Przeszukano 110 150 888 wypowiedzi na 4 039 forach

dobry ginekolog szczecin - pozostałe wpisy

Soruj: wg trafności wg daty

Szukam dobrego ginekologa od mięśniaków Szczecin

Wita. Poszukuję dobrego ginekologa ze Szczecina Lub Gdańska w sprawie mięśniaków. Mam wykrytego, mój lekarz proponuje usunięcie macicy, a mam 37 lat, więc wolałabym tego uniknąć. Proszę o informację. Dziękuję.

Dobry ginekolog w Szczecinie

Witam, poszukuję na terenie Szczecina dobrego ginekologa. Nie chodzi mi o takiego co przepisuje wszystko co pacjentka chce tylko takiego co wyleczy, porozmawia, posłucha cierpliwie w razie jakiś problemów zdrowotnych. Rok temu poroniłam i nadal wizyty u ginekologa nie są dla mnie łatwe, a są

Re: Dobry ginekolog w Szczecinie

szczecinie i zarówno do niej jak i do niego kolejki non stop. -- http://www.suwaczki.com/tickers/17u9i09k13e0hz6k.png http://www.suwaczki.com/tickers/zrz6kqi1d7asnn6c.png

dobry ginekolog szczecin

czy ktos zna dobrego ginekologa ze szczecina? wolalabym jednak isc do lekarza kobiety.

Dobry ginekolog w Szczecinie

Mieszkam w Szczecinie od października, nie znam żadnego... Potrzebuję dobrego ginekologa. Macie jakieś typy?

Re: Szczecin In Vitro cdn.

Słonko wizytę miałam wczoraj :) maleństwo rośnie ja czuję się dobrze także teraz dopiero 1 lutego. 8 stycznia mam prenatalne. Ciążę prowadzę u ordynatora ginekologi u siebie. Myślałam o vitro ale patrząc na dalszy czas ciąży mogłoby być mi ciężko dojeżdżać 100 km. A z drugiej strony w razie

do jakiego lekarza z piersiami

Polsce. Czy w poradni laktacyjnej moga wypisywac recepty, czy tylko porada? Mialam juz 3 konsultacje laktacyjne i wszystkie zgodnie stwierdzaja, ze dziecko przystawia sie dobrze. Jak lekarz to jaki? Dermatolog? Ginekolog? Bede w Szczecinie. Jakby ktos mial namiar na kogos dobrego w Szczecinie bede

dobry ginekolog w szczecinie

czy mozecie mi polecic jakiegos dobrego ginekologa lub ginekolozke ze szczecina, do poprowadzenia ciązy?

Re: dobry ginekolog szczecin

japonki napisała: > czy ktos zna dobrego ginekologa ze szczecina? wolalabym jednak isc do lekarza > kobiety. Zarówno jak i mężczyźni, jak i kobiety są dobrymi lekarzami. Ja chodzę do dr. Kośmider (kobieta) i prywatnie przyjmuje ona na pl. Lotników 1/1, (0-91) 488-45-66 to jest telefon

Ginekolog(Szczecin) hiperprolaktynemia

Witajcie Szukam dobrego ginekologa ze Szczecina, który poważnie traktuje problemy z prolaktyną i nie trzyma się tylko "starych" leków. Pozdrawiam! Monika

dobry ginekolog szczecin

czy ktos zna dobrego ginekologa ze szczecina. zaznaczam ze chodzi o panstwowa opieke, wazne zeby bylo za darmo bo na prywatne wizyty mnie nie stac niestety

dobry ginekolog w szczecinie

Czy znacie dobrych zaufanych ginekologów w szczecinie,chodzi mi dokładnie o usunięcie nadzerki??Czy lepiej skrobanka czy maścmi??Tylko słyszałam że ta druga metoda droga?

Szczecin-szukam dobrego ginekologa

Szukam dobrego ginekologa w Szczecinie (może być mężczyzna) i zarazem dobrego szpitala w krórym mogłabym rodzić. Ponoć Zdroje wg opini Rodzić po ludzku. Doświadczone kobitki proszę o porady. Z góry wielkie dzięki.

Szczecin-dobry ginekolog od PCO

Jeśli ktoś zna dobrego ginekologa w Szczecinie,który może pomóc i zająć się pacjentką z PCO to bardzo proszę o podanie mi kontaktu.

Dobry ginekolog ze Szczecina

Jakiego możecie polecić dobrego ginekologa ze Szczecina. Dobrze by było gdyby była to kobieta.

Dobry ginekolog w Szczecinie???

