliśmy się prezerwatywami i tabletkami i oto jest, jestem w kolejnej ciąży. Tak więc nie ma reguły chyba czy ktoś używa tabletek czy nie..

Re: Jak długo starałyście się o drugie dziecko?

Dodam, że w pierwszą ciąże zaszłam bez problemu - w 3 cyklu. A teraz po odbiorze moich wyników jak i męża podejrzewam że nie obędzie się bez inseminacj a może i in vitro.

Re: Jak długo starałyście się o drugie dziecko?

hej:)pierwsza kilka lat!druga za pierwszym razem,odstawilam malego od piersi zeby zaczac sie starac-i wtedy jest pewnie maga owulacja bo to byl zloty strzal nawet miesiaczki juz nie bylo:)))))pozdr.

Re: Jak długo starałyście się o drugie dziecko?

U mnie tez - pierwsza ciąza za pierwszym razem. Teraz przytulamuy sie z męzem - zobaczymy moze tez uda sie za pierwszym podejsciem. Pod koniec stycznia planuje testowac. Myslicie ze to jest jakas reguła, ze póxniej trudniej zajśc w ciąze? Moze sie cos poprzestawiało po porodzie przeciez to mega z

Re: Jak długo starałyście się o drugie dziecko?

Oboje za pierwszym razem - mam córkę,w marcu skończy 2 lata, teraz jestem w 11tc. Ale my to jesteśmy jacyś wyjątkowi... -- Każdego droga zdaje mu się prawa, lecz Pan osądza serca (Prz 21;2) dziękuję że przyszedłeś czekamy na ciebie

Re: Jak długo starałyście się o drugie dziecko?

pierwszym cyklu staran trwa szczesliwie nadal aktualnie 18 tydzien... Tak wiec trzymajcie za mnie kciuki a Wam zycze powodzenia w staraniach :) Pozdrawiam

Re: Jak długo starałyście się o drugie dziecko?

Dziewczyny, w związku z powyższym pytaniem marty 773 mam pytanie i ja i to włąsciwie do par które mimo bezproblemowego poczęcia pierwszego dziecka mają problem z poczęciem drugiego.. Mamy, czy po urodzeniu pierwszego dziecka - stostowałyście może jakieś tabletki antykoncepcyjne? Bo tak się

Re: Jak długo starałyście się o drugie dziecko?

Dzięki za wszystkie posty. Trochę się uspokoiłam ze nie tylko ja mam taki problem. Chociaż czy można tu mówić o spokoju??? Pozdrawiam was wszystkie i życzę szybkiego zaciążenia! -- src="<a href="www.youngnutrition.net/member/tickers/33946/ticker4.png"" target="_blank&qu

Re: Jak długo starałyście się o drugie dziecko?

każdy ma prawo do intymności nie zmuszaj się do zwierzeń ja bym powiedziała coś w stylu "jak przyjdzie na to pora" "jak je <dziecko> dostaniemy to ci zaraz babciu powiem" a jakbym się zdenerwowała to powiedziałabym "to nasza sprawa" z najmilszym uśmiechem na

Re: Jak długo starałyście się o drugie dziecko?

No właśnie. Ja mam już serdecznie dość pytań w stylu a kiedy drugie dzieciątko, bo już czas. Wiem doskonale że już czas, ja już nie za młoda, dzieciątko ma już 3.5 roczku, teoretycznie skoro mam już dziecko, to nie powinno byż żadnych problemów... no właśnie. A tu próbujemy i próbujemy i ciągle

Re: Brak ciazy; inseminscja, in vitro, psychiatra

mieliśmy problem z poczęciem drugiego dziecka. Pierwsze po 6 miesiącach starań, drugie po ok. 6 latach od rozpoczęcia starań i po ich porzuceniu w końcu. Niedługo po tym, jak ułożyłam sobie w głowie, że kolejnego dziecka nie będzie i zaczęłam pozbywać się zachomikowanych ciuszków i sprzętów dziecięcych po

Re: alimenciarze vs. "kukułki"

jest teraz, na szczęście, ale te paręnaście lat temu uzyskanie wsparcia z Funduszu Alimentacyjnego graniczyło z cudem i trwało tyle, że dziecko zdążyłoby z głodu umrzeć, gdyby rodzic, ew. to właśnie dziecko, nie poradzili sobie sami. A potem dostawałeś jakieś pieniądze z FA, ale wystarczyło, że drugi

Re: Co w ciazy na uspokojenie?

