Przeszukano 110 346 695 wypowiedzi na 4 057 forach

dinozaury - pozostałe wpisy

Soruj: wg trafności wg daty

Dinozaury

Starszy syn już od jakiegoś czasu pogrążony w temacie dinozaurów - czy któraś z Was też to przechodzi/przechodziła? Wybór materiałów jest gigantyczny, ale potwornie dużo na rynku badziewia, więc wyszukiwanie sensownych książek, filmów zajmuje niestety sporo czasu. Tu moje zestawienie książki

Re: Dinozaury

U nas fascynacja dinozaurami trwa już od jakiegoś czasu. Z książek mamy: * http://www.empik.com/moja-pierwsza-encyklopedia-dinozaurow-opracowanie-zbiorowe,prod2040243,ksiazka-p Moja pierwsza encyklopedia dinozaurów (Larousse) - bardzo polecam, przyjemnie się ogląda, dużo informacji. Ja kupiłam

Dinozaur zabawka

Syn w liscie do Mikolaja zazyczyl sobie dinozaura, wydawalo mi sie ze nie bedzie z zakupem problemu i wezme lego jurassic, ale jak sie zaczelam blizej przygladac to taki zestaw to figurka dinozaura plus kilka klockow i cena wysoka, nie wiem czemu wydawalo mi sie ze to bedzie dinozaur do skladania z

Re: Dinozaury

Acha, a na sam koniec zestawienia tylko wspomnę o https://www.youtube.com/watch?v=TVRKdhQLRAw jajkach, z których wykluwają się dinozaury - bawiliśmy się w to 2 razy i już nie mamy ochoty i wykopaliska szkieletów dinozaura, czyli kawał gipsu, w którym schowany został szkielet dinozaura

Re: Dinozaury

Filmy: pierwszym filmem, który obejrzeliśmy, był https://www.youtube.com/watch?v=98MKdD6_KGM Marsz dinozaurów - jest tam trochę strasznych momentów, ale dla obu moich facetów są one automatycznie wliczone w grę w kontekście samego tematu. Genialnym serialem jest https

Re: Dinozaury

w markecie budowlanym kamienie - są świetne, mają wyraźne przekroje, więc oglądając je pogadaliśmy też o tworzeniu się skał. Poza tym dzieci powrzucały też mech, suche liście, duże kamienie, które mieliśmy jeszcze z poprzednich projektów, porobiły jaskinie swoim dinozaurom. Włożyliśmy do pudła

Re: Dinozaur zabawka

A nie możesz go podpytać, jaki to ma być dinozaur? Mój syn zbierał małe figurki dinozaurów i książki o dinozaurach. Teraz jest tego mnóstwo, małe, duże, mechaniczne, pluszaki, roboty... - musisz się dowiedzieć, co miał na myśli.

Re: Dinozaur zabawka

www.empik.com/zabawki,37,s?q=dinozaur bonito.pl/k-44003759-robot-solarny-4-w-1-dinozaur>

Koko-smoko wśród dinozaurów

Mój 6-latek ogromnie upodobał sobie przygody koko-smoka i jego przyjaciół w czasach dinozaurów - dość przyzwoita moim zdaniem porcja przygody z lekkim wątkiem moralizatorskim o akceptacji inności (tyranozaur będący wegetarianinem i mający za przyjaciela zwierzę, będące zwykle ofiarą rexów) - z

Re: Dinozaury - beletrystyka

A filmową Dinotopię znacie? A poza tym na mojej liście w temacie dinozaurów bardzo brakuje mi audiobooka - szukałam długo i nic - ktoś widział, ktoś wie? -- Forum Domowe przedszkole - polskie

Re: Dinozaur zabawka

Obecnie creator nie ma dinozaura. Za to bedzie mial w przyszlym roku od stycznia pewnie. Ale to za wiele watkodajce nie pomoze. -- wszystkie swinie byly rowne ale niektore byly rowniejsze. a to dlatego ze znaly numer tel do kogo trzeba