Czesc! Czy ktos moze poradzic dobrego ginekologa w Szczecinie? Leczylam sie juz w szpitalu na Pomorzanach ale to nic nie pmoglo i dlatego chce zmienic lekarza. Bardzo prosze o rady. Dodam ze nie jestem pełnoletnia

Dobry ginekolog ze SZCZECINA

Dziewczyny, szukam dobrego ginekologa ze Szczecina. Właśnie wczoraj dowiedziałam się, że jestem w ciąży (5 tydz.) i chciałabym, żeby moją ciążę prowadził naprawdę dobry lekarz. Nie mam swojego "ulubionego" gina, dlatego liczę na waszą pomoc i doświadczenie. Pozdrawiam Kate

poszukuję dobrego ginekologa w Szczecinie

Jeżeli znacie dobrego ginekologa w Szczecinie to prosze napiszcie namiary.Pozdr.

dobry ginekolog - endokrynolog w Szczecinie

czy znacie może jakiegoś dobrego ginekologa - endokrynologa w szczecinie? mam problemy z cerą, teraz nasiliły się, a mój dotychczasowy deramtolog drugi raz w tym roku funduje mi kuracje antybiotykową troche jest dobrze a potem znów wszystko wraca ratunku!

Re: Dobry ginekolog ze Szczecina

Ja również poszukuję dobrej pani ginekolog ze Szczecina. Proszę o opinie.

Re: Dobry ginekolog ze SZCZECINA

Jestem w 9 tygodniu ciąży i sama chodzę oraz polecam dr Dariusza Kuligowskiego.Przyjmuje w przychodni szpitala MSWiA (Jagiellońska)oraz prywatnie (ul. Odzieżowa 11).Rejestracja telefoniczna :4212124. Jest w Szczecinie pewnie jeszcze kilku dobrych ginekologów. pozdrawiam

Znacie dobrego ginekologa ze Szczecina?

Prosze was o rade, jeśli znacie dobrego ginekologa ze Szczecina, to napiszcie.

szukam dobrego nieplatnego ginekologa w szczecinie

kto moglby mi polecic dobrego, znajacego sie na rzeczy dobrego lekarza ginekologa w Szczecinie???? Wazne zeby byl bezplatny, bo na prywatne leczenie poki co mnie nie stac.

dobry ginekolog w Szczecinie - po poronieniu

Cześć!! Szukam dobrego ginekologa w Szczecinie, najlepiej na NFZ. Do tej pory chodziłam prywatnie, wydałam sporo pieniędzy i ogromnie się rozczarowałam, mój lekarz okropnie mnie potraktował przed i po poronieniu. Jestem teraz w fatalnej kondycji psychicznej dlatego chcę znaleźć jakiegoś lekarza

Gdzie w Szczecinie dobry ginekolog z dobrym USG?

Gdzie w Szczecinie dobry ginekolog z dobrym USG? Czy drogi?

Szukam dobrego ginekologa w Szczecinie MIESNIAKI

Hej mam na imie Iza i szukam dobrego lekarza ginekologa w Szczecinie.Problem dotyczy mojej mamy u której wykryto mięśniaki.Mama była u trzech lekarzy jeden kazał usunąć drugi niezauważył ich a trzeci nie wie co zrobić ale potwierdził obecność mięśniaków.Prosze pomóżcie bo nie wiadomo co robić do

Szukam dobrego ginekologa-polożnika w Szczecinie!

Hej!!! Szukam jakiegoś dobrego ginekologa-polożnika w Szczecinie! Planujemy z mężem dziecko! Szukam jakiegos dobrego lekarza, który mógłby poprowadzić mają ciąże od początku do końca! I najlepiej jakby miał możliwość odebrać mój poród. Jakbyście były tak miłe i podzieliły się swoimi

a czy kolejki są długie do dr Ucińskiego??

Z dużym wyprzedzeniem trzeba umawiać się na wizytę do dr Ucińskiego? Szukam także dobrego onkologa-ginekologa w szczecinie może ktoś ma zaufanego??