Przecież napisałam, że ekspertem nie jestem i powinna iść do lekarza. Piszę z własnego doświadczenia, że ja bym się bała cokolwiek brać. Długo staraliśmy się z mężem o dziecko, pierwszą ciążę poroniłam i bałam bym się że lekami zaszkodzę dziecku. Ale skoro ktoś MUSI to od tego są lekarze. Z drugiej

Re: problem ze spaniem i planem dnia

znaczy, że metoda ta mu nie odpowiada i metoda zamiast działać kojąco, działa stymulująco. Druga sprawa, jeśli Twoja 'stara metoda' przestaje działać, znaczy to że dziecko jest gotowe zacząć zasypiać samemu. Ponieważ dziecko w tym wieku zaczyna zdawać sobie sprawę z otoczenia i jest bardziej towarzyskie

Re: film dokumentalny - Takiego pięknego syna uro

jestem (jak byłam). I szukałam siebie tak długo, aż znalazłam. Wiesz, to tak jak w szkole - jeden nauczyciel da kijem przez łeb (kiedyś) i wyzwie od debili. A drugi podejdzie, zmotywuje, pokaże jak coś można zrobić inaczej - i nagle dziecko umie. W ten sam sposób kształtujesz osobowość. Oczywiście każde

Re: obrażanie rodzica

mnie nieodwracalne zmiany w psychice, jestem nerwowa, również wybucham krzykiem, muszę sama siebie uspokajać, poprawiać zachowanie tak, aby na drugi dzień w podobnej sytuacji tak się nie zachować, żeby umieć powstrzymać emocje. Jest to strasznie trudne i dużo rzeczy niestety mi się nie udaje Staram się

Re: straciłam pokarm i nie zauważyłam tego ?

Ja przy karmieniu Najstarszej nie wyciskałam ani kropli już po pierwszym roku... Chyba, że w trakcie karmienia - z drugiej piersi, albo po jakiejś mega długiej przerwie. W ciąży byłam jak miała 2 lata z kawałkiem i też nie udawało mi się nic wycisnąć. Potem jak karmiłam Drugą to miałam podobną

Re: Jestem na życiowym zakręcie i boję się

wtedy, bo finansowo to było zupełnie nieopłacalne. Ale ten czas- ponad rok był jakoś do ogarnięcia. I tak odczuwałam to jako dziecko bardzo silnie. Dla mojego o pięć lat młodszego brata to też nie było dobre doświadczenie. Zaraz po powrocie ojciec zaczął się starać o następny wyjazd, tym razem to miała

Re: Cesarskie cięcie-porady

, dochodziłam do siebie bardzo długo, dłużej niż trwał połóg, 6 lat po drugim blizna nadal potrafi dokuczyć. Z karmieniem starszej miałam problemy, bo dziecko źle ssało, z karmieniem młodszego - zero, jeszcze dwójkę bym wykarmiła spokojnie. Młodszy mi się odwrócił tydzień przed porodem (niezapomniane doznanie

Re: 18 miesięcy - dramat drzemkowy

Spróbuj polozyc o 11.55, albo nawet o 12. zobacz przez 3 dni, czy tp cos zmieni. czyli tak, jak sugerowalam na poczatku: To rzeczywiście trochę długo. Nie robiłabym więc drzemki wcześniej niż o 12.00, ale staraj się czas całkowity utrzymywać w okolicach 10.5h. Czyli jeśli obudzi się o 6.30 i

Re: Szczecin-In Vitro NFZ 2013/2014 cdn...