Re: Dinozaur zabawka

Lego jurassic to troche slabo bo to stare serie raczej wiec cena "rynkowa" schleich ma fajne dinozaury figurki. Ambitniej Pleo. -- wszystkie swinie byly rowne ale niektore byly rowniejsze. a to dlatego ze znaly numer tel do kogo trzeba

Re: Koko-smoko wśród dinozaurów

"Zwariowane rodzinki. Mój pies jest dinozaurem" Jackie French, ponoc bardzo zabawne, jest też w formie audiobooka. -- 'Mamo, a jak Rzymianie świętowali zwycięstwo? Galowie wyprawiali uczty, a Rzymianie?' 'Jeśli nie byłbym samochodem, to byłbym greckim statkiem, tym dziobem do uderzania" 01.2014

Re: Dinozaur zabawka

Kiedyś w smyku widziałam dinozaury drące ryja i ruszające się - ok 30 cm wysokości... Mój paleontolog młodszy ( 5 l) i bardzo się cieszył z zestawu do wykopalisk - trzy bliczki, które rozbijał młoteczkiem, wtdłubywał kości a potem składał zz tego szkielet...w Tesco takie były.. -- Punkt G

Dinozaury najntisów

m.krytykapolityczna.pl/artykuly/kraj/20160810/majmurek-petru-schetyna-dinozaury-najntisow -- Religia jest dla ludzi bez rozumu. /Józef Piłsudski/

Z cyklu: Dinozaur pyta (Warszawianki)

Przyjeżdża do mnie na weekend przyjaciółka spoza Warszawy i chcemy jutro wieczorem wyjść na imprezę. Najpierw jakas kolacja lekka a potem partyyyy. Z racji tego, ze jestem pełnoetatowym dinozaurem i w klubach bywam średnio raz w roku - polećcie jakieś fajne miejsce. Byle nie disco z blondynami i

Sprzedam książki, puzzle, zabawki, dinozaury

PqHbgKHmKeRpJX2jDlmBfT9RD1mwYFXv9_nOMbKaupP8eBw7uOnnlmOXttnbN5yA?hl=pl&key=UFRadzZ1b3FlTWdfRXRkVzlST29ESjJ1TGlVaDJB Zabawki, puzzle, dinozaury

Figurki dinozaurów

coś takiego: 1. www.smyk.com/schleich-zestaw-figurek-mini-dinozaury-z-puzzlami-wodopoj-42330.html i mam pytanie czy te mini dinozaury to one sa na stałe do tych puzzli

Re: szukam tytułu bajki o dinozaurach

Mój synek też uwielbia dinozaury i oczywiście samochody :) Na youtube znaleźliśmy świetny kanał z bajkami w sam raz dla niego :) Baby-Dinosaurs : www.youtube.com/channel/UCzvqf364TVLEX3sWA07sss

Re: Ksiazka o dinozaurach dla pieciolatka

Mój pięciolatek lubi "Moja pierwsza encyklopedia DINOZAURÓW" (Larousse / Hachette), taką: www.olx.pl/oferta

Re: Dinozaury

Triopsy mają dorosnąć do około 5 cm, są bardzo żywe, szybko machają odnóżami, szybko rosną, obaj panowie często i chętnie zaglądają, doglądają, ciekawski 2,5-latek mógłby się moim zdaniem zainteresować, obejrzyj sobie np. https://www.youtube.com/watch?v=xAUbCIFOqZY ten filmik - chociaż nasze triop

Re: Dinozaury

Nie mam nic do dodania w temacie.... Corka jakis czas temu oznajmila, ze temat jest dla chlopakow i zadnego zainteresowania nie wykazuje, mimo, ze kiedys lubila. Nawet jej trzecie urodziny zrobilismy w temacie dinaurow. Sprobuje ja jeszcze raz zachecic, takze dzieki za zebranie materialow. A jakie

Dinozaury dla dorosłych ;)

Czy komuś może rzuciły się ostatnio w oczy jakieś dinozaurze motywy na dorosłych t-shirtach, biżuterii czy czymś? Tak do kupienia w sieciówce? Help me :)

Re: Figurki dinozaurów

Dzięki, obejrzałam sobie na youtube filmiki z tymi dinozaurami schleich i zdecyduje się na te z puzzlami bo są faktycznie małe.