PILNE!Dobry onkolog-ginekolog szczecin

Pilnie poszukuję dobrego onkologa-ginekologa w celu konsultacji dla mojej mamy. Diagnoza - rak endometrium, jestem przerażona nie wiem od czego zacząć, a chciałabym aby mama miała najlepszą opiekę. Na początek czeka ja operacja usunięcia macicy z przydatkami - pytanie do Pań, które to przechodziły

Re: dobry ginekolog szczecin

Polecam dr Żebiełowicza. Prywatnie przyjmuje przy Szafera 76, ale nie pamietam numeru tel. Świetny specjalista USG i diagnosta. Bardzo dobre podejście do pacjentek. Niestety, nie mam pojęcia ile kosztuje teraz wizyta, nie był najtańszy (choć nie tak drogi jak dr z poludnia kraju ;-) Pozdr

Re: dobry ginekolog szczecin

a malo masz dobrych lekarzy na forum dobrych ginekologow? forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=18090 forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=18090 forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=18090 forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=18090 forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=18090 forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=18090

Re: Znacie dobrego ginekologa ze Szczecina?

szpileczkam napisał(a): > Prosze was o rade, jeśli znacie dobrego ginekologa ze Szczecina, to napiszcie. Takrze polecam dr. Kuligowskiego. Niepolacam lekarki w przychodni na Łuczniczej

Re: Znacie dobrego ginekologa ze Szczecina?

haj. z cala pewnoscia moge ci polecic mojego lekarza,ktory w razie potrzeby ma zaplecze szpitalne gdyz pracuje w szpitalu na Jagiellonskiej. Gabinet bardzo dobrze wyposazony o bardzo wysokim standardzie.Lekarz zawsze wszystko tlumaczy,nawet szkicuje niektore zagadnienia. Cena przystepna

Re: Znacie dobrego ginekologa ze Szczecina? - Ira

Ja polecam dr. Irę, chodzę do niego od 7 lat. Jest bardzo delikatny przy badaniu i pomógł mi w tym, że mam dziś Sonkę. pozdrawiamy Anetta i Sonia 25.07.2003

Re: Dobry ginekolog w Szczecinie

swarozyc napisał: > Nie ma juz dobrych ginekologow w Szczecinie. > Ostal sie jeno jeden laryngolog. Moze byc? > Ty potrzebujesz dobrego psychiatry. Albo weterynarza. Weterynarz ma mozliwości, których nie ma psychiatra.

Re: PILNE!Dobry onkolog-ginekolog szczecin

forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=18090&w=12041995 -- Maksio i kury Olaf i "Robocamp"

Re: Dobry ginekolog w Szczecinie

Nie ma juz dobrych ginekologow w Szczecinie. Ostal sie jeno jeden laryngolog. Moze byc? -- Janusz Lewandowski: "Polacy nie muszą posiadać zakładów pracy. Będą żyć z pracy własnych rąk." Mój Szczecin: kładka i budka.

Re: Znacie dobrego ginekologa ze Szczecina?

Witam! Moge sie tylko pod tym podpisac: tez bylam pacjentka dr. Kuligowskeigo. pamietam, ze na pierwszej wizycie bylam oniesmielona jego klasa (i uroda tez ;) ). Jest swietnym fachowcem, nie naciaga pacjentek na kase, szramncki i kulturany. Mozna pytac o wszystko bez skrepowania. Pomocny fachowi

Re: Znacie dobrego ginekologa ze Szczecina?

yo!!!jestem jeszcze studentka ale moge wam poleciec dobra pania gin. to dla tych z was,ktore wola isc do lekarza kobiety :) dr.Wydra,przyjmuje w SPSK2 na pomorzanach w klinice ginekologii i patologii ciazy.wystarczy przyjsc rano (z leg.ubezpieczeniowa)i sie zarejestrowac...

poszukuje dobrego ginekologa w szczecinie

witam wszystkich poszukuje dobrego lekarza w szczecinie od roku się z mężem staram o dziecko i jak narazie kiepsko pomużcie jak macie telefon do jakiegoś specjalisty.Słyszałam o lekarzu Tudaj znacie jakieś opinie na jego temat. Dzięki licze na waszą pomoc.

Re: Szczecin In Vitro cdn.

Cześć dziewczyny ! Potrzebuję waszej pomocy! Jestem po ICSI w klinice w Warszawie ale przeprowadzam się do Szczecina i będę szukała dobrego ginekologa który zna się na in vitro i jest bardo dobry u którego będę mogła kontynuować ciążę czy możecie kogoś polecić? Nie znam nikogo zdaje się na was :-*

Re: Znacie dobrego ginekologa ze Szczecina?