Cześć dziewczyny od dłuższego czasu czytam wasze forum i długo zastanawiałam sie czy napisać. Staramy sie o dziecko juz 4 lata. Pierwszy nie udany transfer teraz czekam na druga próbę. Oczywiście wszystko sie przedłuża ponieważ zarodek jest w policach. Wiecie cos moze o przewożeniu zarodków?

Re: Zerwanie z rodzicami ...... i co dalej ?

Fusun - ostateczna to jest śmierć. Do tego momentu może się coś zmienić. Ja zrywałam często i czasem na długo, reszta zależała od drugiej strony. Jeśli były starania mogłam kontakt podejmować na swoich warunkach czy na zasadach wspólnie wypracowanego kompromisu. Z matką jakiś w sumie mam, choć

Re: starania po pierwszym, wczesnym poronieniu

przejęłam i długo nie mogłam dojść do siebie. Przez pierwszy miesiąc cały czas płakałam. Jednak postanowiłam się nie poddawać i starać się dalej... A też miałam ogromne parcie na dziecko, mąż mówi, że byłam wręcz chora na tym punkcie. Mąż też bardzo to przeżył, powiedział, że jak za drugim razem się nie uda

Re: Sen dzieci urodzonych marzec, kwiecień 2016

zaczynamy usypianie. Jeśli dziecko po 30 min nadal nie śpi i zaczyna walczyć z metodą, którą stosujemy do usypiania, to znaczy, że metoda ta mu nie odpowiada i metoda zamiast działać kojąco, działa stymulująco. Druga sprawa, jeśli Twoja 'stara metoda' przestaje działać, znaczy to że dziecko jest gotowe

Re: Starania o dziecko

pierwsze dziecko 9 lat temu - zaszłam w pierwszym cyklu. drugie dziecko - 7 również w pierwszym cyklu i na dodatek sex był tylko raz. teraz - staram się juz drugi cykl i nie wychodzi. coś czuję że tym razem może to długo trwać...

Re: matko ja zimno!!!! leje a ludzi...miejsc nie

i otoczenie, którzy albo wychowują na porządnego człowieka, albo starają się, żeby z dziecka wyrosło bydlę.

Re: Powiedzcie mi,serio pytam,ci mezowie co...

jego matka. Po pierwsze mąż powiedził mi wprost, że do ślubu on MUSIAŁ się starać. A po ślubie nie, bo "już było wszystko wiadomo". Natomiast jego matka stwierdziła, że była zdziwiona tym, że tak długo się starał, bo jego ojciec odpuścił sobie po oświadczynach. Więc wchodząc w drugi związek patrzyłam

Re: taka oto sytuacja małżeńska- ocena-długie

Ktoś tu zasugerował, że pan ma wątpliwości, czy to jego dziecko? Może ma jakieś powody? Długo się starali o drugie, zrobił badania i wyszło, że jest bezpłodny?

Re: i jak tu ufac lekarzowi?

jeden z synow -- rownież pediatra) pochwalaja tak długie karmienie. Nasłucham sie zawsze ze moje dziecko bedzie przez to inteligentniejsze i zdrowsze. Byłam tez u dwoch ginekologów ostatnio i jeden wiedząc ze moja córeczka ma 21 miesiecy, jest karmiona piersia a ja staram sie o kolejna ciaze na pytanie

Re: GAMETA RZGOW-rzadowe in vitro cześć 4

0majekmeg0 Ps skąd wiesz jakie są moje przeżycia, doświadczenia? Może właśnie przez to że walczę bardzo długi czas o dziecko tak przeraża mnie lekkie podejście niektórych osób do tego tematu? Tak jak napisałam przesadziłam z tym notorycznym wyżalaniem się, bo faktycznie forum to jest miejsce do