Re: Z cyklu: Dinozaur pyta (Warszawianki)

Dekada to obciach. Teraz chodzi się do DZiKa, Syreniego Śpiewu. Osobiście ostatni raz w życiu tańczyłam w Warszawie w 2012 więc też jestem dinozaur ale wiele lat temu najlepszy balet w jakim brałam udział był w Tygmoncie na Mazowieckiej- tańce na stole, spontaniczne striptisy itd. Ale to było w

Re: Figurki dinozaurów

1. Na pewno nie są przyczepione do puzzli, bo by się nie dało tych puzzli układać :) 2. My też mamy figurki dinozaurów schleich (ale nie z tego zestawu) - faktycznie są ciężkie i trochę nieporęczne, nie są za dużo w użyciu. 4. U nas najlepiej się sprawdza taki duży gumowy diplodok, wygląda tak jak

Re: jakiś super dinozaur dla 8 latka

Moja córka dostała kiedyś klocki K_nex i tam się budowało dinozaura, z silniczkiem - rusza się. Myślę, że tato musiałby trochę pomóc w konstruowaniu. Mamy takiego: www.youtube.com/watch?v=tV2N2Qo_F_8

Re: Figurki dinozaurów

Ad. 2 chodzi o takie dinozaury: www.smyk.com/figurka-styracosaurus-schleich-14526.html czy wielkościowo to są takie same jak w komplecie po 2 za 50 zł chyba nie bo tu jeden taki duży tyle

Re: Figurki dinozaurów

fajne figurki dinozaurów beda w lidu.ale nie sa raczej małe i nie wiem czy lekkie....takie bardziej na półke ;) www.lidl.pl/pl/oferta.htm?action=showDetail&id=60582 -- http

Re: Park dinozaurów Szklarska Poręba - opinia !

Za tą kasę nie polecam byliśmy w trójkę 2 dorosłe osoby (25zl/os.) i dziecko bilet gold (35zl) bardzo drogo jak praktycznie za nic parę dinozaurów i płac zabaw plus do tego strzelanie z paintballa za 10zl NIE WARTO szkodzi kasy

Re: Dinozaury - beletrystyka

"Koko Smoko" rzucił mi się w oczy w księgarni. Muszę zarekomendować naszej bibliotece, bo w domu nie mam już dla kogo kupować (tu wielki smutek) Ale "Dinotopię" czas odświeżyć!

Re: filmy z dinozaurami ???

wędrówki z dinozaurami dinozaur epoka lodowcowa:era dinozaurów transformers wyspa dinozaura 1 i 2 jeśli mogą być też smoki to: jak wytresować smoka 1 i 2 -- OLA 16/09/2007

Re: filmy z dinozaurami ???

Animowany, dĺugometrażowy " dinozaury"disneya. Długi czas był to ulubiony film mojej córki. Jest jeszcze bajka w odcinkach " wyspa dinozaurów" - chyba

Re: Dinozaur zabawka

Są takie szkielety do składania, trzeba je wykopać z takiej niby skały, oczyścić i złożyć. -- Dolny Śląsk dobrowolnie odda się pod zabór, najlepiej niemiecki.