Moim zdaniem niezwykłym lekarzem jest Z. Celewicz, przyjmuje w Szczecinie na Bohaterów Warszawy 11b/2, pracuje też w klinice na Unii Lubelskiej Prowadzi moją ciążę, chociaż przez kilka lat różni lekarze wmawiali mi, że raczej nie będę miała dzieci. Jego celem jest leczenie a nie zarabianie na

Dobry ginekolog SZCZECIN

proszę dajcie mi namiary na jakiegoś dobrego,sprawdzonego gin w Szczecinie może być prywatnie z góry dzięki

Re: Szczecin In Vitro cdn.

wiedzieć to pytaj śmiało. Pozdrawiam :) -- Vitrolive Szczecin Niedrożność jajowodow 09.2013 pierwsze podejście nieudane 11.2013 drugie podejście nieudane 04.2014 trzecie podejście - criotransfer- udane 12.2014 urodził się zdrowy i śliczny synek :) 12.2015 czwarte podejście - criotransfer - nieudane 02

Re: Znacie dobrego ginekologa ze Szczecina?

Najlepszym ginekologiem w Szczecinie jest dr Dariusz Kuligowski.Chodze do niego od 6 lat,zaprowadzilam do niego tez siostre,mame i kilka kolezanek.Wszystkie sa zadowolone-nie to malo powiedziane-jestesmy zachwycone.Zawsze wypyta,doradzi, jest swietnym fachowcem i psychologiem i nie ma sie

GINEKOLOG DOBRY SZCZECIN

SZUKAM DOBREGO GINEKOLOGA, KTORY POWAŻNIE PODCHODZI DO LECZENIA A NIE ZA PIENIĄZKI WYSTAWIA RECEPTY!!

Re: Dobry ginekolog SZCZECIN

witam serdecznie! a czy któraś z Was może wie gdzie ma gabinet prof Ronin-Walknowska lub dr Andrzej Starczewski? beata

Re: IVf styczeń '16 wątek szczęśliwy ;)

Hej dziewczyny Kurcze Cornelia faktycznie można oszaleje z tymi lekarzami. Nawet u mnie w klinice w szczecinie miałam do czynienia z dwoma lekarzami i każdy ma inne zdanie na różne tematy. Ale trzeba zawierzyć komuś . Spróbuj ta trzecia procedurę w rzgowie i trzeba być dobrej myśli ze się uda. Z

Re: Dziewczyny!! Proponuję otworzyć listę dobrych

Potrzebuję dobrego ginekologa-endokrynologa w Szczecinie,Kołobrzegu lub Koszalinie/Ale nie dr Annę Błażejczyk ze Szczecina.

Re: Dobry ginekolog SZCZECIN

cześć, ja chodziłam do Żółtowskiego, ale teraz kiedy straciłam trzecią wczesną ciążę to stwierdziłąm, że zmienię lekarza na "fachowca" w tej dziedzinie moich przypadków. Bardzo go lubię i szanuję, ale nie mogę pozwolić, żeby sytuacja się powtórzyła, a niestety pan Żółtowski nie potrafił

Re: Dobry ginekolog SZCZECIN

Zebielowicz hmmm nawet najlepszym (ponoc najlepszym) zdarza sie blad w sztuce Ja akurat tego pana juz nie chce spotkac mimo jego bardzo dobrej opinii ale oczywiscie nie odradzam bo ile kobiet tyle opinii... Moim lekarzem jest dr Ewa Banach i ja moge polecic z calego serca -- Mały Grześ Jennie

Re: Dobry ginekolog SZCZECIN

Zapomniałam dopisać, że chodzi o dr A. Starczewskiego -- tickers.TickerFactory.com/ezt/d/1;20722;96/st/20060220/dt/6/k/27d1/preg.png tickers.baby-gaga.com/p/car050ps___.png

Re: Dobry ginekolog SZCZECIN

Pracuje w szpitalu na Unii tel. 425 3316, 425 33 15 tam się dowiesz pewnie więcej -- tickers.TickerFactory.com/ezt/d/1;20722;96/st/20060220/dt/6/k/27d1/preg.png tickers.baby-gaga.com/p/car050ps___.png

Re: Dobry ginekolog SZCZECIN

Tylko nie Zoltowski, nie jest dobry po za tym strasznie kroi.Jedz do dr Zebielowicza z Pomorzan.Jest super od usg iu wogole.W Matce Polce bardzo go szanuja nr tel 601 78 23 01, albo dr Kuligowski ze szpitala wojskowego 602 297483 Polecam!!!