Materac dla dziecka

, długie przesiadywanie w ławkach itp. Jeżeli chodzi o materace to tutaj są dwa skrajne działania, które szkodzą kształtowaniu sylwetki dziecka. Pierwsza, to bagatelizowanie sprawy - przecież dawniej, jako dzieci spaliśmy na wersalkach i tapczanach i żyjemy (tylko dlaczego jesteśmy często garbaci

Re: nocne pobudki

dzielić się pobudkami z tatą, czy kogo masz na podorędziu i np karmić co drugą pobudkę. 3) Możesz próbować odstawić w nocy, ALE dziecko potrzebuje mleka nocnego, które jest bardziej tłuste i jest super dla rozwoju mózgu. Można po prostu starać się redukować karmienia do jakiejś sensownej dla Ciebie ilości

Re: Brak ciazy; inseminscja, in vitro, psychiatra

Na inseminacje szkoda pieniędzy szkoda pieniędzy, jeżeli już to in vitro. Dlaczego komercyjne? Powiem tak jeśli będziesz chciała mieć dziecko tak na 200% to będziesz w stanie zrobić wszystko, nawet kilka razy in vitro. Przynajmniej ja tak miałam. 2,5 roku starań? To wcale nie tak długo. My

Re: Ciepło, niemowle, czapka

Ja mam 2,5 latkę i 3 miesięczniaka. Córa: leginsy, adidasy, podkoszulek, cienka koszulka z długim rękawem i bluza. Ew. Kapelusik od słońca. Syn: body z długim, bluza lub sweterek, jeansy i nóżki przykrywam kocykiem. No i czapeczka cieniutka jeśli wieje, a nie ma kaptura. To moje drugie dziecko, a

Optymizm

następne dziecko. Podpowiem - jest to program prodemograficzny i prorodzinny. Rodziny z jednym dzieckiem to żaden biznes dla demografii. Niech się starają o następne, to dostaną bonifikatę. A.

3 raz, nie mam już siły...

szpitala, miałam zabieg 3 miesiące temu, ciąża obumarła w 9 tyg., badania niczego nie wykazały, poza podwyższoną prolaktyną po obciążeniu, którą zbiłam. Mam jedno dziecko, z drugiej ciąży, pierwsza to puste jajo, poronienie samoistne w 6 tyg. Jestem załamana, tylko płaczę, to moja 4. ciąża i znowu porażka

Re: 2016 nowy rok nowe nadzieje :-)

Hej. Ku pokrzepieniu serc staramy się o drugie dziecko od 3 lat. Córka ma obecnie 6 lat. Przed pierwsza ciążą zdiagnozowaniu u mnie policystyczne jajniki i niedoczynność tarczycy. Po 4 miesiącach od diagnozy znalazłam endokrynologa- ginekologa przepisał mi eutyrox na tarczyce oraz clostilbergyt

Re: Babcia do wyjanęcia

powiedzieć wychowawczyni: "Nie będziesz mi rozkazywała, ty stara babo!" Tak samo mówi w szkole, pyskuje, nie słucha poleceń, a na pytanie, co działo się na lekcjach, potrafi odpowiedzieć: "Dupy nie urywa" :( Mamusia broni go jak lwica, kiedy niuniuś dostanie uwagę. Jaki to ma sens? Po co im było dziecko

Re: Po co kobiety sobie to robią?

rodzina ok, fajnie rozmawiają celebrują świeta urodziny. Ale dla mnie to hodowla dzieci nie wychowanie. Znam dziewczynę której pierwsze dziecko jeszcze nie raczkuje ona narzeka ze nie daje rady , od urodzenia nie była u fryzjera ani kosmetyczki, ale uparcie robia juz drugie, a w planie jest piątka. Bo

Re: Mamy jedynakow. To byla dobra decyzja?