Re: Dinozaury - beletrystyka

Hektor jest naprawdę niezły - zwlaszcza dla dzieci, niemieszkających w Polsce - ma sporą dawkę potocznego, dziecięcego języka, sporo frazeologizmów i skojarzeń językowych, nieużywanych na co dzień. -- Wt, 03-01-2017 Forum: Książki dziecięce, młodzieżowe - Dinozaury - beletrystyka

Re: Dinozaur zabawka

mój w tym wieku skleił razem z tatą taki duży puzlowaty model z drewnianych elementów. Jeśli takie rzeczy lubi to jest opcja. -- 'Bóg zapłać, pradawni bogowie!' by król Julian

Re: Dinozaur zabawka

Mamy tego ze smyka, jest hitem u mojego 3latka. Ryczy, otwiera paszcze, chodzi i świecą mu oczy na zielono. Dla starszaka może być też fajny, ale może zbyt trywialny. Ale zabawka fajna.

Książki dla 5 lat + dinozaury

Mam 5 latka uwielbiającego dinozaury. Podpowiedzcie w jakie książki warto zainwestować. Są jakieś ciekawe propozycje do nauki rysowania dinozaurów?

Re: Dinozaur zabawka

O też miałam o takim napisać :) I wszelkie szkielety 'wykopywane' ze skamielin, czy dinusie wylęgające się z jajek. I figurki, są pojedynczo i w zestawach, droższe i tanie 'chińskie'. Swego czasu mój syn miał tego mnóstwo. Do tego książka by poczytał, czym się bawi ;)

Re: dziecko z obsesją na punkcie dinozaurów ;)

Moim dzieciom bardzo podobaly się jajka, ktore trzymalo sie w wodzie i z których potem wykluwał się dinozaur. Bardzo fajne i niedrogie to bylo.

Re: Dinozaur zabawka

Moja 7 latka też lubi chociaż teraz ma fazę na inne zabawki. Sporo tego ma, ostatnim razem wybrała sobie taki zestaw playmobil, fajny jest ...masz tam spory wybór, zerknij. https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRMsJ4X5cohhPSgEOb3Digs7aOpbJIYs_PyaC3eMaZIi_wlBVOW1g

Re: filmy z dinozaurami ???

Na koniec listopada będzie w kinach premiera filmu "Dobry dinozaur". Przed chwilą zwiastun widziałam

Re: dziecko z obsesją na punkcie dinozaurów ;)

Moje dziecię też tak miało... Książki czytaliśmy, filmy oglądaliśmy, zaliczyliśmy wszystkie dinoparki w okolicy, robiliśmy różne prace plastyczne... Ile ja się przy tej okazji dowiedziałam o dinozaurach. Do dzisiaj pamiętam.

Re: Wystawa dinozaurów w Warszawie

roczniakowi chcesz pokazać dinozaura ? za friko ? no, ematkowy, to pewnie będzie wiedział co ogląda

filmy z dinozaurami ???

Syn uwielia dinozaury, obejrzał kilkakrotnie wszystkie 3 części Park Jurajski. Czy sa jakies inne ciekawe, fajne filmy najlepiej na dvd z dinozaurami? Myslałam o tym Jurassic World cz 4.

Re: filmy z dinozaurami ???

Pamiętam taką kreskówkę "Denver ostatni dinozaur" tylko nie wiem czy będzie się podobała bo to stare już jest ;)

Kiedy wyginęły dinozaury?

//A no tak,złożył Noe w ofierze dinozaury i dlatego wyginęły:)// Noe nie mógłby złożyć w ofierze gadów, ponieważ według Prawa Mojżeszowego były to zwierzęta nieczyste (gady):

szablon lub naklejka na sciane Dinozaur

Macie jakiś namiar na sprawdzony sklep z dekoracjami do pokoju dziecięcego, szablony, naklejki. Duzy rozmiar dinozaura poszukiwany.