Dobry ginekolog w Szczecinie

Witam, Zastanawiam sie nad skorzystaniem uslug ginekologow z kliniki Art Medica. Czy ktos jest w stanie polecic dobrego? Jezeli nie stamtad to innego, dobrego prywatnego ginekologa, ktory wykona mi usa i badania hormonalne, jest otwarty na problemy pacjentki i ich nie bagatelizuje. Z gory dziekuje

Re: Dobry ginekolog SZCZECIN

cześć, umów się na wizytę z doktorem Sławomirem Żółtowskim. To świetny specjalista i bardzo sympatyczny człowiek. Ja chodze do niego ok 5 lat. Faktem jest że do tej pory nie miałam żadnych problemów, jedynie badania kontrolne, ale moje przyjaciółki "usuwały" u niego ndrzerki i torbiele,

Re: Dobry ginekolog SZCZECIN

Może spróbuj u dr Piotra Olendra, przyjmuje na Woj. Polskiego. Za wizytę bierze 70zł, robi USG, bezboleśnie usuwa nadżerki, ciężarnym nagrywa dzidziusie na video i jest konkretny. Prowadzi moją ciążę i z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że zna się na rzeczy. Jak do tej pory nie znalazłam o nim żad

Re: SZCZECIN

Witam Czy ktoś zna ludzkiego, dobrego ginekologa specjalistę od torbieli ? Dr, lek., który jednocześnie potrafi sam zrobić usg i prawidłowo odczytać, postawić diagnozę ? Mam wrażenie że taki w Szczecinie nie istnieje :-(

Re: dobry ginekolog w szczecinie

zapytaj tutaj, dziewczyny na pewno kogos poleca forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=24112 -- Matylda Stowarzyszenie PrzyjaciolSzczurow

dobry ginekolog dzieciecy - polećcie -dziękuje

Potrzebuje dobrego lekarza ginekologa dzieciecego.Szczecin i okolice lub Koszalin i okolice.Dziekuje za podpowiedzi.

dobry ginekolog w Szczecinie

Poszukuję dobrego specjalisty ginekologa, który poprowadziłby moją ciążę. Chodzi mi o lekarza, który ma w gabinecie USG, (żeby nie tułać się bez sensu) i najlepiej jeszcze gdyby pracował również w szpitalu (żeby mógł być przy porodzie).Pierwsze dziecko straciłam w 27 tygodniu ciąży

Re: dobry ginekolog w Szczecinie

dr bogumila tobera ma gabinet na jasnej na slonecznym chodze do niej juz od kilku ladnych lat i nie mam zadnych zastrzezen pozdrawiam

Re: poszukuje dobrego ginekologa w szczecinie

Tudaj ne zajmuje się problemami z zajsciem, jest miły, ale lepiej poszukać speca, słyszałam o Kurzawie (dr Kurzawa)lub Bielewicz.

Re: poszukuje dobrego ginekologa w szczecinie

cześć polecam dr Bielewicza. Miałam ten sam problem co Ty, a teraz jestem w 5 m-cu :) Przede wszystkim sie nie martw.Polecam też forum Szczeciński Babiniec. forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=34379 W nagłówku są wizytówki wszystkich ginekologów, będziesz miała namiary, są też wątki z opiniami o

Re: Dobry ginekolog w Szczecinie

Doktor Jaroszewicz-Debska, z przychodni przy Staromlynskiej. Taktowna, cierpliwa, dociekliwa, solidna.

SZCZECIN Medicus - dobry ginekolog?

Witajcie! Czy znacie dobrego ginekologa, zwlaszcza do prowadzenia ciazy, przyjmujacego w Medicusie? Firma zafundowala nam tam darmowe porady i nie wiem kogo wybrac. Bede wdzieczna za sugestie. pozdrawiam

szukam dobrego ginekologa w Szczecinie

Jestem spoza szczecina ale chce tu rodzic i chodzic do ginekologa. Prosze o namiary i koszty wizyt u Iry, Głaza i Niedzielskiego. Nie wiem na którego się zdecydować. Jaki mają sprzęt. pozdrawiam Marg

Poszukuję dobrej(go) ginekolog(a) w Szczecinie

Poszujuje dobrego lekarza lub lekarki ginekolog.Jestem na poczętku ciąży i to moje drugie dziecko.Do poprzedniego lekarza chodziłam z przymusu.Nic konkretnego mi nie mówił,trzeba było ciągnąc go za język i bełkotał coś do siebie.Jeśli znacie dobrych specjalistów proszę o wpisy,dokładne namiaru

Re: Dobry ginekolog w Szczecinie

Tak mam dobre o tym lekarzu zdanie, wysoka kultura i wiedza i wysoka opłata za usługi.

Re: Dobry ginekolog w Szczecinie

wszyscy w art medice , wszyscy sa takze w szpitalu w policach kazdy wybór bedzie dobry

Re: Dobry ginekolog w Szczecinie

sprawdź na www.dobrylekarz.pl widziałam tam dr Banacha - do którego chodzę, myślę że jest kilku dobrych

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - dobry ginekolog szczecin

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.

Regulamin