strony, tak by było weselej pewnie w święta i inne imprezy rodzinne. Ja sama mam bliźniaki, choć jak urodziłabym 1 dziecko to nie sądze abym starała się o drugie z racji tego, że taki model wyniosłam z domu. Wydaje mi się, że z 1 dzieckiem na pewno jest łatwiej pod względem wychowawczym i finansowym

Re: 18 miesięcy - dramat drzemkowy

To rzeczywiście trochę długo. Nie robiłabym więc drzemki wcześniej niż o 12.00, ale staraj się czas całkowity utrzymywać w okolicach 10.5h. Czyli jeśli obudzi się o 6.30 i drzemka zacznie się o 12.00, to wtedy drugi czas zrób 5h. Czy zasypia całkiem sama? Jak ciemno ma w pokoju? Jaki jest rytuał

Re: pomoc w samouspokajaniu się impulsywnego dzie

Trzecie co daje popalić to wszystko co kręci się wokół emocji. Zespół Aspergera to nie jest zespół niewrażliwość emocjonalnej. To zespół maksymalnej nadwrażliwości. Kiedy jesteś dzieckiem z ZA to jesteś dzieckiem które się różni, sprawia problemy, jest uparte. Więc to, co najczęściej widzisz na

Re: mam ochote dac sobie z tym spokoj...

Życzę, żeby drugie in vitro zakończyło się sukcesem. Ja też się długo starałam o dziecko i też pojawiły się myśli co jeśli się nie uda, albo kiedy powiedzieć sobie dość. My z mężem ustaliliśmy, że jeśli jednak nie będziemy mieli dzieci, to zwiedzimy cały świat i będziemy prowadzili hulaszcze życie

Re: Sen dzieci urodzonych w lipcu i sierpniu 2015

druga drzemka były długie. Nie walcz o ostatnią - ta może być 40 minut. Wkrótce (ok 6-7 miesiąca) ta drzemka zniknie, natomiast pierwsza i druga pozostaną dłużej. Tak więc lepiej uczyć dziecko spać dłużej na pierwszą i drugą drzemkę. Lepiej też, aby ta ostatnia drzemka była drzemką 'on the go' (w wózku

Pytania różne

Przepraszam, że temat o tytule tak ogólnikowym, ale nie chcę śmiecić. Za niedługo będę mamą po raz drugi. Za pierwszym razem poległam na kp z powodu swojej niewiedzy i podatności na "dobre" rady otoczenia. Dziś już nie jestem taka głupia, uzbroiłam się teoretycznie, ale podświadomie czuję lęk przed

Świątecznie...

długo będzie się ciągnęło. Nie chcę stwarzać takich sytuacji. Jednak jak z drugiej strony, jak poradzić sobie z sytuacją spotkania przy świątecznym stole z osobą, która pobudza we mnie to, co najgorsze? Czego nawet w sobie nie przeczuwałam? Ktoś ma praktykę? Ładnie proszę o rady :)

ciąża pierwsze objawy.

Hej już długi czas staramy się z mężem o drugie dziecko. Teraz 12-ego grudnia miałam miesiączkę ale tylko 2 dni a zawsze miałam około 6-ciu. Piersi bolą mnie już od tygodnia ale nie całe tylko od strony pach i jak mocniej dotkne.. Brzuch mam większy jakby na miesiączkę ale ta powinna być

Re: Pozytywne przykłady - późna ciąża

A na pozegnanie bulka napisze ci ze masz jakis problem ze soba i swoim macierzynstwem bo bez sensu produkujesz identyczne watki. Stara pierwiastka ktora ma problem z jednym dzieckiem bo trzeba sie nim zajmowac i jej komfort zycia olaboga ucierpial i sie nie wysypia i ma ochote popelnic samobojstwo

Re: Czy mogę być w ciąży ?