Re: dziecko z obsesją na punkcie dinozaurów ;)

wyprowadziły się z domu :) Mój synek też lubi dinozaury polecam Ci stronę dla dzieci o dinozaurach: baby-dinosaurs.com/o-dinozaurach/ Rozwijaj pasję swojego dziecka bo to może być początek czegoś nowego - większego

Re: dziecko z obsesją na punkcie dinozaurów ;)

Młoda jest maniaczką smoków i dinozaurów. A, i jeszcze węży. Dinozaura kupiliśmy ostatnio pluszowego - w Smyku były przeceny - zachwyt przeogromny. Smoki mamy w postaci figurek duzych i małych. Węże - takie 'po taniości' z miękkiego plastiku ;) Całe towarzystwo koniecznie śpi z młodą w wyrku

Dinozaur

"< Gdyby nie stanęła tu, znalazłaby się w Wadowicach. Albo Zatorze, gdzie mamy park ruchomych dinozaurów DinoZatorland - wyjaśnia prezes Łysoń.>" Jak Bóg chce kogos pokarac to ponoć mu najpierw rozum odbiera.

Park dinozaurów

„Park dinozaurów” Andrzeja Szmidli to powieść obyczajowa z tłem biznesu i polityki. Bohaterami są dwa pokolenia 50-latków i 25-latków. Karolina i Kamil – reprezentujący „młodych”, szukają swojej życiowej drogi. W poszukiwaniach odnajdują obraz kraju podzielonego na

Re: Wystawa dinozaurów w Warszawie

Byliśmy wczoraj z trzylatkiem i jego półtoraroczną siostrą. Tyłka nie urywa, ale dzieci zadowolone. Dinozaurów sporo, ruszają ogonami, kłapią zębami i wydają odgłosy ;) Na końcu jakieś mini piłeczki, ścianka wspinaczkowa, malowanie buzi, balony. A, zdjęcie na triceratopsie za jedyne 25zl. I za

Dinozaury i świat prehistorii

Trochę nie na temat, bo o filmach zamiast o ksążkach. W empiku jest w promocji "mega box" http://www.empik.com/dinozaury-i-swiat-prehistorii-rozni,p1045687535,film-p Dinozaury i świat prehistorii za 51,99. Zawiera 14 płyt DVD, między innymi serial "Wędrówki z dinozaurami".

Re: Ksiazka o dinozaurach dla pieciolatka

Mamy dinopedie chyba 2 lata.najpierw tylko oglądał,teraz czyta i nosi do szkoły,gdzie studiują z kolegami.dobry i tani zakup.

Re: Ksiazka o dinozaurach dla pieciolatka

Macie coś może fajnego co uwielbiają wasze dzieci i jest numerem nr 1 robię przegląd forum i wpadłam na Dinopedia z National Geografic? co wy na to?

książka o dinozaurach dla 10 latka jaką polecacie?

Szukam książki o dinozaurach dla 10 latka , znalazłam www.national-geographic.pl/sklep/sklep-poleca/dinopedia-najlepsza-encyklopedia-dinozaurow-wznowienie.html

Otyly dinozaur

kapitalizm-socjalizm. Dzisiejszy kapitalizm nie majacy juz zadnego konkurenta rozwinal sie w jakiegos malosprawnego i otylego dinozaura. PF -- Zapraszam na forum Trojkat Weimarski: forum.gazeta.pl/forum/s,183212.html

Re: dinozaury na stadionie - był ktoś?

Byliśmy dziś. Kolejka około 13 była bardzo długa. Lało więc część osób tłoczyła się w środku. Część na szybko kupowała w telefonach wirtualne bilety ;) i wchodziła szybciej. Jakoś wiele czasu nie trzeba , wystawa nie jest wielka. Dinozaury są dość fajne ale z butów nas i dzieci nie wyrwały :P Na

Dobry dinozaur online dubbing pl download hd 2015

VIDEO: http://allplayer.pl/ogladaj/dobry-dinozaur-6 http://i.imgur.com/O51RunZ.png lub pobierz film: http://downloaded.pl/pobierz/dobry-dinozaurpldub1080pblurayx264-b89avi http://i.imgur.com/MiI79Vc.png recenzja: http://1.fwcdn.pl/po/71/70/657170/7709641.3.jpg Mówisz: Pixar, myślisz

Re: Książki dla 5 lat + dinozaury

ja nie szukam o rysowaniu tylko po prostu pierwszą książkę jaka będzie dobra? Macie coś może fajnego co uwielbiają wasze dzieci i jest numerem nr 1 robię przegląd forum i wpadłam na Dinopedia z National Geografic? co wy na to?

Re: Z cyklu: Dinozaur pyta (Warszawianki)

Hitem tego lata były Na lato i Niebo. Są w klimacie Syreniego śpiewu ;) I napisz potem, gdzie byłyście i jak było!

Re: Z cyklu: Dinozaur pyta (Warszawianki)

lauren6 napisała: > Sama starsza pani :P Ale pozgrywać nastolatkę zawsze warto, a nuż się wyrwie jakiegoś zajączka....

Re: Z cyklu: Dinozaur pyta (Warszawianki)

Nie, Dekada i Tygmont to rok 200-2005. Wiem ze Syreno Śpiew jest ok ale byłyśmy tam kiedyś jak przyjechała. Ciekawa jestem czegoś nowego w klimacie Syreniego wlasnie

Re: Z cyklu: Dinozaur pyta (Warszawianki)

Dekada? Chociaż faceci ok. 40 tam bywają, nie wiem, czy to juz starsi panowie... A wy ile macie lat tak mniej-więcej? -- Tam, gdzie inni widzą problemy, ja widzę rozwiązania.

Re: Z cyklu: Dinozaur pyta (Warszawianki)

Kochane, jak lubicie trochę alternatywniejsze klimaty i nie chcecie trafić na imprezę ze starszymi panami + podfruwajki, to polecę wam na dziś Hydrizagadkę. Dodatkowo fajne klimaty 80, 90 - tam nikt na wiek nie patrzy :) So, 12-11-2016 Forum: emama - Z cyklu: Dinozaur pyta (Warszawianki)

dobry dinozaur

mam ekipe dzieci, ktore chca isc do kina, ale najmlodsze ma trzy lata. da rade na dobrym dinosaurze? ktos moze był?

Dinozaury - beletrystyka

Impreza nocna zaklepana pod hasłem "Pora na welociraptora" (nawiasem mówiąc zainteresowanie imprezą przeszło moje najśmielsze oczekiwania, tak jak i reakcja niektórych rodziców dzieci, które na imprezę po prostu się nie zmieszczą). Szukam teraz książek o dinozaurach, ale z literatury pięknej dla

Re: Z cyklu: Dinozaur pyta (Warszawianki)

Bylysmy w Syrenim i było super! Swietna muzyka na żywo (chłopaki z dusza rockmanów), jedynie ciągle zaczepiający nas faceci irytowali - a to cudzoziemcy, którym sie wydawało ze wystarczy powiedzieć cos po angielsku, żeby laski szalały, a to ludzie, którzy rodzili sie jak miałam 10 lat:P ale dowiedzi

Re: szkielet wykopaliska dinozaury miał ktos taki

Fajny pomysł dla fana dinozaurów, ale 1. dzieć lubiący dłubaninę, 2. dzieć bez alergii bo od tego pyłu masakrycznie się rozkaszle:-/

szkielet wykopaliska dinozaury miał ktos takie ?

allegro.pl/zabawka-edukacyjna-dinozaur-prezent-na-wielkanoc-i5054297260.html aukcja pierwsza z brzegu, ale czy ktoś miał podobne? Warte to jest zakupu, faktycznie tak się

Re: Dobry dinozaur czy Sawa.Mały wielki bohater ?

zdecydowanie polecam dobry dinozaur - piekna bajka mowiac o wartosciach rodzinnych o przyjazni. 4-latek popłakał się, a I 10 latka bardzo przezywała. także bajka dla każdego

Ksiazka o dinozaurach dla pieciolatka

Moj syn zazyczyl sobie na urodziny ksiazke o dinozaurach. Mozecie polecic cos fajnego dla pieciolatka.