Hej możecie mi coś doradzić już długi czas staramy się z mężem o drugie dziecko. Teraz 12-ego grudnia m > iałam miesiączkę ale tylko 2 dni a zawsze miałam około 6-ciu. Piersi bo > lą mnie już od tygodnia ale nie całe tylko od strony pach i jak mocniej dotkne. > . Brzuch mam większy

Re: CM Macierzyństwo Kraków

kciuki i będzie dobrze, ale nam nie o to chodziło - chcieliśmy wymarzone dziecko. Niestety urodziłam martwego synka w 22 tyg na Ujastku - lekarz nawet do mnie nie przyszedł a ponoć miał mieć wszystko pod kontrolą. Długo z mężem nie chcieliśmy ponowić próby bo aż 4 lata, trauma i brak kasy a same

Re: macierzyństwo z rozsądku?

instynktu nigdy nie poczują i to jest coś strasznego, jeśli dziecko to odczuwa. Ja zaszłam w ciążę (głównie za namową męża i patrząc na przykład znajomych par, które długo starały się o dziecko mając raptem parę lat więcej niż my) dość wcześnie w stosunku do swoich planów życiowych. Ciąża planowana, ale

Re: martwy płód jutro mam zabieg

jak juz ktoś napisał, po poronieniu wzrasta płodność, o drugie dziecko staraliśmy się ponad rok i jak zaszłam w ciążę to poroniłam, ale po jednym cyklu znów byłam w ciąży po ciąży też się jeszcze "jedzie" na hormonach i łatwiej zajść, więc długo nie czekając machnęliśmy jeszcze trzecie dziecko ;) a

spójrzmy na to obiektywnie

Dziecko może być albo wynikiem świadomej decyzji i starań w tym kierunku, albo całkowicie nieplanowanym zdarzeniem, mniej lub bardziej akceptowanym zrządzeniem losu. W wypadku pary homoseksualnej ten drugi wariant jest niemożliwy Jeżeli chcą wychowywać dziecko mogą to zrobić albo poprzez

Re: Sen dzieci urodzonych w lipcu i sierpniu 2015

30 minutach, jak to tylko jedna drzemka to jeszcze jest ok, przy drugiej zaczyna się marudzenie, przy trzeciej jest ryk. Każdy dzień to stres, jak będzie spało moje dziecko i czy zdąży przed pójściem spać na noc zobaczyć ojca. Długo nie mogłam się zdecydować na naukę samodzielnego zasypiania, w końcu

Re: mam ochote dac sobie z tym spokoj...

Masz prawo do takich myśli. Masz prawo do tego, żeby dać sobie spokój. Masz prawo do tego żeby zmienić decyzję. Ja starałam się wiele lat i wychodząc z beznadziejnej sytuacji (choroba nowotworowa). jestem w 36 tygodniu ciąży. Po wielu, wielu próbach. Nam pomogła zmiana podejścia. Przez długi czas

Re: najbardziej poruszające wątki

zdobędę ciekawą ofertę z wolnego rynku (chociaż nadal wysyłam zgłoszenia, bardziej dla sportu). Staram się więc dostrzegać pozytywy mojej obecnej pracy: jest w miarę blisko domu i szkoły młodszego dziecka, ze stałymi godzinami, łatwa do pogodzenia z życiem rodzinnym. Syn po skończeniu kiepskiej rejonowej

Re: Pytania różne

Gość portalu: di napisał(a): Za niedługo będę mamą po raz drugi. Gratuluję > 1. czy wiek matki ma wpływ na podaż mleka? Nie. Ja dzieci rodziałam w wieku 37 i 38 lat i nadal je karmię (2 latka i 7-miesięczniak). > 2. czy z niedoczynnością tarczycy i insulinoopornością dam radę

Re: Do babybump

Babybump mam prośbę o radę. Moje dziecko właśnie przestało samodzielnie zasypiać. Pisałam już to wszystko w różnych wątkach ale napiszę jeszcze raz w jednym miejscu: - mieliśmy stabilne 2 drzemki i czasy 3.25/3.25/2.75 - polecielismy na urlop gdzie staraliśmy się trzymać tych czasów, nie zawsze

Nie wiem co dalej

, ojca prawie nie znam, dlatego bardzo potrzebowalam mieć swoja własna rodzinę do kochania. Później długo staraliśmy się o drugie dziecko, aż wreszcie po trzech latach udało się i maleńka ma teraz cztery miesiące, a mój mąż miesiąc po jej narodzinach oświadczył, że odchodzi. Nietrudno się domyślić, że

Re: No i znów basen...

Rykoszetem zawsze ci na dole dostają. Przykład Twojej córki. Nikt jej włosów nie może nakazać ściąć. To wiesz. Po prostu staram się stanąć w skórze tej nauczycielki. Z jednej strony nie podoba mi się jej podejście, bo co to znaczy ściąć. Z drugiej... po prostu rozumiem, bo jest trochę między

Re: Naszych wnuków nie będzie miał kto uczyć

jednego przedmiotu - widać różnicę w podejściu do nauczania, w tłumaczeniu. A kwestie wychowawcze to jest sprawa złożona. Z jednej strony rodzice, którzy nie zawsze wiedzą czym zajmują się ich dzieci i co robią, z drugiej szkoła, w której czasem zamiata się sprawy pod dywan tak długo, aż wybuchnie afera

Pomieszanie z poplątaniem

godziny. Dzieckiem może w tym czasie zająć się teściowa, ale.... Mam poczucie, że z obecnymi przyzwyczajeniami nie mam szans na wyjście i nie ma w ogóle szans na to, aby mógł się zająć nią ktoś inny. Mam duże poczucie winy, że zrobiłam coś nie tak i sama sobie strzeliłam w stopę. Z drugiej strony, kiedy

Rodzeństwo

Dziewczęta, mając jedno dziecko, kiedy zdecydowałyście się na rodzeństwo dla niego? Moja Smerfetka skończyła roczek, a ja właśnie zaciążyłam. Chciałam mieć drugie dziecko, ale nie tak szybko. Różnica między nimi będzie 2 lata i jak dla mnie to trochę za wcześnie. Poprzednio staraliśmy się bardzo

The Walking Dead: Season 2, epizod 1

Przedstawiamy recenzję gry The Walking Dead: Season 2, epizod 1 przygotowaną przez serwis polygamia.pl.

Bohaterką drugiej części The Walking Dead jest Clementine. Daleko jej jednak do dziecka, jakim była w

Bolek i Lolek. Angielski dla najmłodszych

Bolek i Lolek. Angielski dla najmłodszych to program zaprojektowany jako ciekawy i efektywny sposób na pierwszy kontakt dziecka z językiem angielskim.

Bolek i Lolek. Angielski dla najmłodszych zawiera ponad 30 różnorodnych, niestresujących gier i zabaw mających na

Kurupira WebFilter

, zaś druga to ograniczenie dostępu do konkretnych aplikacji – na przykład gier wideo. Możemy zablokować nie tylko strony pornograficzne, ale też takie, na które nie chcemy, aby dziecko wchodziło.

Kurupira WebFilter to także opcja pozwalająca na ograniczenie czasu, jaki dziecko

Reksio i UFO

Reksio i UFO to dynamiczna, wielowątkowa gra przygodowa, umiejscowiona w tajemniczej scenerii kosmosu.

Reksio i UFO do wyboru daje ponad 60 plansz do odwiedzenia, co sprawi, że dziecko długo się nią nie znudzi.

Reksio i UFO zawiera 30

Akademia Umysłu JUNIOR Lato

Polski, flagi krajów, itd. Dziecko przez zabawę poznaje rzeczy ciekawe i przydatne na co dzień.

Dodatkową zaletą Akademii Umysłu JUNIOR Lato są ćwiczenia ruchowe. Gdy program uzna, że dziecko zbyt długo siedzi przed komputerem, automatycznie uruchamia animowanego ludzika, który zachęca

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - jak długo starania o drugie dziecko

Bestsellery

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.

Regulamin