Re: Trochę prehistorii czyli coś o dinozaurach

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/4/4a/Human-amphicoelias_size_comparison.svg/300px-Human-amphicoelias_size_comparison.svg.png

Re: Trochę prehistorii czyli coś o dinozaurach

A dzieci lubią dinozaury. Dobrze, że jeszcze nie wiedzą że ich życie na ziemi było trochę skomplikowane czasowo -- http://forum.gazeta.pl/forum/f,49353,Nikiszowiec.html MADOHORA FORUM NIKISZOWIEC

Dinozaury

tez byly najwieksze ale dlugo nie przetrwaly bo nie umialy sie przystosowac do zmieniajacego sie swiata. PF -- Zapraszam na forum Trojkat Weimarski: forum.gazeta.pl/forum/s,183212.html

Park dinozaurów. Zator

Dinozaury w Zatorlandzie. -- " Na­tural­ność to bar­dzo trud­na do ut­rzy­mania poza.." -Os­car Wil­de-

Dinozaury,atlas dla 7-latka

Witam Poszukuje książki lub atlasu o dinozaurach dla 7-latka. Przejrzałam forum,ale te ciekawsze pozycje są niestety niedostępne,np.atlas dinozaurów a arkad-szkoda. Podpowiedzcie proszę.

Re: dziecko z obsesją na punkcie dinozaurów ;)

Z Serii Świat w Obrazkach - polecam Dinozaury i prehistoria. Do tego niezniszczalny Imaginext - dinozaurów jest do wyboru do koloru.

Re: jakiś super dinozaur dla 8 latka

Mi sie podoba interaktywny t-tex z Imaginext. Ma 75cm i nie wyglada dziecinnie. Ja akurat na Allegro widzialam.

jakiś super dinozaur dla 8 latka

Tylko nie wykopaliska bo już takie miał. Jakiś nie wiem szkielet, robót, może sterowany albo jakieś inne cudo. Niezbyt dzicinny jak to syn określa tylko coś dopasowanego do wieku 8latka. Help ?

Marsz Dinozaurów

Marsz Dinozaurów

3D Dinosaurs Screensaver

3D Dinosaurs Screensaver to wyjątkowy, animowany wygaszacz ekranu w pełnym 3D przedstawiający największe gady jakie istniały na kuli ziemskiej a mianowicie dinozaury.

Primal Prey spolszczenie

przeszłość do czasów prehistorycznych, w których na Ziemi żyły ogromne dinozaury. Gra oferuje sporo misji do przejścia, których celem będzie upolowanie jednego z gigantów.

Primal Prey wyposażona została w system umożlwiający odtworzenie zachowania dinozaurów, dzięki czemu poruszają się w

Carnivores 2 - Demo

broni lub do odblokowania kolejnych lokacji, w których żyją dinozaury.

Gracz ma również możliwość zakupu sprętu pomocniczego w polowaniach jak na przykład lornetki czy gwizdki. Do dyspozycji gracza oddano pięć zróżnicowanych lokacji orax pietnaście dinozaurów różniących się od siebie wieloma

Jurassic Park Builder iOS

Jurassic Park Builder iOS to gra zręcznościowo-strategiczna. Ta edycja została stworzona dla urządzeń z systemem iOS.

Jurassic Park Builder udostępnił nie tylko ląd ale i morze. Lądowych gatunków dinozaurów macie do odnalezienia aż 34, wodnych nie wiele mniej, bo aż 30

Jurassic Park Builder

Jurassic Park Builder , czy trzeba tłumaczyć więcej. Jeśli jesteście fanami tego filmu bądź jeśli po prostu lubicie coś budować i o to dbać, ta gra na pewno się wam spodoba. Polega w wielkim skrócie na zbudowaniu parku jurajskiego i wypełnieniu go dinozaurami oraz turystami.

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - dinozaury

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.

Regulamin